Skocz do zawartości

mateuszz.86

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mateuszz.86

  • Urodziny 02.05.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bochnia

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  1. czyli jak podnosił silnik musiał gdzieś uszkodzić ??
  2. Wracam do tematu resetującego się licznika . Mianowicie po odpaleniu silnika następuje lekkie podświetlenie dwóch kontrolek imo i poduszek powietrznych , na wyświetlaczach od kilometrów dziennych oraz zegarek i wszystkie ustawienia ( MFA ) na początku nic nie pokazują później zerują się , po chwili wskazówka obrotomierza skacze jak w starym maluchu i opada. Zapalają się ponownie wszystkie kontrolki i wraca już wszystko do normy . Dodam ze auto jest już odpalone . Np dziś oprócz wspomnianych wyżej usterek bo to norma wskazówka obrotomierza zawiesiła się na 1200 obr. zgasiłem silnik a wskazówka dalej wisiała nie wiem co mam robić , dodam ze mechanik podwieszał silnik bo musiał wymienić uszczelkę misy olejowej i spawał korek spustu oleju
  3. ale tego nie bylo przed wymiana przegubu to jest najlepsze , ABS dziala normalnie nawet testowalem go zaraz po zalozeniu przegubu - - - - - aktualizacja - - - - - obstawiam jeszcze ze moze nie siadl dobrze zaciska hamulcowy
  4. mam ten problem tylko ze mi nic się nie wyświetla ABS działa normalnie tylko przy hamowaniu z 140 km/h albo nawet i z 100 km/h bije cala buda nie wiem co jest grane przegub firmy ruville
  5. a wiec ja tez mam padnięty ten przycisk i nie jest napisane czy można wymienić tylko przycisk czy cały panel trzeba wymieniać
  6. ok dziś oblukam przeczyszczę i zobaczę co jest grane:))
  7. Mianowicie nie posiadam przekaźnika 30 A tak jak jest na dodanym foto czy to tak ma byc czy raczej powinien być pytam bo np wycieraczka tylna działa mi caly czas moze to jest tym spowodowane ze nie ma przekaźnika pozdrawiam
  8. tak tylko ja nie mam zadnej fakturki instalacja zostala zalozona w 2005 roku a w 2009 byl wymieniany reduktor (cos szybko ) wiec nie wiem
  9. chodzi ci o firme ??? bo jak narzie to nie wiem musze zobaczyc jutro dopiero a co do mapek to czarna magia
  10. Witam . Panowie ja mam taki problem ze podczas jazdy przytrzymuje mi auto na sekundę to jest odczuwalne . po przejechaniu odcinka z punktu A do punktu B który wynosi około 50 km przytrzymało mnie z 100 razy na początku jak pokonywałem ten odcinek to raz na jakiś czas a dziś to już masakra , zaznaczę ze filtry były wymieniane jakieś 2 tys km temu nie wiem co jest grane jeszcze mam drugi objaw czasami mi rozłącza gaz i wskakuje na sama benzynke silnik posiadam 1.8 bez turba kod silnika to ADR proszę o pomoc
  11. panowie ja mam pytanie odnosnie stolków grzanych mianowice wogole mi nie grzeja mam wszystko oryginalnie podlaczone ;/ i pytanie czy maty przechodza przez jakis przekaznik ?? bo wyczailem ze mi brakuje przekaznika pod deska rozdzielcza i nie wiem czy jego ma tam nie byc czy ktos wyciagnol pozdrawiam
  12. na alu mam teraz zalozone pierścienie stalowek jeszcze nie mam wogole ale napewno bym nie zalozyl do stalowek pierscieni plastikowych tylko raczej stalowe ale chyba bardziej bym kupil stalowki z 57.1 i tyle
  13. a może mi ktos podesłac jak wyciagnac caly zamek z klapy ?? bo juz podchodzilem do temtu dwa razy i nic nie wykombinowalem
  14. Ktoś pomoże z kodem? VWZ1Z3W7961481 Gamma 1JO 035 186B Będę wdzięczny.
  15. panowie podpiolem kompa i wykazalo 2 bledy istotne chyba pierwszy to blad sonda lambda a drugi czujnik cieczy chlodzacej i on odpowiada od sania dlatego silnik gasnie obstawiam na czujnik temp co wy o tym sadzicie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności