Skocz do zawartości

aries2000

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O aries2000

  • Urodziny 26.03.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lidzbark Warm.

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam ponownie. Koledzy wyrazy uznania za wiedzę i doświadczenie. Faktycznie po wymianie termostatu temperatura oscyluje ok 91,8st. Teraz pytanie co dalej. Po mieście spalanie niezbyt spadło a trasy jeszcze nie miałem jak zrobić. Czy mam jeszcze raz wykonać logi ? Jeśli tak to czy wszystkie czy konkretnych grup ? Może się czepiam odnośnie spalania ale jak pisałem wcześniej wydaje mi się, że jest trochę dużo bo w mieście poniżej 10 nigdy nie zszedłem. Najczęściej jest koło 11 - 12 l/100. Trasa 6,5 l/100 to chyba akceptowalny wynik. Proszę o dalsze sugestie...
  2. Ok. dziś wieczorkiem porówna obie temperatury. Termostat zamówiłem jeśli dalej silnik będzie niedogrzany wymienię w niedzielę dam znać.
  3. Szczerze powiem, że myślałem nad zmianą czujnika temperatury, bo gdyby był to termostat to na desce też powinien pokazywać mi mniej a pokazuje równo 90st. Czy może jestem w błędzie ?
  4. Witam. Mam ogromna prośbę o analizę logów Paasata b5 Lift z 2004r w automacie. Auto kupiłem niedawno. Wydaje mi się że jest słabe. Ale na pewno dużo pali bo trasa przy delikatnej jeździe ledwo dotykając gazu - prędkość ok 100-110 - 6,5l/100 Miasto - nie mogę się zmieścić w 10l/100km Analizując proszę wziąć poprawkę na to że mam zaślepiony EGR. - niestety komputer wywala błąd - po 06.2003 roku produkcji tak jest. Podobno błąd nie ma wpływu na pracę reszty ale logi były robione po skasowaniu błędu (za jakiś czas znowu się pokaże). Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Aha zauważyłem, że czujnik temp. zaniża bo autko było rozgrzane i na desce było równo 90 st. DYNAMICZNE: Grupa 000, 001, 002: http://vaglog.pl/log_272712.html Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_272709.html Grupa 003, 004, 008: http://vaglog.pl/log_272706.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_272707.html STATYCZNE: Grupa 023: http://vaglog.pl/log_272743.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_272740.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_272741.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_272742.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_272739.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_272738.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_272736.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_272737.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_272746.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_272745.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_272744.html
  5. Panowie zwracam się z ogromną prośbą. Kupiłem passata b5 1.8T. Kupiłem go bardzo danio ale jest bardzo zaniedbany i nie mogę z nim dojść do ładu. Po pierwsze nie było w ogóle n75(był zdemontowany). Zakupiłem brakujący zawór i podłączyłem w następujący sposób. Wcześniej przewód z zimnej części turbo połączony był z przewodem od WG więc turbo prawie nie ładowało. Po założeniu n75 dzieje się w następujący sposób: http://vaglog.rtnet.pl/marek.ejsmont_145605.html W niskich zakresach obrotów niedoładowanie a w wyższych przeładowanie i tryb awaryjny. Poradźcie co dale zrobić... Błędów ogólnie nie ma, poza błędem informującym o przeładowaniu i sondzie lambda - za niska rezystancja - ale nie zawsze wyrzuca. Spalanie to ok 13-14 w trasie i około 17 w mieście.... Proszę o poradę.
  6. Witam. Poszukuję do APU. A najlepiej schematu pomiarowego układu elektryki silnika. Gdzie powienien być jaki prąd i jakie oporności. Widziałem coś takiego u kolegi który ma calibrę turbo. Podobno taki schemat pochodził z autodaty, Ja dysponuję autodatą (fakt, że starsza wersja) ale nic takiego tam nie znalazłem. Vag wywala mi n75, n249, lambda, przepływka (brak osprzętu lub zwarcie do masy). Nawet podtsawiłem drugi n75 i to samo. Zauważyłem, że wszystko idzie w jednej wiązce ale nie wiem już gdzie szukać. Bez schematu to błądzenie po omacku.... mój mail: [email protected] Jeśli ktoś służy jakakolwiek pomocą będę mocno zobowiązany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności