Skocz do zawartości

misiek427

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O misiek427

  • Urodziny 08.09.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stargard

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. To i Ja też poprosze o sprwadzenie ,z góry dziękuje! WVWZZZ3BZXE159694
  2. Nie łatwiej jest wymienic zamek niz bawic sie w luty itd??? zamek uzywka od 40 zł mozna juz kupic
  3. Witam!!! Mam taki problem,wczoraj podczas otwartych drzwi i włączonym zapłonie na chwile tylko załączył mi się gong otwartych drzwi i lampka na dolym progu,dosłownie na 2 sekundy,a pózniej drzwi zachowywały sie jak zamknięte,czyli lampka zgasła,gong ucichł,i środkowe lampki tez zgasły.Popatrzałem na rygiel zamka i okazało sie ze nie odbił do końca,więc go lekko nacisnełem i wszystko z powrotem sie załaczyło.Jednak pojawił sie drugi problem w tym momencie po zamknięciu drzwi,chyba zamek nie podaje info iż jest w pozycji zamkniętej i co sie z tym wiąze non stop słysze gong,lampki nie chca gasnąc,i aby było mało to nie mogęzamknąc zamków pilotem oraz nie świeci sie dioda w drzwiach.Po próbie zamknięcia w manulau czyli kluczykiem zamykam tylko jeden zamek tj kierowcy.Nadmienie ze w kabinie po nacisnięciu przycisku zamknij/otwórz wszystko działa,szyby tez sie otwierają. Prosze o pomoc czy to zamek master do wymiany,czy coś w module komfortu ??? sprawdzałem vagiem i jest bład związany z komunikacja,brak sygnału, tylko dziwne jest to ze po zamknięciu w manualu mogę pilotem otworzyć wszystkie zamki a zamknąc nic???
  4. Witam!!! Panowie,widze ze większość pisze ze to uszczelka pod głowicą,nie zawsze to prowda wkurat tutaj sie mylicie.Po wizycie u mechaniaka okazało sie ze nie jest to uszczelka pod głowica,po sprawdzeniu specjalnym papierkiem okazało sie ze nie ma śladu spalin w płynie.Pozatym zamontowałem do któćca węzyk i butelkę i przez 4 dni intensywnej jazdy brak ubytku .Wystarczyło spuścić płyn i wymienić korek,oraz włączyć na max ogrzewanie i odkręcić korek,poczekać jakieś 20 minut i wszystko oki. Takze lepiej czasmu poszukać przyczyn a nie od razu wywalac 1000zł na wymiane uszczelki,planowanie itd.Podsumowujac nie zawsze powodem nadmiernego ciśnienia jest uszczelka.
  5. dziś wymienie termostat i zobaczymy,ale troche to dziwne ze dopiero sie tak dzieje przy prędkości powyzęj 150 km/h przecież silnik grzeje sie mocniej przy jezdzie miejskiej,i wtedy jest wszystko oki brak jakiegokolwiek ubytku.
  6. Witam!!! Mam następujący problem,przy normalnej jezdzie czyli max do 110 km/h nie występuje zaden ubytek płynu chłodzacego.Natomiast przy jezdzie ok 150-160 km/h przez okloło 10 km potrafi wywalić ok 1 litra płynu chłodzacego przez kruciec w zbiorniczku wyrównawczym.Dodam ze nie ma zadnego syczenia z nadmiaru cisnienia i korek został wymieniony.A i jeszcze jedno przy duzej prędkości jechałem z włączona klimą.prosze o pomoc co jest przyczyną?? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności