Skocz do zawartości

Kamilos1945

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kamilos1945

  • Urodziny 02.04.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Niemcy

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam.Od dłuższego czasu mam problem w wibracjami tylko na ciepłym na wolnych obrotach i to po dłuższej jeździe np autostrada.Jak jeżdżę po mieście nic nie trzęsie.Dodam że minimalnie obroty troszeczkę opadły ma obrotomierzu ale to jest przyczyny trzesiawki bo spadły troszkę. Były sprawdzone;pompa wtryskowa nastawnik, sprzęgiełko alternatora nowe,poduszki skrzyni nowe,silnika sprawne,sprawdzone,filtry wymienione Co koledzy radzicie jeszcze sprawdzić.
  2. Natomiast u mnie jest taki problem tylne prawe drzwi się nie otwierają.Szyba elektryczna działa reszta rzeczy również. VID_20190702_212509.mp4
  3. Witam koledzy. Faktycznie moje zawieszenie zostało źle skręcone ponieważ sam poluźniłem wszystkie śruby na tulejach łącznie z amortyzatorem i łącznikami stabilizatora a nawet gumami pod stabilizatorem które również wymieniłem, ponaciskałem przód solidnie a następnie skręciłem wszystko. Samochód w końcu przestał jechać jakby miał betonowe koła jest super!! A druga sprawa to 2 razy na zbieżności byłem u parparuchów a nie fachowców,samochód jedzie prosto ale kierownica jest minimalnie w lewo co mi się nie podoba.Podjechałem drugi raz na korektę i ustawiał 30min i powiedział że wszystko jest Perfekt że jak kierownica nadal nie będzie stała prosto to trzeba ją zdemontować i przestawić ząbek w prawo. Jak to usłyszałam to go wyśmiałem na tym stanowisku że powinien drążkami ustawić.wyjechałem i kierownica była minimalnie w lewo tak samo jak przed korektą...... A trzeci raz tam nie pojadę bo go zabiję.. auto nigdy nie miało ściąganej kierownicy ani nie było uderzone mam go 6 lat i kierownica zawsze stała prosto..DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA 3D!!
  4. Jak koledzy to załóżmy że zawieszenie zostało źle wkręcone to co mam teraz zrobić żeby było okej i nie było takie twarde. Myślałem żeby wjechać na kanał i poluźnić śruby przy tulejach a następnie jest kręcić
  5. Wszystko było skończone tak jak powinno czyli po opuszczeniu samochodu. Robił mi to mój znajomy który tylko w ten sposób wymienia wielowahacz
  6. Witam.Mam pytanie do szanownego grona.2 tygodnie wymieniłem cały nowy wielowahacz z końcówkami drążków,gumami pod stabilizator wszystko FEBI no i nowe drążki TRW.Po wymianie autko chodzi super jak nigdy ale zrobił się twardy,za twardy dla mnie,aż skrzypią plastiki w aucie co nigdy nie miało miejsca.Dodam że ciśnienie mam zawsze 2.0 na pusto jeżdżę tak jak na klapce wlewu karzą. Macie jakieś pomysły koledzy ?
  7. Mało ostatnio jeździe,wyciek nie jest jeszcze duży i płyn uzupełniłem.W tym czasie wymieniłem wielowahacz febiego itp.
  8. Witam serdecznie. Od pewnego czasu zauważyłem wyciek oleju hydraulicznego z łączenia skrzynia silnik ale również widzę tam olej silnikowy.Jak narazie skrzynia chodzi bez zarzutów ale zamierzam to zrobić bo autko jest super.Powoli się uzbrajam w wiedzę na temat tej usterki i tu mam parę pytań do mądrzejszych. Czy ten uszczelniacz wałka skrzyni zrobi normalny mechanik Czy trzeba pytać skrzyniarza którzy wiadomo nie są tani i krzyknie nie małe pieniądze a ponieważ z jednym już rozmawiałem i mówił że tam trzeba jeszcze Wymienić kilka rzeczy nie tylko na uszczelniaczu to się skończy. Dołączam numery tego uszczelniacza 01026677B 097409529A Rozumiem że podczas wymiany niestety olej hydrauliczny będzie do wylania. Proszę o jakieś sugestie w tym temacie jak to ugryźć i czy można wymienić sam uszczelniacz który pokazałem na zdjęciu.
  9. To co koledzy zalecacie żeby jeszcze sprawdzić w autku.Moge dodać że wszystkie filtry są nowe knechta,olej drugi raz wymieniany po 7 tys km ( a niech ma ) i filtr mann, termostat sprawny grzeje się moment, hamulce odbijają,auto ma moc, skrzynia chodzi bez zarzutu A olej z filtrem wymieniałem,wężyki podciśnienia które były lekko sparciałe wymieniłem na nowe Jedynie co to pozostał ten jeden do tego zaworu podciśnienia plastikowa kula ale to też wymienię...na Vagu błędu a nie ma Mogę jeszcze dodać że od pewnego czasu na wolnych obrotach zaczęło cos trząść silnikiem na ciepłym tylko ,a kilka miesięcy temu tylko na zimnym.Poduszki rzekomo ok ale chce wymienic z sugestiami kolegów na forum poduszki Corteco
  10. Chodzi ci o bardziej rozbudowany program diagnostyczny a nie taki jak ja mam już na laptopie vaga?
  11. No wiem o co chodzi.Ale z tego co wychodzi to pali mi 10 litrów na 100 a na kompie 6,5.
  12. Witam serdecznie,zauważyłem że mój niezawodny towarzysz Passat B5 zaczął coś więcej palić niż przeważnie.Za 20litrow robię w trybie mieszanym ok 200km a na MFA pokazuję 6.5 litra średnio (jeżdżę wolno). Spalanie średnie na kompie nie zwrosło od 5 lat jest takie same.przebieg 200km jest robiony nie odrazu lecz codzienny dojazd do pracy.Dodam że jest zero błędów,czujnik temperatury paliwa wymieniany był na oryginalny około rok temu, termostat nowy.Macie jakieś sugestie co mogę jeszcze sprawdzić? Zalane 20l,średnie spalanie skasowane i jest 6.3 l i według tego powinienem zrobić 300 km a jest 160 a paliwa Ile jest Sami widzicie
  13. Ok dziękuję,jutro zajrzę, A wiesz może jakie są prawidłowe wartości?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności