Arken
-
Liczba zawartości
66 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Arken
- Urodziny 12.12.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Arek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2,0 TSI 140kW 190KM DSG7
-
Rok produkcji
2020
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
W temacie obniżania zagłówków, to wygląda na to, że po liftingu nie ma opcji obniżenia zagłówka do samego dołu (w przeciwieństwie do przedlifta). Próbowałem różnych patentów z filmików, ale żaden nie dziala. Na prawym pręcie nie ma przycisku zwalniającego blokadę - jest też inne nacięcie i jest ono umieszczone z tyłu, a nie z boku.
-
-
Czy rosną Wam teraz co miesiąc raty leasingu w VW Leasing? Ja mam leasing od marca i póki co nie było żadnych zmian wysokości raty.
-
2.0 TSI 190 też ma DQ381.
-
Zastanawiam się nad zabezpieczaniem reflektorów w nowym Passacie przezroczystą folią PPF. Wykonywał ktoś taki zabieg? Zastanawiam się nad sensownością tego oklejania, zwłaszcza, że to chyba nie jest do końca legalne patrząc na homologację. Dodatkowo folia w pewnym % też na pewno ogranicza strumień świetlny. No i pytanie czy po ewentualnym odklejeniu folii nie będzie trzeba od razu polerki robić, bo na powierzchni zostanie klej.
-
Mój samochód w zeszłym tygodniu trafił na plac dealera. Dzisiaj wstępne oględziny + podpisanie umowy leasingu. Jak dobrze pójdzie, to w przyszły piątek/sobotę odbiór.
-
Pamiętam właśnie, że u Ciebie trwało to miesiąc. Liczę, że to będzie kwestia tygodnia/dwóch i przekażą samochód do transportu (a to też może trochę potrwać). Swoją drogą to na myVolkswagen trochę nieszablonowo to u mnie wygląda - z jednej strony wszystko wskazuje, że samochód jest nieukończony - nie ma wizualizacji (jest szkic) i przy próbie dodania samochodu po VINie do We Connect wywala cały czas błąd. Ale z drugiej strony instrukcja jest już przypisana (gdzie zwykle pojawia się ona po zakończeniu produkcji samochodu). Taki stan mam od piątku.
-
U mnie dzisiaj (11.02) pojawił się VIN - wygląda na to, że produkcja pójdzie zgodnie z planem, czyli w 7 tygodniu. Edit: Wygląda na to, że moje zamówienie dopadł brak półprzewodników. Według dealera produkcja zaczęła się 7 lutego, status na dzisiaj (21.02) to wyprodukowany bez faktury - czyli brakuje jakiś komponentów i czeka na placu na dokończenie.
-
@Adam H a kiedy zamawiałeś?
-
Na to wygląda - część osób przerzuciła się na Arteona, częściej kupowane są też SUVy. Ale patrząc globalnie to wygląda na to, że na Passata są najdłuższe okresy oczekiwania w VW - na zachodzie jeszcze trochę tego kupują.
-
Dzisiaj dostałem informację, że fabryka zatwierdziła 7 tydzień produkcji. Zobaczymy jak będzie z realizacją tego terminu.
-
U mnie zamówienie z 24 kwietnia - obecnie prognozowany termin produkcji na 7 tydzień 2022. Jeśli nic znowu się nie przesunie, to w marcu może się uda odebrać. Jak rozmawiałem pod koniec grudnia ze sprzedawcą, to mówił, że obecne zamówienia na Passata są prognozowane do realizacji na koniec 2022. Ale z tymi prognozami różnie bywa - u mnie jako termin odbioru na zamówieniu był wpisany 30 listopada 2021.
-
@Nuttie sprawdzałeś to osobiście? Instrukcja w przypadku Passata wspomina o naciśnięciu przycisków przy obu prętach (jak na filmiku, który umieszczałem). Ten sposób, który wrzuciłeś jest wymieniony w instrukcji Tiguana. Na swojego Passata jeszcze czekam, ale próbowałem na podobnych zagłówkach w Touaregu - udało mi się je nieco obniżyć przyciskając wypustki pod plastikami przy obu prętach.
-
Gratulacje U mnie na ten moment bez zmian - 4 tydzień 2022. Mam nadzieję, że już tak pozostanie.
-
Niestety, ponoć od wyprodukowania do dostarczenia do dealera mogą minąć nawet 3 tygodnie.
-
Najnowsze wieści dla mojego zamówienia - przesunięcie przewidywanego terminu produkcji na 4 tydzień 2022.