Jump to content

robertB4

  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

About robertB4

  • Birthday 04/16/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarczyn

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Informuję innych w celu nie szukania zbyt dużych oszczędności. Łożysko Meyle wytrzymały rok. Szkoda kasy....
  2. robertB4

    Montaż Tempomatu Passat B6

    Witam Odgrzewam temat bo mam jedno pytanie do znawców tematu. Jako że jestem na etapie tuż przed montażem mam pytanie czy można wymienić samą manetkę tempo bez wymiany całego układu? Oryginalny układ w samochodzie: 3C0953 549A Nowy układ 3C0953549J. Z tego co wyczytałem nie powinno być problemu. Pozostaje poprowadzić kabel i zamontować obudowę Dzięki za podpowiedzi w temacie.
  3. robertB4

    Różnice sterownika

    Witam Dołączę się do wątku zmieniłem ostatnio komputer 028 906 021 DD (8bit) na 028 906 021 GM (16bit). Samochód działa jednak pojawia mi się komunikat: 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Czy ktoś już tak miał. sprawdzałem czujnik świateł i żarówki wszystko ok. Dodam że na starym było ok. Dodatkowo tempomat przestał działać. Macie jakieś sugestie. Pzdr.
  4. robertB4

    Prośba o analizę Logów 1.9 1Z/90Km

    Czyli nic złego. Ale mam pytanie co do spalania. Próbuję zejść do granicy 5 - 5,5l. A tu 6l to min. jakie mi się udaje uzyskać. Normalnie to 7-8l. Zastanawiam się skąd bierze się tak duże spalanie??? Nie posiadam katalizatora ale raczej to nie powinno mieć wpływu. Ustawiałem dawkę na 6 (obecnie 4,4) ale nie zauważyłem poprawy....ani różnicy. Przepływka ma dość duże rozbieżności na wolnych obrotach i traci później na wysokich obrotach. Dodatkowo jak jadę spokojnie i nie przyśpieszam ale lekko odejmę gazu to szarpie. Skąd takie objawy?? Może ktoś podpowie. ---------- Dodano o 19:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:21 ---------- Czyli nic złego. Ale mam pytanie co do spalania. Próbuję zejść do granicy 5 - 5,5l. A tu 6l to min. jakie mi się udaje uzyskać. Normalnie to 7-8l. Zastanawiam się skąd bierze się tak duże spalanie??? Nie posiadam katalizatora ale raczej to nie powinno mieć wpływu. Ustawiałem dawkę na 6 (obecnie 4,4) ale nie zauważyłem poprawy....ani różnicy. Przepływka ma dość duże rozbieżności na wolnych obrotach i traci później na wysokich obrotach. Dodatkowo jak jadę spokojnie i nie przyśpieszam ale lekko odejmę gazu to szarpie. Skąd takie objawy?? Może ktoś podpowie.
  5. robertB4

    Prośba o analizę Logów 1.9 1Z/90Km

    Przedstawiam zebrane dane: Dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/wwwkolega007_162792.html http://vaglog.rtnet.pl/wwwkolega007_162788.html http://vaglog.rtnet.pl/wwwkolega007_162789.html http://vaglog.rtnet.pl/wwwkolega007_162791.html http://vaglog.rtnet.pl/wwwkolega007_162793.html Statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/wwwkolega007_162795.html http://vaglog.rtnet.pl/wwwkolega007_162796.html http://vaglog.rtnet.pl/wwwkolega007_162797.html http://vaglog.rtnet.pl/wwwkolega007_162798.html Dziękuję za analizę i pomoc.
  6. Witam Borykam się z dużym spalaniem i słabą dynamiką auta . Zrobiłem kilka logów dynamicznych, proszę o pomoc w analizie. Wymieniłem już sporo w samochodzie ale wynik mizerny nie uzdrowiło to auta. Ostatnio wymieniłem przepływkę teraz zastanawiam się nad turbo czy jest ok. bo trochę gwiżdze i już są dość spore luzy na niej. http://vaglog.rtnet.pl/wwwkolega007_162614.html http://vaglog.rtnet.pl/wwwkolega007_162615.html http://vaglog.rtnet.pl/wwwkolega007_162613.html http://vaglog.rtnet.pl/wwwkolega007_162611.html Z góry dziękuję za pomoc.
  7. robertB4

    Przekaźnik wycieraczek (Passat B3 1991rok)

    Witam Podepnę się pod temat. Co zrobić jeśli tylna wycieraczka po jednokrotnym włączeniu czasowym chodzi cały czas, to znaczy nie kończy cyklu (działa w trybie przerywanym) . Jedynie wyłączenie stacyjki pomaga - stycznik do wymiany?
  8. robertB4

    Olej silnikowy od diesla do benzyny

    Astra jest na hydraulice, lepiej lać syntetyk lub w twoim przypadku półsyntetyk. Na oleju mineralnym wykończysz regulatory hydrauliczne.
  9. robertB4

    trzęsie silnikiem

    Sprawdź czy masz masę anty wibracyjną. Inni użytkownicy polecali nawet dołożyć klika KG ---------- Dodano o 08:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:23 ---------- Przypomniało mi się jeszcze jedno można dołożyć drugą plecionkę za katalizatorem, słyszałem opinie że bardzo pomaga na buczenie.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy