Skocz do zawartości

arni123

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arni123

  • Urodziny 31.10.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pompa wymieniona, nowy płyn w układzie, hamulce odpowietrzone. Po problemie :)
  2. Mam podobny problem od ponad roku. Hamował prawie normalnie ale nie tak jak powinien, zbyt miękki pedał hamulca. Odpowietrzanie hamulców pomagało na dwa dni później to samo co przed ale w miarę hamował. Płyn w zbiorniczku jest i nie ubywa, zaciski suche. Pompa podciśnienia sprawna bo tak to by po odpaleniu pedał hamulca był twardy a dopiero po zgaszeniu robi się twardy. Tydzień temu pogorszyło się do tego stopnia że pedał wpada w podłogę (bardzo słabe hamowanie i po wduszeniu pedału w podłogę załącza się abs i telepie budą). Przypuszczam że pompa hamulca przepuszcza na uszczelniaczach. Jutro będę montował nową pompę i zobaczymy czy to coś da.
  3. Fizycznie będzie pasować w końcu to ta sama "buda" Co do elektryki chyba też powinno być tak samo tylko zamiast do bord-a podłączasz się canem do BCM-a.
  4. Dokładnie warto szukać okazji w internecie (kupować osobno części) abo znaleźć handlarza który tanio sprzeda daną część. Zawiasy zostawiłem stare tylko je nawierciłem i nagwintowałem, tak samo z przewodami załatwiłem od kolegi mechanika miał pare wiązek (kabli/przewodów) z różnych aut. A komplety/zestawy do różnych modyfikacji na aukcjach są grubo przecenione.
  5. Wita was kolejny posiadacz elektrycznie sterowanej klapy bagażnika ? Koszty: Silniki podnoszenia klapy 2 szt. 400zł Dociąg klapy 100zł Przycisk zamykania 50zł Wtyczki 4 szt. 50zł (ASO) Piny do wtyczek 20zł Przewody elektryczne z odzysku 0zł Montaż własny 0zł Mina Ciecia wyjeżdżając z firmy w której pracuję bezcenna ? Dorobiłem sobie dodatkowy przycisk zamykania w środku więc nie muszę wyłazić z auta aby zamknąć klapę. Ogólnie praca dla cierpliwych.
  6. Witam mam pasata B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) 4x4 po podpięciu vcds-a znalazł mi błąd P0403 czyli EGR (N18) wyczyściłem go bo był bardzo zabrudzony ale to nic nie dało więc go wymieniłem na nowy. Niestety błąd nadal występuje auto nie ma tej mocy co przed awarią. Na razie jeżdżę z odpiętą wtyczką (da sie jechać normalnie nie dymi ale tak jakby brakowało ze 30 koni) ale gdy ją podłączę z powrotem auto totalnie traci moc i mocno dymi i chodzi nie równo w przedziale 800-1800Obr/min powyżej już nie przerywa. Pomóżcie bo już nie wiem sam co to może być. Ps świeci sie kontrolka silnika i miga kontrolka od świec(sprężynka) oraz napis Engine fault Workshop. Wykasowanie błędu w czasie jazdy skutkuje odzyskaniem pełnej mocy na 3-4 sekundy i błąd powrac Auto naprawione winna była prawdopodobnie któraś wtyczka (coś nie łączyło) od egr, przepustnicy, przepływomierza albo któregoś czujnika. Odłączyłem i podłączyłem wszystkie na załączonym zapłonie wykasowałem błędy i wszystko działa. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności