Skocz do zawartości

Jungle

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jungle

  • Urodziny 21.05.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dudley-UK

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. Rada dla wszystkich - NIE mieszac w blokadzie tylko znalezc dobry warsztat. Wymienic blokade na nowa - oryginalna od VW. Tam musza zaprogramowac nowa blokade + immobilizer i wsio. Mnie to kosztowalo 228 funtow ( jak znajde rachunek to wkleje) przy czym blokada bodajrze ok 60 - reszta to cena PROGRAMOWANIA - gwarancja 2 lata. I nie wymieniac NIC WIECEJ niz blokada bo tego nie trzeba. VW wypuscilo nowe oprogramowanie co ulatwia sprawe- i to dlugi czas temu. ZNiknie pojawianie sie swiec i blokady i skonczy sie zabawa z wsadzaniem i wyciaganiem kluczyka - przestanie tez gasnac w czasie jazdy. Chcialo sie B6 to trzeba placic a naprawiac mozna bylo malucha pod blokiem
  2. Mialem to samo (B6 2.0Tdi UK) Blokada + czasem sie zarowe do tego zapalaly. Po miesiacy wkurzania - dobry mechanik + 228funtow i blokada wymieniona plus dwa lata gwarancji. Na rachunku sama blokada 61funtow tylko programowanie drogie( wg. kolesia program blokady i immobilazera...nie wnikam ). A zabawa w wymiane mikrostykow czy inne , odpada. Aha i nie dajcie sie naciagnac na wymiane czegos wiecej niz blokada - koles powiedzial ze po staremu modul trzeba bylo ale teraz update software i wymiana blokady wystarcza .Jak na razie od paru dni palia jak zloto Ale jak sie chcialo samochod to musi sie miec na utrzymanie... Swoja droga ,,recall'' blokad w USA a w Europie (_I_) blada...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności