bobi220
-
Liczba zawartości
50 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O bobi220
- Urodziny 11.04.1980
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Leszno
Samochód
-
Silnik
B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
-
Rok produkcji
1993
-
bobi220 obserwuje zawartość → Tylna wycieraczka - mechanizm - renowacja, Silnik pracuje nie równo i dymi na niebiesko, Nie ma ładowania. Skrzynka bezpieczników? i oraz 5 innych
-
Silnik pracuje nie równo i dymi na niebiesko
bobi220 odpowiedział bobi220 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Mechanik potwierdził, że to właśnie klin był lekko uszkodzony i zapłon przestawiło. Przy okazji sprawdzali wtryski i wymienią końcówki wszystkie. Dzięki chłopaki. -
Silnik pracuje nie równo i dymi na niebiesko
bobi220 odpowiedział bobi220 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Czy obierze olej nie jestem w sanie sprawdzić ponieważ nie mam zamiaru jeździć autkiem w takim stanie (wcześniej nie brał), głowica była planowana i sprawdzana na szczelność w temperaturze. Sam głowicy nie wymieniałem, auto oddałem do zaufanego mechanika. W trasie nie ganiam auta ponieważ miało mi ono jeszcze trochę posłużyć, prędkość na trasie to 90-110km/h. Regularnie sprawdzam co dzieje się pod maska (stan oleju, płynu chłodzącego, stan i naciąg paska rozrządu i pozostałych). -
Silnik pracuje nie równo i dymi na niebiesko
bobi220 odpowiedział bobi220 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jeżeli "stanęły pierścienie" to jeśli dobrze kombinuje konieczny będzie remont silnika, ponieważ chyba nie da się tej usterki usunąć bez wyjmowania wału. Dopiero jutro zacznę szukać mechaników, najgorsze, że jestem w połowie trasy. -
Silnik pracuje nie równo i dymi na niebiesko
bobi220 odpowiedział bobi220 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Uszczelkę była wymieniana w listopadzie 2006, od tamtego czasu nie było problemów a silnikiem. Czy mocno ubywa oleju, nie jestem w stanie stwierdzić, awaria nastąpiła nagle jak wszystkie awarie. -
Silnik pracuje nie równo i dymi na niebiesko
bobi220 odpowiedział bobi220 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Wątpię w świece. To raczej coś z głowica i z zaworami, tak jak by któryś popychacz się skończył. -
Witam wszystkich. Problem jest następujący: przejechałem autkiem 280km postawiłem na parkingi i po powrocie auto dało się odpalić ale silnik jak by nie łapał na jeden cylinder, pracował nie równo i wypuszczał obłoczki niebieskiego dymu z rury wydechowej. Po lekkim dodaniu gazu czuje się nie równa pracę silnika ( tak jak by w benzynie jedna świeca nie paliła co jakiś czas) i autko spala olej. Zdarzenie takie ma miejsce pierwszy raz, auto nie brało oleju i zawsze paliło na dotyk, w trasie poprzedzającej zdarzenie nie odczułem zmiany zachowania samochodu. Proszę o opinie w sprawie awarii. Pozdrawiam.
-
Nie ma ładowania. Skrzynka bezpieczników?
bobi220 odpowiedział GrzechuNl → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam. Ja właśnie u siebie wymieniłem regulator napięcia razem ze szczotkami, operacja nie jest skomplikowana i zajęła mi 30 minut. Podjedź do sklepu i zaprowadź sprzedawce do samochodu zeby sobie sam zobaczył jaki masz alternator i jaki jest tam regulator (mi 3 razy zamawiali i dopiero za 3 razem było odpowiedni; nie chciało mi się zajrzeć pod maskę ). Sam sobie poradzisz nie trzeba nawet wyjmować alternatora. Koszt od 60 - 140 zł za regulator w zależności od alternatora> Pozdrawiam. -
1,6 td awaria;/ czyzby uszczelka pod glowica?
bobi220 odpowiedział Jaro882 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Sprawdź czy przelew działa, czy drożny jest ten wężyk który idzie od trójnika na głowicy do zbiorniczka wyrównawczego. Jeżeli płyn się przelewa to dział. Czujnik temperatury wody raczej jest sprawny, jak piszesz woda gotuje ci się po około 3 minutach, wiec nie zdąży jeszcze do ww czujnika dopłynąć. Ja miałem podobne objawy, jechałem z pracy i nagle z układu wywalił mi całą wodę, tem. ponad 120, wymieniłem wszystko: chłodnice, pompę, czujnik temperatury z chłodnicy, korek na zbiorniczku, wszystkie króćce,termostat, do końca nie wierzyłem że to uszczelka po głowicą. W końcu dałem za wygraną i oddałem auto do warsztatu, po demontażu głowicy okazało się, że jest pęknięta między zaworami . Ciśnienie pompowało układ w taki sposób, że woda nie krążyła w dużym układzie i całość gotowała się na mały a woda wypychana przez powietrze wylatywała przez zbiorniczek. Jak dla mnie wygląda to na pęknięta głowicę. Całość wyniosła mnie 1650zł (głowica, uszczelka, uszczelniacze popychaczy, uszczelka pod pokrywę głowicy, olej, płyn, szpilki, robocizna) -
Ja właśnie mam oponki z http://www.opony.com, są to Firestone TZ 200 185/65/14, opinie całkiem pozytywna i co dla mnie najważniejsza opinii jest dużo. Poczekają jeszcze 2 tygodnie na montaż ponieważ pogoda nie pewna. Dwa sezony temu miałem nalewane zimówki, po prostu tragedia. Na wyważeniu musieli nałożyć po 100 g żeby było jako tako.
-
Dołączę się do tematu. W swoim passacie mam drążek stabilizujący w nie typowym (jak się dowiedziałem) rozmiarze średnicy 24mm. Czy ktoś ma też taki drążek, gdzie oprócz serwisu można kupić łączniki stabilizatora do tej średnicy. Jeśli ktoś wymieniał łączniki na takim drążku to jakiej firmy miał (oprócz tych z serwisu)? Byłem już w kilku sklepach i wszyscy mówią że łączniki np.: Febi z opisem "drążek fi 24mm" też się nie da założyć (średnica wewnętrzna gumy 20mm). Pozdrawiam.
-
Tylna wycieraczka - mechanizm - renowacja
bobi220 odpowiedział two_pac → na temat → Poradniki i instrukcje
Doszedłem do tego dopiero po napisaniu postu, przecież ona nie jest połączona z żadną inną tak jak przednie. Fatalny błąd w przewidywaniu. Pozdrawiam. -
U mnie pompiarz za kompletne uszczelnienie pompy wziął 480 zł + 100 za wymontowanie i wmontowanie z ustawieniem. Teraz autko śmiga trochę lepiej niż przed ta operacją.
-
Tylna wycieraczka - mechanizm - renowacja
bobi220 odpowiedział two_pac → na temat → Poradniki i instrukcje
Napisz jeszcze w jakim położeniu należy ustawić ramię wycieraczki żeby po zamontowaniu wycieraczka nie czyściła zderzaka:p. Miałem podobny problem z ustawieniem mechanizmu w przednich, za pierwszym razem czyściły maskę. doszedłem w końcu metoda prób i błędów ale nie chce mi się 10 razy montować całości żeby wszystko ustawić. -
[silnik] Wymontowanie pompy wtryskowej
bobi220 odpowiedział bobi220 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Cześć, miałem zabrać się do wszystkiego w poniedziałek, zrobiłem sobie nawet taki ściągacz do koła zębatego pompy wtryskowej jaki jest na zdjęciu w książce ale braku czasu postanowiłem oddać auto do pompiarza.Sam sobie wymontuje, uszczelni i zamontuje. Weźmie tylko 100zł więcej a pogoda teraz nie sprzyja działaniom terenowym. Zastanawia mnie jednak w tym opisie po co należy zdemontować koło zębate wałka rozrządu: "8) poluzuj śrubę koła zębatego na wałku rozrządu, a następnie przy pomocy cienkiego, z płaską kocówką, pobijaka o średnicy około 5 mm zbij z wyczuciem zębate koło rozrządu (nie uszkadzając go) - do odkręcenia może być potrzebna pomoc drugiej osoby" ? Według mnie chodziło tu raczej o koło zębate pompy za którym są śruby mocujące pompę. Pozdrawiam -
[silnik] Wymontowanie pompy wtryskowej
bobi220 odpowiedział bobi220 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Widzę, że nikt chyba jeszcze tego samemu nie robił, albo temat nie trafił jeszcze na odpowiedniego użytkownika. Odnowię parę razy temat, operację mam zamiar przeprowadzić 14 stycznia więc jeszcze trochę czasu jest. Pozdrawiam.