Skocz do zawartości

krisfrut

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krisfrut

  • Urodziny 06.06.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    In Gdynia

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. I po spocie. Miejscówka super! Pogoda dopisała, gastro było. Dzięki i do zobaczenia.
  2. Siemka, ja być na pewno. Do zobaczenia.
  3. A powiedz mi jak jeździsz swoim paskiem, jak emeryt czy raczej dynamicznie? Przed rozbieraniem turbo sprawdzić zaworek sterujący geometrią bodajże N75. Ja jak kupiłem paska to też wyskakiwał błąd przeładowania no to koledzy stwierdzili złowrogo -GEOMETRIA:>>. No to wymontowałem ślimaka rozebrałem, wyczyściłem i było cacy do pewnego czasu - 3 miesiące i znowu PRZEŁADOWANIE. Pomyślałem- jeżdżę trochę jak emeryt bo mam automata a turbo nie lubi muła, no to rozgrzałem silnik do normy i ogniem pod górę na trójce i tak kilka razy, i na obwodnicę wy grzać dobrze układ wydechowy i "naprawiło się" auto odżyło:jupi. Wypalił się nagar na łopatkach. Tobie oczywiście może to nie pomóc ale warto spróbować. Teraz raz w tygodniu "zmuszę" turbo do pracy jeżdżąc dynamicznie "ogniem". Powodzenia i daj znać. P.S. Moje obserwacje na temat smrodu z rury pojawiły się od momentu przeciekania EGR wywala olej górą przez dziurki w korpusie no i ubywa oleju.
  4. Proponuje najpierw popsikać potencjometr WD40, potem sprawdzić napięcie wejsciowe i wyjściowe, pozycja na maxa i pomiar, wchodzi 12V- wychodzi 12V by go do końca wyeliminowac, ta operacja zadziała jeżeli jest to rezystor mocy, jeżeli chodzi o żywotność diod to pewnie żaden z naszych pasków tego nie przeżyje. Jezeli słabiej świeci jakiś segment to możemy podejrzewać diody albo rezystor podłączony do nich w szereg. W zegarach w fl-u diody są połączone w szereg po 3 +opornik. Nie studiowałem jeszcze instalacji paska ale same pokrętło nie jest odpowiedzialne za problem. To jest chyba zwykły rezystor regulowany około 0,25W to znaczy że jest do tego jakiś moduł wykonawczy. Gdyby to był rezystor mocy jak we fiacie to mogło by tak być. W naszej instalacji jest tych diod zbyt dużo by mógł nimi sterować potencjometr 0,25W. Jak się mylę proszę mnie poprawic. Pozdrawiam ---------- Dodano o 22:40 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:18 ---------- Ha! Hyba mam odpowiedź. Jeżeli podświetlanie idzie przez moduł komfortu to woda albo korozja instalacji. Wystarczy podnieść dywanik kierowcy wyciągnąć moduł, odłączyć i włączyć podswietlanie jeżeli nie świeci to znaczy ze idzie przez moduł i musimy szukać korozji. A jak swieci to nie wiem. ---------- Dodano o 22:40 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:40 ---------- Ha! Hyba mam odpowiedź. Jeżeli podświetlanie idzie przez moduł komfortu to woda albo korozja instalacji. Wystarczy podnieść dywanik kierowcy wyciągnąć moduł, odłączyć i włączyć podswietlanie jeżeli nie świeci to znaczy ze idzie przez moduł i musimy szukać korozji. A jak swieci to nie wiem.
  5. Bo jest nadciśnienie i nie zassie ci powietrza do ukladu.
  6. Co jeszcze dodam lock up wyraźniej lepiej działa, wcześniej było odczuć jak by wiecznie sie slizgało sprzęgło, auto sprawia "lżejszego" wczesniej jeździło jak by z przyczepą, mocno obciążone. ---------- Dodano o 22:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:26 ---------- Rozumiem że też miałeś taki problem? Awaryjny i Zawór regulacji ciśnienia 4-N218 zwarcie z plusem sporadycznie. Może stabilizator napięcia w ECU skrzyni nawala?
  7. Przerabiałem juz to. Awaryjny wyskakuje jak napięcie na bateri spadnie poniżej 10.5V - aku nowy dedykowanej pojemności. Na starej bateri jak przyszło 5 stopni w nocy to podczas pruby uruchomienia silnika kasował sie przebieg i tykały wszystkie przekaźniki a awaryjnego nie bylo. Teraz kręci jak szalony i wyskakuje awaryjny. Ale po podłączeniu drugiej bateri faktycznie go nie ma. Nnie wiem czy to nie jest zbieg okoliczności. Po jeździe 12 km zgaszę silnik zostawie wlaczone światła, radio na 30 min i zapali normalnie. W kompie tez nie ma zimnych lutów. Sucho i czysto. Wszystkie masy i plusy pod deską i przy bateri sprawdzone i poprawione. W aucie pod dywanami sucho.
  8. 1,9 TDI AVF 131KM seria, skrzynia 5HP19 EYF sprowadzony- niemcy, przebieg ponoć 179000- podwozie pełen oryginał- stan jak z fabryki- komentaż diagnosty. Nie ingeruje. Tryb awaryjny po wymianie aku błąd zaworu regulującego ciśnienie -n218 Błąd występował nie powtarzalnie, jak mu się chciało tylko przy uruchamianiu silnika. Objawem nie wymienianego filtra i oleju- przy minusowej temp. przy załączaniu biegu było opóźnienie- zapchany filtr. 1000 km temu wymieniłem olei i filtr - maziuga aluminiowa w misce. Troszkę pomogło w zmianie biegów zrobił się żwawszy. Teraz w sobotę 08-02-2014 wymiana wszystkich elektrozaworów, rozbiórka sterownika hydraulicznego, czyszczenie kanałów, dysz, kontrola wytarć tłoczków. Zalanie spuszczonego oleju i uzupełnienie nowym 2l febi G052162A. Różnica kolosalna w szybkości zmiany biegów, płynności, brak szarpnięć przy przełączaniu z D na R i odwrotnie, wydaję się że silnik ciszej pracuje. A awaryjny dalej wyskakuje ale tylko po nocy. Zapalam motor, pracuje 60 sekund gaszę i zapalam ponownie i jest ok- sterownik do wymiany bo instalację już przeglądałem. Spalanie- zima- trasa 400 km 6,75L/100 miasto 9- 10L/100 km Latem w mieście było 7-8L/100 km "serwis" skrzyni robiłem sam. Jak nie boisz się ubrudzić i masz cierpliwość to dasz radę. Czas operacji 4h sam z kanału. Służę pomocą w rozebraniu sterownika- foto od wewnątrz wszystkich dysz, kulek i zaworków zwrotnych jak by się komuś rozsypało Wymiana oleju i filtra zdecydowanie na +
  9. Witam. U mnie w pasku przelewa się płyn w nagrzewnicy. Poranny start, pierwsze ruszenie około 2000 obrotów jak w zapowietrzonym grzejniku. Objaw wystąpił po wymianie termostatu ale nie od razu bo jeden cybant popuszczał i się smarkało. Podejrzewam że przez nieszczelność się zapowietrzył. Wszystkie płyny ustrojowe w normie bez ubytków i przybytków, bez zmian kolorów i konsystencji. Przydał by się króciec ze śrubą odpowietrzającą przy nagrzewnicy tak jak na przykład w pandzie: A nie na układzie chłodzenia przy 90*C i na ciśnieniu "popuszczać" cybanta. "Musi to być precyzyjna operacja" Co wy na to? Przykład: http://allegro.pl/fiat-panda-1-1-b-04r-waz-nagrzewnicy-i3895614562.html
  10. Koszt przesyłki, diody i 1 browar by czas lepiej mijał i twoje późniejsze zadowolenie. Nic nie trzeba kodować.
  11. ...a tak to wygląda: same zegary a tak z resztą Nic nie razi, jest mega czytelne, można w pełni regulować jasność podświetlania. Teraz tak patrzę na te zdjęcia i nie oddają one tego co naprawdę się dzieje w aucie...
  12. Przyślij mi zegary to Ci wymienię diody. Mogę wrzucić dokładne zdjęcie jak to wygląda po ciemku.
  13. Trochę nie na temat. Jak sam wątek mówi: "Zmiana podświetlenia zegarów". Jak na wielu forach sami filolodzy i poloniści nic nie wnoszący do tematu :respect. Dzięki za zwrócenie uwagi, postaram się nie popełniać więcej błędów ortograficznych.
  14. Witam. Jeżeli chodzi o klimatronika to ja mam innego w środku od tego z linka.de, Jest w nim 6 diod kątowych do podświetlania wyświetlacza. Połączone one są po 3 szeregowo i pod dolną diodą w lewym rogu jak i w prawym są rezystory odpowiadające za ich podświetlanie Rezystor pokazany na zdjęciu to moja przeróbka "1kom" bo niebieski kolor mnie denerwuje i jest zbyt intensywny. Zmieniałem już kolor podświetlania na biały, czerwony, w negatyw i wszystko jest do bani. Dlaczego? bo panel klimatronica jest pod radiem i patrzymy na niego pod dużym kątem a w tedy są prześwity przez wyświetlacz segmentów nie podświetlonych. ...jeżeli chodzi o zegary to już przerabiałem na białe i jest niebo a ziemia. Również są łączone po 3 bodajże. Ja chyba zastosowałem do nich 450 om ale nie dam se wydechu urwać. Polecam wyświetlacze zrobić w negatyw- bardzo czytelne są. Jak by co służę pomocą.
  15. Witam poproszę o schemat do passata 2002r diesel 131 KM z tiptronikiem [email protected] Z góry Serdeczne dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności