Skocz do zawartości

TheSpecialOne

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O TheSpecialOne

  • Urodziny 11.07.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    CC 2.0 TDI 170KM
  • Rok produkcji
    2008
  1. Witam, Ja ujeżdżam CC od września 2013 i mogę powiedzieć że jestem szczęśliwym posiadaczem tego modelu. Naprawdę super autko, szczególnie w połączeniu 170km diesla z DSG Jasne ma mały otwór bagażnika, ale gdybym chciał mieć kombi albo większy kufer to wybrałbym inny samochód. Jeżeli chodzi o hałas w środku, to kurczę jakoś nie przeszkadza mi bo zawsze coś w tle gra no i do tego CD radio trzeszczy, a jeżeli przyzwyczaiłem się do hałasu CB to odgłosy opon czy oporu wiatru mi nie przeszkadzają. Jedyne co faktycznie działa in minus to uszczelki w zimie i w moim przypadku niestety również na co dzień. W zimie rzeczywiście przy pierwszym uruchomieniu w ostre mrozy trzeba uważać. Raz mi się zdarzyło że szyba zamarzła i nie chciała się opuścić, ale odmrażacz pomógł. Niestety na co dzień mam problem że zbiera mi się woda podczas deszczu, czy po myjce przy progach tylnych drzwi. I niestety ASO VW nie jest w stanie sobie z tym poradzić. Jedyne co proponują to wymiana wszystkich uszczelek, ale jeszcze nie zwariowałem żeby to robić Podsumowując gdybym miał raz jeszcze kupić CC, to zastanowiłbym się i pewnie kupił, bo to jest naprawdę dobrze jeżdżący i super wyglądający samochód.
  2. I jak tam zdecydowałeś się? Tez się zastanawiam nad virusem, z tego co czytałem to w naszym przypadku bez problemu 200 kucy wyciśniesz. Daj znać czy coś robiłeś
  3. Ja dokładnie tak jak kolega, mam ten sam problem tyle że w CC i po obu stronach. Niby sprawdziłem te uszczelki i wszystko wygląda w porządku, dodatkowo podczas innej naprawy u mechanika poprosiłem żeby rzucił na to okiem. Niestety jedyne co usłyszałem to żeby pojechać uszczelki silikonem, a to jak nic nie da to żeby wymienić. Czy ktoś może ma jakiś pomysł co to może być? Trochę nie chcę mi się wierzyć że w 5 letnim samochodzie takie cuda...
  4. Dzięki bardzo za odpowiedź mkpol. Czy mógłbyś jednak rozwinąć temat, jestem tu nowy. Mianowicie jaka jest różnica pomiędzy 5n0 035 730a, który posiadam a 3c8 035 730 C i dlaczego ten który Ty proponujesz miałby być lepszy? Wiesz z tego co patrzę to jest to wydatek 400-500pln, więc wolałbym żeby był uzasadniony Niestety nie mam vcds-a, do końca nie wiem czy masz tu na myśli nowszą wersję vag-a czy może coś innego?
  5. Witam, W CC moduł znajduję się w tym samym miejscu co w pozostałych modelach czyli pod siedzeniem pasażera. Sprawdziłem u siebie mam pod siedzeniem, wszystko wygląda że powinno być w porządku... ale nie jest I tutaj moje pytanie: czym może być spowodowane że ani samochód nie widzi telefonu ani telefon samochodu? Poprzedni właściciel informował mnie, że też miał z tym problemy w przeszłości, ale wszystko zostało wymienione w ramach gwarancji i jemu działało. Niestety jak próbuję wejść w menu telefonu za pomocą przycisku "Phone" to tak jak w wielu opisywanych przypadkach jedyne co się dzieje to wyłączany jest dźwięk radia. Próbowałem skasować wcześniej sparowane telefony poprzez naciskanie przycisków "i" oraz "klucz"(bodajże przycisk awaryjny) jednak bez żadnego efektu, bez dźwięków czy komunikatów. Powiem szczerze, że czytając forum nie byłem w stanie znaleźć odpowiedzi na zaistniałą sytuację. Sprawdziłem, że wszystko jest podpięte nie ma żadnych luzów, nawet zresetowałem ustawienia samochodu i sam moduł ale bez efektu. Czy ktoś ma pomysł jak sobie z tym poradzić? Poniżej zdjęcie modułu. Dodam tylko, że mam jeszcze w podłokietniku miejsce na montaż telefonu, telefon który chciałbym skonfigurować to Samsung Galaxy S2. Dodatkowo, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie radio nie zapamiętuję mi stacji, to znaczy zapomina je po kilku godzinach od wyłączenia silnika. Z tego co się orientuje to pomoże tutaj przeinstalowanie softu. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
  6. OK, wczoraj przedmuchałem otworki w uszczelkach sprzężonym powietrzem. Efekt jest połowiczny bo faktycznie wody gromadzi się mniej ale jednak się gromadzi. No nic w poniedziałek jestem umówiony do mechanika, także podpytam i o tą kwestię. Panowie dzięki za pomoc
  7. Kolego, dzięki za odpowiedź. Dzisiaj podjadę na myjkę najpierw przedmucham powietrzem te dziurki w uszczelkach potem umyję i zobaczymy czy podziałało. Naprawiałeś to w ASO czy poza? Chodzi mi o ceny tych uszczelek w końcu to tylko kawałek gumy
  8. Witam i z góry przepraszam za odgrzewanie starego wątku, ale nowego założyć jeszcze nie mogę Mam pytanie po trosze do tego wątku po trosze jednak haczące o trochę inną kwestię. Mianowicie mam Passata CC, który jak wiadomo ma szyby bez ramek, problem polega na tym, że po deszczu czy wizycie na myjni po otwarciu tylnych drzwi wylewa się woda. W tym miejscu chciałbym zapytać innych użytkowników CC czy mają podobny problem? Od razu wyjaśnię, że woda nie wlewa się przez komorę silnika i nie dociera do wnętrza samochodu. Moim zdaniem woda zatrzymywana jest pomiędzy drzwiami a progiem auta i po otwarciu drzwi momentalnie się wylewa, dodatkowo wczoraj zauważyłem że pod uszczelkami, które wyglądają ok również nazbierała się woda. Boję się że takie trzymanie wody w zimie może spowodować niemałe spustoszenie w samochodzie lub co najmniej doprowadzić do korozji. Czy może ktoś ma pomysł co może być przyczyną takiego stanu? Czy może nieszczelne są te uszczelki w które chowa się szyba? Dodam tylko że problem związany jest z tylnymi drzwiami i to po obu stronach więc mało prawdopodobne żeby w jednej chwili puściły uszczelki w obu drzwiach. Z góry dzięki za pomoc!
  9. Witam, Mam pytanie po trosze do tego wątku po trosze jednak haczące o trochę inną kwestię. Mianowicie mam Passata CC, który jak wiadomo ma szyby bez ramek, problem polega na tym, że po deszczu czy wizycie na myjni po otwarciu tylnych drzwi wylewa się woda. W tym miejscu chciałbym zapytać innych użytkowników CC czy mają podobny problem? Od razu wyjaśnię, że woda nie wlewa się przez komorę silnika i nie dociera do wnętrza samochodu. Moim zdaniem woda zatrzymywana jest pomiędzy drzwiami a progiem auta i po otwarciu drzwi momentalnie się wylewa, dodatkowo wczoraj zauważyłem że pod uszczelkami, które wyglądają ok również nazbierała się woda. Boję się że takie trzymanie wody w zimie może spowodować niemałe spustoszenie w samochodzie lub co najmniej doprowadzić do korozji. Czy może ktoś ma pomysł co może być przyczyną takiego stanu? Czy może nieszczelne są te uszczelki w które chowa się szyba? Dodam tylko że problem związany jest z tylnymi drzwiami i to po obu stronach więc mało prawdopodobne żeby w jednej chwili puściły uszczelki w obu drzwiach. Z góry dzięki za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności