pająk1505732906
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pająk1505732906
- Urodziny 01.01.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Mieczysław
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rzeszów
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
2002
-
Porady w sprawie zakupu konkretnego samochodu
pająk1505732906 odpowiedział bimbol → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Nie znam się na tych nowych, ale jeżdżę B5FL, 1.8T, 2003, 400 tkm i nie mam tak wytartego i wysiedzianego fotela kierowcy. Aktualnie moje auto jest na warsztacie - wymiana wahaczy przedniego zawieszenia, aż do tej pory wytrzymały fabryczne. A tu sprzedawca pisze, że dwumasa już wymieniona. Powtarzam - nie znam tego modelu, ale albo VW tak nisko zjechał z jakością tapicerki i mechaniki, albo przebieg jest jednak nie ten. -
Podepnę się pod stary wątek, trafił mnie temat trudny do rozgryzienia. W B3 kombi uszkodził mi się fizycznie zamek kierowcy. Klamki są ok, ale chyba złamał się języczek, na który naciska klamka zewnętrzna albo coś w tym stylu. Auta nie da się otworzyć ani z zewnątrz ani od wewnątrz (chodzi o drzwi kierowcy, bo reszta działa normalnie). Raczej nie jest to wina centralnego (myślałem, że to on nie puszcza), bo odpiąłem akumulator i sytuacja bez zmian. Przez uchylone drzwi tylne odkręciłem klamkę zewnętrzną drzwi kierowcy i ten języczek zamka jest opadnięty, a sprężynka na jego osi luźna. Niewiele więcej tam widać. Pomoże mi ktoś w tym problemie?
-
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
pająk1505732906 odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
Podobnie jak kamilus mam nietypowe pytanie. Potrzebuję "dwa w jednym" czyli auto na dojazdy do pracy (10 km w jedną stronę) i jednocześnie na dłuższe trasy (kilkaset km) od czasu do czasu, z rodziną. Zastanawiam się nad B5FL z silnikiem 1600, bo mechanik odradza mi diesla na zbyt krótkie jazdy "DPF zniszczy ci motor". Może się ktoś podzielić wrażeniami z jazdy i opinią o tym silniku? Wydaje mi się on trochę za mały, jeżdżę B3 1,8 i mam wrażenie, że to minimum, chociaż ten 1,6 ma niby trochę większą moc. No i co z awaryjnością, bo przyzwyczaiłem się do bezproblemowej jazdy a widzę w ogłoszeniach, że nawet na ładnie utrzymane 1,6 nie ma specjalnie amatorów.