Skocz do zawartości

jajumar

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jajumar

  • Urodziny 04.08.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bytom

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Jeżeli go kupiłeś w takim stanie to raczej na pewno to. Komputer jest pod tylnią kanapą od strony pasażera. A założyłem z takim samym numerem ale inną końcówką literową.
  2. Sądzę, że masz to samo co ja. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=44499 W moim przypadku wsadziłem o innym numerze i teraz mam oszczędną jazdę. Tryb sportowy nie włącza się wcale, nawet gdy tego potrzebuję przy wyprzedzaniu ...
  3. ormowiec twoja odpowiedź pomogła mi zlokalizować usterkę, banalne nóżka z bezpiecznika przerwana.
  4. Wentylator działa normalnie z tym, że dopiero po wyłączeniu zapłonu. Przykład; przyjeżdzam, wyłączam zapłon wentylator się załącza. Chodzi parę minut, wył. się i po chwili znowu chodzi (normalne pompka elektryczna zadziałała). Ma ktoś może schemat do tego? Myślę, że straciło się zasilanie po stacyjce ale nie wiem, który to kabel a jest ich tam sporo. (Takie urządzonko przy akumulatorze, z którego odchodzą przewody do wentylatora)
  5. 93r. Vr6 automat, trzy podłączone czujniki przy termostacie. Przy jeździe (włączonym zapłonie) wentylator chłodnicy nie włącza się, a płyn się gotuje np. w korku. Wystarczy wyłączyć zapłon a wentylator załącza się, ponowne włączenie zapłonu wyłącza go z powrotem, wyłączenie włącza. Może wiecie co siadło? Bezpieczniki dobre.
  6. 93r. Vr6 automat, trzy podłączone czujniki przy termostacie. Przy jeździe (włączonym zapłonie) wentylator chłodnicy nie włącza się, a płyn się gotuje np. w korku. Wystarczy wyłączyć zapłon a wentylator załącza się, ponowne włączenie zapłonu wyłącza go z powrotem, wyłączenie włącza. Może wiecie co siadło? Bezpieczniki dobre.
  7. To nie tryb awaryjny, biegi przełączają się. Z drugiego na trzeci przy 80-ce a na czwarty przy 120 km/h (powyżej 4000 obr/min, normalnie robi to przy 2000 obr/min). Błędów na VAG-u nie pokazuje. Znalazłem: Do numeru nadwozia 31-P-136398 numer: 096 927 731 CH od numeru nadwozia 31-P-136399 numer: 096 927 731 K a ja mam wsadzony AH z silnika 9A (AP też do tego silnika) dane ze strony http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/PA/1993/122/57/1305517/ control unit for 4-speed automatic gearbox / F >> 31-P-136 398*/ 9A(1)096927731AP control unit for 4-speed automatic gearbox / F 31-P-136 399>>*/ 9A (1) 096927731AH control unit for 4-speed automatic gearbox / F >> 31-P-136 398*/ AAA (1) 096927731CH control unit for 4-speed automatic gearbox / F 31-P-136 398>>*/ AAA (1) 096927731K control unit for 4-speed automatic gearbox / F >> 31-P-136 398*/ ABS (1) 096927731BN control unit for 4-speed automatic gearbox / F 31-P-136 399>>*/ ABS (1) 096927731L control unit for 4-speed automatic gearbox / F >> 31-P-136 398*/ 2E,ACX (1) 096927731BJ
  8. Czy może ktoś sprawdzić u siebie numer na komputerze od automatycznej skrzyni biegów? Przy lewarku przełącznik E S. VR6 93r. Sądzę że ktoś zmienił na jakiś ze starszego modelu, dlatego na przełącznik przy lewarku nie reaguje. Sam przełącza się w tryb sportowy przy 4000 obr. i nie idzie z niego wyjść, pomaga dopiero wyłączenie zapłonu.
  9. Może ktoś jednak wie ile wynosi kąt wyprzedzenie zapłonu, na VAGu pokazuje mi 18 st. Nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności