Skocz do zawartości

gimli999

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gimli999

  • Urodziny 27.05.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    140 KM
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    W-wa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Dzięki - też mi się tak wydaje że to zbiorniczek od płynu do wspomaganie kierownicy. Gdzies czytałem ze jak silnik jest zimny to poziom powinien być na "MIN" a jak rozgrzany to poniędzy "MIN" a "MAX". Ktoś może to potwierdzić?
  2. Witam, ...i proszę o pomoc. Od czego jest ten zbiorncizek na zdjęciu z zielonym korkiem obok spryskiwacza? Z góry dziękuję
  3. Dzieki - po przeczytaniu całego watku wybieram GT-150. zobaczymy co bedzie.
  4. Pogubiłem sie.... Znalazłem te żarówki GT-150 w wersji H4 i H7. Które brać do swojego passata? Passat B5 - jeden reflektor soczewkowy (światła mijania) i normalne (drogowe). Musze wymieniś swiatła mijania...
  5. Witam, Z góry prosze o zrozumienie, nie znam się na samochodach ale chyba trafiłem do właściwego tematu. Prosba o potwierdzenie czy to ten sam problem tzn. czujnik halla. Dzisiaj spotkałem się z dziwnym zjawiskiem. Ale od początku. Oddałem samochód do ASO wymienić olej i przeguby zewnętrzne. Olej zmieniłem za radą/namową ASO z 5W30 na 5W40 Castrola (teoretycznie olej nie powinien mieć nic do rzeczy ale wolę to napisać). Samochód odebrałem - a jako że z ASO mam 800 m to się powoli dotoczyłem (specjalnie). Dzisiaj rano zauważyłem że o dziwo zwiększyła czy też pogłębiła mi się turbo dziura - czytaj stała się bardziej odczuwalna wręcz jakby coś hamowało samochód. Po włączeniu turbo wszystko hula jak ta lala. Pomyślałem że coś inaczej ale w sumie 2 dni nie jeździłem więc kwestia odzwyczajenia. Po 1 godzinnych zakupach wsiadam, odpalam, jadę i.......turbo gdzieś wcięło.. Na każdym biegu dochodzi do 2,8-3k obrotów turbo sie nie włącza a samochód nie jedzie. To znaczy jedzie ale słabo Na wolnych obrotach silnik pracował bez zarzutu. No więc jadę do ASO żeby dowiedziec sie co takiego zrobili a moze nie zrobili. Gasze samochód, mówie o co chodzi, biorą mnie na diagnostyke a tam zero błędów w kompie i w pamieci, kontrola cisnienia w turbinie super, zero wycieków, sprawdzone napiecie na przepływomierzu - wszystko ok, jazda próbna wykazuje ze turbo działa (turbodziura zostala) - chłopaki widać że chceili pomóc ale mówią że wszystko gra. No to uścisk reki i jade dalej. Po ok 80 km po jezdzie w trasie skrecam w prawo, redukcja do 2 i gaz i ....znowu nie ma turbo....Jade, jade i po 7-8 km turbo wraca tym razem juz bez gaszenia silnika..ki diabeł..? Zero błędów zero logów... Póki co dolałem ON do baku bo zostało na 150km - i moze po prostu ropka byla jakas lewa - wrocilem (100km) bez problemu. Turbo dziala ale wydaje mi sie ze dziura tez jakby wieksza niz kilka dni temu.. Ma ktos pomysl? Z gory dzieki.
  6. Cóż - życie niesie dużo niespodzianek.. Kupiłem sobie od niemca Passacika, 1.9 TDI 101KM, rok 04 B5 po liftingu. Fajnie mi się nim jeździło (czasem nawet za fajnie) ale tylko 2 miesiące i zaczęło brakować koni pod maską. A więc pojechałem sobie na Mineralną aby podnieść cosik mocy i tutaj czekała na mnie niespodzianka. Pierwszy pomiar i wynik 120KM (a miało być 101) , potem lekka przeróbka sterownika i mamy już 140 - w zupełności wystarczy na spokojną jazdę po miescie i na wyjazdy. Wg. Witka mogło pójść nawet 160KM bez jakichkolwiek przeróbek mechanicznych ale powiedziałem veto - na razie 140 mi styknie
  7. Juz znalazlem. W nawigacji jest taka opcja jak automatyczne wyszukiwanie korkow. Mozna to wylaczyc i to jest wlasnie TCM. Juz dziala. Mozna zamknac temat. p.
  8. Witam, Mam standardowa nawigacje opisana w poscie tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28274 Po wielu probach udalo mi sie uruchomic plytke z nawigacja i tutaj pojawil sie problem. Przy wlaczonym radiu i nawigacji, nagle pojawia sie migajacy komunikak NO TMC. I radio zaczyna czegos szukac - pewnie TMC Pomozcie jak mozna to wylaczyc bo skoro TMC nie znajduje to pewnie w polsce po prostu tego nie ma.. Ps. Dziekuje wszystkim za pomoc w poscie dot. plytki z nawi, niestety ta wyslana poczta jeszcze nie doszla.. z wiadomych wzgledow... Pozdrawiam
  9. Ja bym dla pewnosci zawsze wymienil przy kupnie autka - to jest zbyt ryzykowne i kosztowne jak sie rozwali..
  10. Dzieki za konkretna podpowiedz. Navi nagrywa sie rowniez na CD czy tez DVD?
  11. Z przyjemnoscia kupie,sciagne, nieoryginalna, byle dzialala tylko poki co nie wiem gdzie mam szukac
  12. Tak CD audio czyta. Pozdrawiam Ps. Macie jakies namiary sklepow w warszawie?
  13. Witam, Kupilem sobie passacika B5 z 2004r po kombiaczka 1.9 tdi. Fajny samochodzik - mam go dopiero dwa dni ale jestem zadowolony Ale do rzeczy. Mam w nim nawigacje ktorej zdjecia Wam zamieszczam ponizej. Autko byo sprowadzane z niemiec, mam do niego jakas piracka kopie map z polski i czech ale oczywiscie nie dziala. CD cos mieli i mieli i pojawia sie napis "please install compatibile cd bla bla bla..." Czytalem wczesniej to forum i wyszedlem z zalozenia ze musze zalozyc nowy temat bo do wiekszosci spraw podchodzicie indywidualnie. A teraz do rzeczy. 1. Czy plytka moze byc zjechana (pirat) 2. Czy moze byc zjechany laser - jak to sprawdzic, czy np jak nie bedzie czytal plyt audio tzn. ze aser jest do bani? 3. Jak bede musial kupic oryginal to gdzie, jaki, za ile i zeby bylo to w okolicach w-wy 4. Czy i gdzie moge przetestowac taka plytke aby zobaczyc ze ona naprawde dziala? 5. Cena? A na koniec - mozna gdzies takie CD lub DVD pobrac z netu? Zdjecia navi (sorki za jakosc):
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności