Skocz do zawartości

muzycom

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O muzycom

  • Urodziny 09.11.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2008
  1. Auto było tak skonfigurowane przy zakupie. Znajomy był pierwszym właścicielem, więc raczej nie. No nic, trzeba będzie zakupić jakąś starą nokie i drugą kartę. Troszkę to dla mnie dziwne. (z cztery lata starszym MMi w audi nie ma problemu...) Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
  2. Witam! Męczy mnie ten zestaw do telefonu od kilku dni. Przeczytałem temat, poszperałem w necie i nadal nie wiem Pacjent: B6 z 2008r. * kierownica multifunkcyjna jest * klawiatura telefonu jest * nawigacja MFD2 wersja DVD C * moduł premium, bo starsze nokie obsługuje bez dokowania * czerwony wyświetlacz FIS Obecnie zainstalowany moduł: 7L6 035 730 Chcę podłączyć Iphona 4s Pytanie czy da się i jaki moduł będzie pasował? Pozdrawiam!
  3. Bardzo proszę o rozkodowanie VINU: WVWZZZ3CZ8E013483 Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  4. Może tak być, że ktoś nie wypłukał środka czyszczącego i włosy Ci się posklejały w niej. Musisz dokładnie przeprać odkurzaczem piorącym samą letnią wodą. Jeśli zacznie się pienić znaczy, ze masz problem ze starym nie wypłukanym środkiem czyszczącym. Przy odrobinie szczęścia wystarczy go wypłukać, przeczesać delikatnie materiał na mokro i będzie ok Wstaw zdjęcia boczków, napisze jak się zabrać za skórę.
  5. Wklej zdjęcie foteli. Napiszę Ci co da się z tym zrobić. Ze skórą nie powinieneś mieć problemów.
  6. muzycom

    Kosmetyki samochodowe

    Car valet z allegro Nielsen Tar & Glue Remover albo benzyna ekstrakcyjna, niestety mniej skuteczna.
  7. muzycom

    Kosmetyki samochodowe

    Jaco jeśli miałeś LV protector z zestawu to spróbuj Protectora. Lv Protector ma za zadanie chronić tapicerkę przed wytarciami. Bardzo słabo natłuszcza, bo i taki zabieg nie jest potrzebny w nowych autach. Możesz spokojnie po aplikacji lv protectora nałożyć protector. Skóra otrzyma delikatny połysk i zrobi się bardziej miękka. Do starszych i mocno wysuszonych skór polecam właśnie Protector.
  8. Polecam odkurzacz piorący i środki do alcantary lub tkanin. Jamal_2005 może wystarczy ją przeczesać. Jelśi w trakcie czyszczenia zbiłeś włosie, albo zostawiłeś płyn i wysechł Ci na powierzchni, włoski się posklejały i wtedy nastąpiło zmechacenie podczas użytkowania to rzeczywiście problem. Jeśli macie jakikolwiek problem ze środkami, piszcie dzwońcie do nas. Po to jesteśmy, aby pomagać w ich stosowaniu. Jeśli chodzi o przebarwienia, marka nie ma niestety znaczenia. Czasem te najdroższe puszczają kolor. Stosujcie dobre impregnaty. Zawsze wtedy przy czyszczeniu łatwiej pozbyć się przebarwienia. Jeśli środek konserujący stworzył warstwę ochronną ściągniecie przebarwienie razem z środkiem konserwujacym mocniejszym środkiem.
  9. Da, ale to nie zawsze funkcjonuje. Możesz spróbować to zeszlifować. Trzeba jednak bardzo uważać, aby nie przetrzeć materiału. Jeśli zmechacenie jest powierzchniowe to się uda. W innym wypadku pozostaje wymiana. [ame] [/ame]
  10. No niestety, ludzie jeszcze niestety niewiele wiedzą o skórze. Po to jest Lederzentrum między innymi, żeby Wam ten materiał przybliżyć. Nielakierowana skóra, naturalna wygląda tak: Ten ciemniejszy kawałek z lewej strony, to taki sam rodzaj skóry wystawiony na działanie słońca. Zauważ, że podobne ściemnieje występuje na kawałku skóry po prawej, w miejscu, gdzie wystaje ona z segregatora. To piękna skóra, ciepła w dotyku z wysoką oddychalnością. Jednak w aucie kompletnie by się nie sprawdziła. Bez warstwy mocnego wykończenia i pigmentu po niedługim czasie wyglądała by niestety tak: Jeśli chodzi o robotnika, to wyraźnie napisałem: zamiast Takie wszędzie spotykam opinie: Jak dbać i chronić tapicerkę skórzaną? Wystarczy ją natłuścić. Z badan wynika, że nie wystarczy niestety. Jeśli jest położona warstwa zabezpieczająca przed wycieraniem, nic nie stoi na przeszkodzie, aby dodatkowo konserwować skórę środkami natłuszczającymi. Trzeba tylko uważać, żeby nie zmienił się charakter skóry (połysk), a na powierzchni nie zapolerował się nadmiar środka. Skórze na pewno to nie zaszkodzi. Sami zalecamy klientom nasz Leder Protector, który oprócz filtrów UV, antyutleniaczy zawiera substancje delikatnie natłuszczające skórę. Jeśli chodzi o natłuszczanie skóry, to tak po prawdzie żeby to dobrze i gruntownie zrobić należy natłuszczać od wewnętrznej strony skóry, gdzie skóra jest otwarta. Tapicerka oldtimera potrafi "wypić" do 5 litrów środka natłuszczającego. Problem, w tym że skórę przed takim zabiegiem należy zdjąć z siedzenia, bądź otworzyć powierzchniowo.
  11. Dzięki, ze mi zwróciłeś uwagę. W mojej wypowiedzi był błąd. Gdzieś w ferworze walki musiałem zacząć pisać o gładkich, a skończyłem o anilinach . Skóry gładkie fakt mniej oddychają niż niż aniliny i semianiliny, ale ich stosowanie w autach nie wiąże się z problemami. Aniliny i semianiliny są mało odporne. Plamy potrafią powstawać nawet od kropel deszczu. 90% skór w autach to skóry gładkie zamknięte, które nie wchłaniają wody. Tak jest poprawnie Aniliny, semianiliny: Są bardzo mało odporne. Plamy potrafią powstawać nawet od kropel deszczu. Występują bardzo rzadko w autach. Skóry gładkie: są odporne na zaplamienie i wycieranie, nie przyjmują też tłuszczy. (tłuste plamy) Każda dobra gładka skóra samochodowa oddycha, bo takie są założenia i specyfikacje przemysłu samochodowego. Jednak trafiają się skóry gładkie, gdzie warstwa wykończenia jest takiej jakości, że oddychalność jest bardzo ograniczona, a czasem nie występuję. Musisz pamiętać, że można spotkać skóry bardzo różne jakościowo. Sens jest. Jednak sprawa wygląda tak, że skóry są wystarczająco natłuszczone jeszcze w garbarni. Przez pierwsze 3-5 lat nie ma w zasadzie potrzeby dodatkowo natłuszczać tapicerki. Pęknięcia samego lica skóry to mały odsetek tego, co wraca jako reklamacje i trafia do nas jako zapytania indywidualnych klientów. W autach największym i najczęstszym problemem są wytarcia farby. Natłuszczanie skóry przed nimi nie uchroni. Natomiast delikatne natłuszczanie w wypadku starszych skór jest jak najbardziej wskazane. Ciężko mi powiedzieć co znaczy "odżywcze". Skóry nie można traktować jako jednego materiału. Impregnacja tłuszczami i odżywianie w wypadku skór samochodowych nie rozwiązuje niestety najczęstszych problemów. To trochę, tak jak by robotnikowi na budowie kazać kremować ręce zamiast założyć rękawice ochronne. Przy wsiadaniu do auta działasz na 1cm2 materiału 80% swojego ciężaru. Czymś tą warstwę wykończenia musisz ochronić... Tak Ile auta ma lat.Jaka marka?
  12. Wątpię, abyś znalazł sztruks dostatecznie odporny. Powinieneś przede wszystkim pytać producenata materiału, czy dany materiał nadaje się do takich zastosowań.
  13. Każda skóra, nawet gładka zamknięta powierzchniowo oddycha !!! No chyba , że jest pokryty warstwą poliuretanową bycast, albo inne tanie wynalazki, których w autach nie uświadczysz. Skąd Ty bierzesz takie informacje? Skóry gładkie fakt mniej oddychają niż niż aniliny i semianiliny, ale ich stosowanie w autach nie wiąże się z problemami. Aniliny i semianiliny są mało odporne. Plamy potrafią powstawać nawet od kropel deszczu. 90% skór w autach to skóry gładkie zamknięte, które nie wchłaniają wody. Słabiej oddychają, są zimniejsze w dotyku, ale odporne na zaplamienie i wycieranie, nie przyjmują też tłuszczy. Ciemne plamy od potu. Goła anilina zmienia nawet kolor pod wpływem światła. Zobacz na zdjęcie powyżej poglądowe budowy skóry. Skóra bez wykończenia to właśnie anilina, z lekkim wykończeniem - semianilina. Jeśli skóra wchłania wodę, znaczy że masz usunięte wykończenie. Podejrzewam, że na kierownicy po acetonie dobrze to zaobserwujesz. To samo podłokietniki i inne miejsca używane, tam najzwyczajniej nasz pot rozpuszcza wykończenie. Dodatkowo występuje tarcie. Lepiej nie potrafię tego wytłumaczyć: [ame] [/ame]
  14. Tak i zebrać nałożoną farbę jeśli się nie trzyma.Najlepiej robi sie to GLD, jest słabszy niż aceton i masz kontrolę nad tym co robisz. Możesz ściągać warstwę po warstwie. Jeśli chodzi o środki to ich nie używałem. Natomiast jeśli chodzi o skład to wosków pszczelich i żywic raczej używa się przy pastach koloryzujących do obuwia. Zastanawia mnie tez brak warstwy wykończenia po farbie, która w wypadku tapicerki samochodowej jest niezbędna, aby efekt był trwały. Jeszcze konserwacja. Gąbką raczej trzeba robić po elemencie. Nei ma na to reguły. Zależy w jakim stanie jest farba. Różnica może tez być w stopniu połysku. Przy profesjonalnej renowacji nakładasz wykończenie i farbę pistoletem. Możesz cieniować kolory, gubić róznice na elemencie i dobierać sobie stopień połysku wykończenia. Profesjonalnego wykończenia nie nałożysz sobie jednak gąbką, bo się klei. No niestety nie jest tak kolorowo. Farba gorzej sie trzyma, często trzeba położyć wstępnie lakier wiążący, a na to dopiero farbę. (zagruntować powierzchnię.) Słowem poziom wyżej jeśli chodzi o trudność. Najgorzej jest z plastikami (deska rozdzielcza) tutaj już tylko pistolet i lepiej żeby to robił fachowiec. Jeśli chciałbyś to robić sam, na twoim miejscu zaczął bym od foteli. Od skóry. Tutaj masz dokładną instrukcję półprofesjonalnej renowacji: http://lederzentrum.pl/czeste-pytania/tapicerka-samochodowa/farbowanie-skorzanej-tapicerki-samochodowej.html Potem zabrał bym się za boczki, a na końcu deskę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności