KrzysztoM.
-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O KrzysztoM.
- Urodziny 14.08.1971
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Brzeg
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Hejka. Cudowałem z moim AZM, próbowałem różne marki olei 5w30, 10w40 i brał co najmniej pół litra na tysiąc km. W końcu zdecydowałem się na ceramizer i motul 10w40 i brał ale mniej 1/2 L na 1800km, prawie się poddałem i machnąłem ręką. Później zrobiłem płukanke silnika i wlałem valvoline 5w30 i dalej brał już dużo więcej 1/2 na 800km, zaznaczam że mam gaz w aucie. Kilka dni temu trochę spanikowałem, bo miałem majonez na bagnecie i w biegu wymieniałem olej i wymieniłem znów na 10w40 firmy petronas syntium. Przejechałem na nim na razie 1000km i żadnych ubytków nie widzę, szklanki nie dzwonią po odpaleniu jak było na valvoline, oby tak dalej :)
-
Do 1000 km było oki na LM mos2 plus ceratec tejże firmy, oleju nie ubywało nic, po 1tk km zaczęło wolniej ale ubywać. Wniosek z tego taki że ten ceratec i mos2 to trochę ściema, a swoją drogą AZM tak ma że pije trochę oleju. Na jesień mam wymianę i nic już nie cuduję, wlewam Motula Synergie 10w40 i wsio. Mam zamiar po tym ceratecu rozciąć filtr oleju i zobaczyć co kryje w sobie. Jak coś to później opiszę na forum co i jak
-
W lipcu 2016 kupiłem passata 2.0 AZM 8V rok pr 2003 na oleju 5w 30 brał około 1l na 1000 km zależało od jazdy, nie kopcił, moc w porządku, a olej ubywał. Postanowiłem zmienić na 10w40 firmy LM plus ceratec tej firmy i branie oleju ustało.
-
A więc zbliżam się do 1000 km od wymiany oleju. Zmieniłem z 5w30 na LM 10w40 mos2 plus ceratec, stan oleju ten sam, nie ubywa
-
Potwierdzam, że tttm, około 1l 5w30 na 1300 km jazda nie dziadkowa, zmieniam na 10w40 motul lub L moly. Wcześniej miałem tdi na pompkach i też brał. Wymieniłem olej na LM 10w40 mos2 plus ceratec, obserwuję, jaki teraz będzie pobór oliwy, po 1000km dam znać.
-
Całkowity brak mocy Passat b5 ATJ 115KM - maluch to przy nim rakieta
KrzysztoM. odpowiedział gryzli133 → na temat → Analizy logów
miałem podobnie, rozwiązaniem było wymiana popękanych wężyków podciśnienia. -
kod błędu 01435 - dobrzy ludzie pomóżcie !
KrzysztoM. odpowiedział chris_45 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ja mam w moim pasku podobny problem świecą się ABS i ESP, czasami nie, różnie. Wymieniłem pompę ABS i dalej to samo, te same błędy G201 i J106?????? Wymieniłem drugi raz pompę ABS i dodatkowo ESP z czujnikiem i dalej to samo. Help! Auto sprzedane z problem, już nie moim -
Piękne dzięki za instrukcję naprawy włącznika.
-
[B5 AJM] Przekażnik elektrycznej pompy paliwa 261 sprawdzenie ?
KrzysztoM. odpowiedział pietrek505 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
W moim AJM nie ma pompy, męczę się jak to wyjąć, chcę wyczyścić. -
Moją dałem dziś do butelki, też robiła mi notlauf, dolot zatkałem korkiem od wina. W tych PD to norma z cieknącą odmą
-
Witam, od razu przejdę do sedna sprawy. W moim AJM 115km 1.9 tdi, gdy odpalę na zimnym trzęsie budą, silnik nierówno chodzi, jak złapie lekko temperaturę uspokaja się, ale jadąc ma właśnie spadki mocy nie wkręca się na obroty, przy mocnym przyspieszaniu silnik przerywa, szarpie, wczoraj się zdarzyło, że ledwo go odpaliłem na gorącym silniku. Logi dynamiczne nic nie pokazały niepokojącego, po skasowaniu błędu przepływki już nie wrócił błąd, a później komp znów pokazał błąd przepływki plus czujnik temp. cieczy, który od razu wymieniłem. Przepływkę podmieniłem z golfa 4 tdi 110km, i mój passat nierówno chodził, a golf na mojej przepływce ok, wszystko to na zimnych silnikach. I teraz nie wiem, czy kupić nową przepływkę, gdzie robiłem podmiany też i od passata i nic się nie zmieniło, choć 4x komp pokazał przepływkę, ale podmieniałem z aut jeżdżących i lipa???. Dodam, że nie kopci, tylko po odpaleniu trochę i czuć niespaloną ropę. Turbo nówka, głowica świeżo po remoncie. Co Wy o tym myślicie??? Ostatni wydruk z kompa " Błąd P1144 czujnik przepływ. MAF G-70- otwarty obwód/spięcie obwodu do uziemienia (GND) A więc 4 pompowtryski poszły do wymiany, jeden się aż rozleciał, przepływomierz, filtr paliwa po 8 m-cach się "zapchał" wymiana przewodów podciśnienia.
-
Turbo waliło olejem w dwie strony! Zrobione za 750zł, teraz to chyba wypala się stary olej, bo po nocy odpalam i trochę pokopci. Panie i Panowie zaraz jajo zniosę na twardo, paszczak dalej kopci, przy ruszaniu niebiesko biały dym, trochę oleju ubyło 200g po około 300km. Wyżej pisałem że mechanik przed wymianą turbo w 1 i 4 kanale wydechu widział tłustą sadzę, a końcówka wydechu też ma tłustą sadzę wczoraj wytropiłem to. Obawiam się że pęknięte pierścienie olejowe, bo góra sucha, czyli wąż od odmy. Nie podoba mi się że za EGR z tego kolanka grubego jest wyciek oleju???? Co myślicie, a ja już znów muszę szykować kasę na mechanika, możne w najlepszym przypadku będą to uszczelniacze zaworów chociaż głowica była robiona, ale kto wie. Czekam na Wasze opinie Szkoda, że nikt nic nie dorzucił, ale już wiadomo co było, a więc: głowica miała być zrobiona, miała, ale nie była, do wymiany poszły szklanki, zawory, prowadnice, uszczelniacze w sumie nówka głowica teraz i już wiadomo czemu żarł olej. Temat zamykam, chyba że coś dorzucicie od siebie.
-
Turbo wyjęte (luzy) z kolektorem wydechowym w 1 i 4 kanale ślady oleju???? Pierścienie wymieniane, głowica robiona, przejechane po remoncie 5 tyś, oby nie pierścienie popękały, chyba że jeszcze się dobrze nie ułożyły???
-
Wymieniłem świece Beru 2 tyg temu, ale nie miałem klucza dynamometrycznego i widzę, że puszcza niebieskie bąki przy ruszaniu np ze świateł. Moje pytanie, czy może dokręcić kluczem dynamom. 18 NM i będzie ok?
-
Dołączę i ja do Was. Mam Paska 1.9 tdi PD automat 115km po wymianie pierścieni, uszczelniaczy i głowica była robiona plus nowa uszczelka pod głowicą (ponad 2000 km temu było robione). Nie wiem, czy to problem, ale odpalam po nocy nic nie dymi, obroty ok, ruszam i w momencie, kiedy wyjadę z podwórka dodam więcej gazu puszcza mi wtedy chmurkę szaro niebieską, nie ma tego później, kiedy się rozgrzeje, troszkę podpija olej około 2 setki na 1000 km i co o tym sądzicie?