Skocz do zawartości

Garinol

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Garinol

  • Urodziny 20.05.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    D29-218, km 75

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1989
  1. Najlepiej będzie, jak zapytam tu, gdzie kiedyś wspomniano część, jaka mnie interesuje. Podgrzewacz. Wspominałem w temacie o przekaźnikach, że ten, który nim steruje brzęczy. Wymieniłem przekaźnik, zmieniłem zwęglone złącze, a przekaźnik nadal brzęczy. Oznacza to, że z podgrzewaczem coś się dzieje. Jako że dostęp tam jest dość nieciekawy, a passat stoi pod chmurką, mam zapytanie, czy można się do niego w miarę sprawnie dobrać i wydobyć. Może nastał już czas, aby go wymienić.
  2. Wymieniona w warsztacie przednia szyba z uszczelką. Dostał nową po 27 latach Prawdopodobnie przeciek z przodu został więc zlikwidowany, pod uszczelką szyby była korozja. Cena za wszystko tylko 360 zł - dobra cena, spodziewałem się więcej. Poza tym wysprzątane wnętrze.
  3. Garinol

    Nocne Marki, wjazd po 22-ej

    Klimatyczna noc z zespołem Kammarheit Prawdziwie nocna nuta, aż czuć nadchodzącą z wolna północ.
  4. Podregulowałem linki od dźwigni zmiany biegów. Wsteczny wchodzi lepiej.
  5. Temt nieco zamierzchły, akurat mam problem ze wstecznym, więc wcisnę się tu. Otóż - mam podobnie jak gość w 2012 powyżej, choć z pewnymi różnicami. U mnie wsteczny nie że wchodził opornie, to nie dało się go wrzucić bez policzenia zębatek. Nie wchodził wcale w sposób normalny. Lepiej było na wyłączopnym silniku - wchodził z oporem. Miewał jednak przebłyski i wchodził całkiem normalnie raz na kilka włączeń. Jestem już po własnoręcznej regulacji linek - Wsteczny wchodzi lepiej, Passat nie zgrzyta na mnie zębami. Jest jednak pewien opór przy wrzuceniu, pojawia się losowo, raz jest, raz go nie ma, za to jedynka ma wtedy opór (kwestia wyczucia). Reszta biegów wchodzi, też z pewnym symbolicznym oporem. Tu może jednak linki będę musiał jeszcze podregulować, po mojej ingerencji ich ustawienie jest inne niż było. Jest jednak pewno "ale". Już nie przy linkach, a przy lewarku. Jego mechanizm ma trzy problemy. Pęknięta sprężynka, której element wyłowiłem z pod mechanizmu dżwigni (na zdjęciu). Wyszczerbiony plastik na którym owa sprężynka jest umieszczona. Brak oryginalnej zawleczki, zamiast niej jest zakręcony drut miedziany. Mam zapytanie, czy to też ma znaczny wpływ na mój problem ze wstecznym i czy sprężynkę i ten plastik da się dostać w sklepie motoryzacyjnym. NIe wiem nawet, jak te części się nazywają, by zapytać o nie w sposób właściwy.
  6. Zmieniłem czujnik ciśnienia oleju w oprawie filtra
  7. Garinol

    skojarzenia

    Diabeł (Eugeniusz N. pseudonim Diabeł)
  8. U mnie sprawa wymagała sprawdzenia stanu folii we wszystkich drzwiach, jakie sprawiały problem. A że auto za trzy lata będzie obchodzić 30-stkę, to wszystkie drzwi były z problemem. Fabrycznie wklejona folia bądź była poszarpana, bądź też odpuściła sobie przyleganie do drzwi i puszczała wodę. Skończyło się to dla folii dość drastycznie - w dwóch drzwiach nie nadawała się do niczego, w dwóch dała się wkleić powtórnie. Możliwe, że poprzedni właściciel coś przy tym już grzebał, bo odeszła za łątwo. Musiałem kupić folię z metra w sklepie, do tego mocną taśmę klejącą dwustronną i wkleić nową folię. Po tym problem, przynajmniej ze strony drzwi się u mnie skończył. Były też inne przyczyny, jakie wspomniałem wyżej - tych nie życzę. Bo z folią jeszcze da się wygrać łatwo i nie kosztuje wiele.
  9. Garinol

    Nocne Marki, wjazd po 22-ej

    Oj dłuuuugi ten weekend, chociaż nieco drętwy, bo na L4
  10. Dzięki za podpowiedź. Efektem prac jest wymiana przekaźnika i połączenia kabli znajdującego się na wysokości przepustnicy. Kable były na złączach zwęglone. Przekaźnik brzęczy nadal, więc pozostaje sam podgrzewacz, co do którego nie mam już raczej zdolności by się do niego dobrać. Ten problem to coś poważnego? Nie wiem, czy można zakombinować z wypięciem tego przekaźnika do czasu wizyty w warsztacie.
  11. Ostatni wpis tu był w 2011, mogę zatem zapytać o inny przekaźnik. U mnie na skrzynce z bezpiecznikami/przekaźnikami jest przekaźnik z fabrycznie zamieszczonym numerem 1. http://forum.vw-passat.pl/asset.php?fid=132712&uid=157348&d=1462231183 Mam zapytanie od czego jest, ponieważ wystąpił z nim problem - przekaźnik od jakiegoś czasu "brzęczy" z przerwami, problem nasila się - "brzęczenie" staje się coraz częstsze. Wcześniej nie było z nim tego problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności