Jump to content

carter19

  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by carter19

  1. Mam Superba z 2016, bedac w ASO porozmawialem sobie z kierownikiem przyjec. Ja mam problem z przyciskiem obrotowym na kierownicy, z przyciskiem zaplonu rzadko ale taki objaw jak opisales. Koles sam zapytal czy nie mam z tym problemu bo duzo wymieniali juz, pytalem czy padnie z dnia na dzien czy bedzie coraz ciezej kontaktowac, cale szczescie to drugie.
  2. Wlasnie nie, gwarancja auta skonczyla sie pol roku temu, ale ASO twierdzi ze na gwarancje wysle, bo w koncu VW zaleca wymiane rozrzadu po 210kkm lub po 6 (chyba) latach wiec sie rozsypalo za wczesnie. Auto juz zrobione, rachunek dostane pewnie za tydzien, mam nadzieje ze sie cena nie zmieni nagle
  3. 1800CHF, cale szczescie ze pompe wysylaja na gwarancje, bo zaplace mniej wiecej polowe. Twierdza ze skoro byl serwisowany zawsze w ASO i zawsze na czas to jest podstawa do gwarancji, bo rozrzad jest planowany na 180-210kkm
  4. jednak wymienili wode, w koncu 4x drozej niz PL wiec musza miec jakies standardy....
  5. zostawilem w ASO w Szwajcarii, wzieli pompe na stol i stwierdzili ze to ona. O kosztach lepiej nie pisac, ale obiecali ze zrobia to za pol ceny a pompe wysla na gwarancje, choc nie do konca rozumiem na czyja gwarancje bo auto jest juz po. Dzisiaj odbieram to sie dowiem. Mam nadzieje ze plyn nowy zaleja bez podpowiadania...
  6. Jednak pompa mam nadzieje ze nowa to juz jakis poprawiony model
  7. czujnik temperatury wody? mozesz podac gdzie jest zlokalizowany i numer czesci? byly jakies bledy widoczne przez interfejs diagnostyczny? Czy temperatura zmieniala sie skokowo? BO u mnie plynnie idzie btw. czy temperatura wody jest pokazywana bazujac na tylko jednym czujniku?
  8. Wow, nie spodziewalem sie sterowania przeplywewem w pompie, myslalem ze utrzymuje je jako proste urzadzenia. Mimo wszystko mam watpliwosci dlaczego wlaczenie ogrzewania nawet na maly bieg zniwelowalo temperature tak szybko
  9. Panowie, po pasku przesiadlem sie na superba ale silnik ta sama rodzina - 2.0 TDI 190KM z 2016 roku. O wadach ukrytych samochodu nie ma mowy, przebieg 120kkm. Jade dzis spokojnie do pracy nagle patrze a temperatura plynu chlodzacego osiagnela 110 stopni, od razu wlaczylem ogrzewanie na maxa i spadlo w 10-15 sekund do normalnych 90 stopni. Za jakis czas znowu zaczela rosnac, wlaczylem ogrzewanie minimalnie i tez spadla dosc szybko. Teraz pytanie czego sie moge bac, jak konkretne usterki potwierdzic lub wykluczyc? Gdy woda miala 110, olej mial temperature ledwo 100, czy jest to mozliwe? 1. czujnik temperatury wody - gdyby byl zepsuty nie widzialbym plynnej zmiany na zegarze, tak mi sie wydaje przynajmniej. 2. Termostat - zwykle psuje sie w druga strone... 3. Pompa wody? Dodam ze w tym tygodniu byl pierwszy mroz dla tego auta w tym roku.
  10. Znakomity pomysl :ok Na tej rurce jest faska wiec nie bede musial sie przejmowac zaciskaniem tego. Pytanie czy bez pilki do metalu dam rade... Jak nie to sprobuje cos skombinowac edit: chyba jednak mimo wszystko chcialbym nie niszczyc nagrzewnicy, bo auto idzie za miesiac na sprzedaz. Pytanie jaka srednice i dlugosc rurki dobrac?
  11. Panowie, a czy jest mi w stanie ktos powiedziec czym zmostkowac rurki i ominac nagrzewnice? Chodzi mi o material, plastik czy miedz, oraz o srednice. Problem jest taki ze jestem w CH i tu nawet nie ma kawalka parkingu zeby sobie pod maska pogrzebac. Moj plan jest taki, zeby zmostkowac, dojechac do PL i tam go juz zostawic.
  12. Panowie niestety sam jeszcze nie kupuje, ale kolega się uparł żeby z nim jeździć oglądać B7 w TDI. Miałbym kilka pytanek: Które silniki TDI mają Adblue w B7? Czy jest któryś TDI szczególnie polecany lub odradzany? Dzisiaj oglądaliśmy jednego z 2011 roku, na szybie przedniej było . . . . 4 możecie mnie upewnić czy to znaczy że szyba jest z 2014 roku? Na bocznych miał 0 i dwie kropki.
  13. Panowie ja mam pytanie do nieco wezszych felg Mianowicie mam okazje kupic zimowki na felgach od Golfa, opony 195/65/R15, natomiast felga 6j ET47, podejrzewam ze otwor centrujacy ten sam, ale wlasnie czy ET nie jest za duze? nie bedzie nic obcierac?
  14. ale w ogole to co sie z autem dzieje? przeplywka zaniza, ale nie sa to jakies straszne wartosci. Kiedy byl filtr powietrza wymieniany?
  15. kolego mialem podobny problem, sciagalo delikatnie jak kupilem auto, jako ze bardzo nie przeszkadzalo, to nie ruszalem. Pozniej kupilem 2 nowe opony - dalej sciaga. Po kilku kkm zrobilem zbieznosc bo bylo to irytujace na autostradzie. Po zrobieniu zbieznosci dalej sciagalo, wiec juz tracilem nadzieje, bo opony nowe i zbieznosc zrobiona i dalej sciaga. Nastepnie kupilem kolejne dwie nowe opony i zalozylem na przod.... i przestalo. Tak wiec najpierw koniecznie zaloz kola z auta w ktorym nic nie sciaga. Dopiero pozniej mozesz wymienic koncowki, ewentualnie drazki, zrobic zbieznosc
  16. WVWZZZ3BZXE128059 najlepiej jakies miekkie, co sadzisz o ATE?
  17. Panowie, jestem za granica i bede prosil kolege zeby mi kupil klocki w PL, gdzies mi sie rzucilo w oczy ze sa rozne rozmiary tarcz. Jak z klockami? Passat b5 kombi 1.9 TDI 110KM, np. przegub jest wiekszy niz w sedanie, wiec moge sie tez spodziewac roznic w rozmiarze tarczy. A poza tym jakie klocki polecacie bo heble sa aktualnie bardzo slabe...
  18. dalem auto do diagnozy belki, powiedzieli ze jest delikatny luz na tulei ale nie kwalifikuje sie do wymiany. Co do sciagania, po kupieniu nowych opon letnich na przod problem znikl. Wychodzi na to ze jak zalozylem nowe na zime to one sie ''ulozyly'' pod stara zbieznosc i ustawienie geometrii nie pomoglo, generalnie ciesze sie ze prosto jedzie
  19. okej, jak tylko przyjadę to będzie pierwsza rzecz o której powiem mechanikowi, dzięki.
  20. przed kupnem zbadane bardzo dokładnie miernikiem, lewy tylny błotnik był robiony, ale wyglądało to bardziej na niewielką stłuczke. No to od czego zacząć bo będę w kraju tylko na 2 dni. Wydawało mi się że powiedziałem w warsztacie kompletna geometria, widocznie ujowy warsztat i zrobili tylko zbieżność. To co na początek? geometria czy belka tylna?
  21. no to kurcze dziwne, bo to jest PO ustawieniu geometri, pytałem faceta czy z tyłu coś się nie powinno ustawiać to mi powiedział że nic, że najwyżej można by sanki przesunąć ale podobno to nie jest zgodne ze sztuką...
  22. Panowie, odkąd kupiłem swojego passata czyli jakies 15 miesiecy temu ściąga lekko w prawo, przeszkadza na autostradzie bo trzeba ciągle kontrować, niewiele, ale jednak. W zeszłym roku wymieniłem kilka wahaczy, w grudniu zrobiłem zbieżność, opony na pewno dobre, bo kupiłem dwie nowe na przód zarówno letnie jak i zimowe. W zimie stukało coś z tyłu przy skręcaniu w prawo, ale jak mrozy odeszły to stukanie ustało. Podejrzewam, że właśnie z tyłu należy szukać, tylko co sprawdzać? Amorki z tyłu nie są zbyt dobre 60% 57%.
  23. A czy powinienem wyczuć luz na piaście? bo wydaje mi się że go nie czuje... Chodzi o to że przez następne 5 kkm nie mam dostępu do kanału a wątpie czy mogę aż tyle z tym jeździć...
  24. hm, spodziewałem sie bardziej że łożysko to by szumiało... wymacam dzisiaj koło
  25. U mnie coś zaczęło stukać z tył, chyba z prawej strony przy skręcie w prawo nawet na płaskiej nawierzchni, orientacyjnie wydaje mi się że jest jeden stuk na każdy obrót koła. Ostatnia operacja z tyłu to zmiana kół (15tys km temu) i wymiana klocków (20 tys km temu) więc raczej to nie ma związku. Gdzie i jak szukać?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy