Jump to content

malin_kk

  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About malin_kk

  • Birthday 09/28/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Lukas
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zielona Góra

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. guzik czujnik stopu pod pedałem hamulca sprawdz
  2. Witam Podłącze się pod temat. Od wczoraj mam problem z paskiem 1.8T AWT 2002r , problem jest taki że mam w cylindrach olej. Opisze krótka historię co było robione. Od miesiąca auto stało w warsztacie wymieniane było: Turbo z K03 na k04 Założony FMIC Wywalona pompa SAI Wymienione uszczelki kolektora wyd. ssącego, pokrywy zaworów. Wywalona odma (nie zaślepiona) Wymieniony zawór DV Po odpaleniu było niby wszystko OK, pasek pochodził sobie 2-3 godz. na wolnych obrotach odpowietrzył sie itd. Na drugi dzien tez był odpalany zagrzał się i czas na wyjazd i pierwsze próby po placu czy wszystko OK. Chodził sobie ładnie wiec stwierdziłem że czas teraz na większe wtryski 320cc Po zmianie wtrysków przejechałem sie ze 100m (tak metrów) i zgasiłem motor bo musiałem coś zrobić innego. Po 30 min odpaliłem paska po kilku minutach zobaczyłem ze zaczyna lekko kopcić z rury na biało:/ z minuty na minute kopcił coraz bardziej, wiec zgasiłem silnik i szukam Turbo OK nie rzuciło oleju FMIC czyste, po wykręceniu świec w każdym cylindrze jest olej co jest nie tak. PROSZĘ O POMOC!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy