murdi
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O murdi
- Urodziny 11.05.1976
Informacje osobiste
-
Imię
murdi
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
olsztyn
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
-
Rok produkcji
2003
-
Odma, separator oleju, pocenie sie oleju.
murdi odpowiedział kazik1313 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
dzięki za filmik, dobry człowieku. ?? teraz już upewniłem się że trzeba kupić całą pokrywę. ? -
Naprawa zamka i klamki tylnej klapy B5 FL- DIY
murdi odpowiedział pompeusz666 → na temat → Poradniki i instrukcje
bądź zdrów dobry człowieku -
Naprawa zamka i klamki tylnej klapy B5 FL- DIY
murdi odpowiedział pompeusz666 → na temat → Poradniki i instrukcje
witam koledzy. mam mały problem z zamkiem w klapie w moim passożycie. umarł w ogóle i muszę wymienić. pytanie: czy różni się mechanicznie i wymiarami (b5 sedan) przed liftem i po lifcie? chodzi mi konkretnie o tą część: -
DZIĘKI !!! pomogło na na OBIE ! a nie tylko na olejową wpadaj do Olsztyna , jestem Ci krewny browara !
-
po czasie troszkę , ale może komuś się przyda. objawy jak pisałem , a sprawa okazała się prozaiczna i "zupełnie z innej beczki" - padł alternator (właściwie to regulator napięcia), i komp zaczął pokazywać głupoty po dostaniu 19V na ładowaniu. oczywiście zagotowałem akumulator, ale nie za mocno. przejechałem na takim ładowaniu około 3 km do mechaniora. pacjent przeżył
-
witam. poczytałem chwilę "szukajkę" forumową, ale nie znalazłem podobnego przypadku, więc proszę o pomoc bardziej doświadczonych Passatowcówł Jestem szczęśliwym posiadaczem paska od jakiegoś miesiąca. Do dziś było wszystko ok, ale "nastąpił problem świecącej kontrolki ABS". Żeby pominąć kilka diagnoz napiszę co się z paskiem działo przez ostatni miesiąc: -kupiony 10-09-2013 -wymiana kompletu wielo wahaczy (od razu) -komplet tarcz i klocków (od razu) -wymiana prawego przedniego przegubu (około tydzień temu) dziś jeździłem cały dzień i nic, aż tu nagle wieczorem "smrodek palonego czegoś, co niepokoi" + nieszczęsna kontrolka ABS + przygasanie deski rozdzielczej (migotanie) + wskaźniki od poziomu paliwa i temp chłodziwa w silniku zaczynają pokazywać stan zerowy (zegarek i obrotomierz pokazują normalnie jeszcze ) dodam jeszcze że "smrodek" poczułem z prawego koła (szybkie oględziny po wyjściu z auta) no i na koniec to co najważniejsze: pasek B5 , 1.9 TDI 110 koników rok '97 sedan , wymienione tarcze i klocki bosch , przegub nie pamiętam , ale jakiś włoski jutro sprawdzę. Z góry dZięki za jakiekolwiek sugestie.