Skocz do zawartości

gregorp

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gregorp

  • Urodziny 17.11.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Konstancin-Jeziorna

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Procedurę rejestracji możesz znaleźć na stronach wydziału komunikacji. Pamiętaj tylko żeby jeżeli możesz podjechać wcześniej do jakiejś wypożyczalni czy stacji gdzie mają przyczepy ze zwykłymi lampami a nie LED i zapytaj się czy możesz podłączyć na chwilę przyczepę do gniazda bo chcesz sprawdzić czy wszystko dobrze działa. W niektórych stacjach kontroli pojazdów używają testera który może pokazać że nie działają Ci lampy a może to wynikać z faktu że instalacja w Pasku ma problemy z lampami ledowymi. Jeżeli tam będzie działało to możesz spokojnie jechać do SKP. Pozdrawiam.
  2. 1600 zł - bez sensu moim zdaniem. Nie lepiej wydać 1250 zł i mieć oryginał elektryczny? Fakt że trochę zabawy jest ale za to jaka satysfakcja :-) Mi sama robota zajęła dwie noce+kilka godzin na wyszukanie rozwiązania z kodowaniem modułu-ale . in. dzięki kolegom z forum się udało!
  3. Jeżeli galwanicznie wszystko podłączyłeś zgodnie ze schematem to uwalony może byc moduł. Jesteś pewien ze działa i jest sprawny?
  4. Jasne: Problemem było kodowanie. Zmieniłem na takie jak ma Bimbasz 4106040000000000 i na takim wszystko działa poprawnie. To co na pewno warto zrobić to w przypadku gdy jest kłopot z działaniem jakiegoś używanego modułu to zmienić mu dotychczasowe kodowanie na inne - najlepiej z innego podobnego modułu (może być znalezione w internecie ale warto zapytać tu na forum - na pewno ktoś pomoże) i jeżeli nie zadziała wrócić do pierwotnego kodowania. Czasem trzeba zrobić to kilka razy. U mnie pomogło to na tyle ze moduł ostatecznie "ruszył" a potem już tylko delikatna zmiana w kodowaniu i wszystko hula jak marzenie. Tę metodę z odświeżaniem kodowania proszę traktować jako ostateczność - przede wszystkim warto sprawdzić warstwę "fizyczną"czyli podłączenia kabli. Potem dopiero kodowanie. Oczywiście jest jeszcze kwestia kompatybilności modułów no i kwestia czy moduł sam w sobie jest sprawny. Ja miałem lekki stres bo perspektywa ponownego rozbierania zderzaka niespecjalnie mi się uśmiechała - ale całe szczęście się udało
  5. Siemka, Spieszę donieść że dzisiaj ostatecznie potwierdziłem poprawne działanie haka. Serdecznie dziękuję za wszelką okazaną pomoc. Szczególne podziękowania dla kolegi Tomka (grabotg) - jego doradztwo telefoniczne jest nieocenione. Pozdrawiam.
  6. No i dzięki pomocy kolegi mgboczna w adaptacji sterownika Easy Open w moim pasku dziala. Informacyjnie: sterownik z końcówka D działa z komfortem z końcówka A. Dzięki wszystkim za dobre rady. Jeszcze tylko muszę sie upewnić ze wszystko dobrze z hakiem i można tył do końca składać. Pozdrawiam.
  7. Wynika z tego że to czy końcówki będą na jednej wysokości nie ma znaczenia. Więc raczej to nie powinno wpłynąć na działanie. Dobra to szukamy dalej rozwiązania
  8. Jeszcze jedno pytanie - czy anteny od systemu powinny kończyć się w tym samym miejscu? Bo u mnie ta dolna kończy się na wysokości tego kwadratowego wcięcia od spodu zderzaka, natomiast ta górna (z czerwoną taśmą) jest dużo dłuższa i kończy się jakieś 10-15 cm dalej już na łuku zderzaka.
  9. Jak pisałem wcześniej - hak ruszył ale niestety nie działaja światła. Byłem na stacji diagnostycznej ale jedynie prawy kierunek i prawa pozycja działa - myślałem że może to wina tego ich testera, pojechałem do wypożyczalni podpięli mi światła ze zwykłymi żarówkami i to samo. Więc albo ja coś źle podpiąłem albo wiązka od haka jest spie... A jeszcze pytanie - jakie kodowanie miałeś i jakie masz teraz?
  10. Ok to może cos popiętroliłem. Czyli mam instalacje na 13 pin skór jest ten dodatkowy kabel? Muszę jeszcze raz spojrzeć na schemat instalacji. Ale to juz wieczorem wolną chwilą. W sumie z tym pomiarem to racja-rzeczywiście tezystacja wewnętrzna miernika jest żadna i taki pomiar nic nie da.
  11. Popróbuje. Jeszcze jedno- jak sprawdzić działanie gniazda przyczepy. Gniazdo jest 13 pin ale wg. Schematu wynika ze wiązka była na 7 pin. I teraz pytanie bo jak robię klasycznie pomiar czyli włączam kierunkowskaz to nie pokazuje mi sie prąd na odpowiednim pinie Zastanawiam sie czy muszę mieć przejściówkę 7 pin bo może w niej odpowiednio zbiera prąd na poprawne piny?
  12. No więc RUSZYŁ!!! Co ciekawe nie do końca jestem pewien czemu. Po kolei - wrzuciłem najpierw kodowanie znalezione w sieci - nie działa - nic, potem takie jak ma NTomek -nic, pożniej takie 0100000200000000 - o tyle się zmieniło że przycisk zupełnie zgasł (może wcześniej ale nie zauważyłe) ale za to pojawiły się błędy: Adres 69: Przyczepa Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu: 7N0 907 383 HW: 7N0 907 383 Komponent i/lub wersja: Anhaenger H07 0101 Kodowanie: 0100000200000000 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: F3EF245D52EBDC80ACE Znaleziono 1 b³šd: 00532 - napiĂŞcie zasilania 011 - Przerwa w obwodzie - MIL zapalona Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 11101011 Priorytet b³êdu: 3 CzĂŞstoϾ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 179 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 02:34:17 Zacząłem sprawdzać też przewody - czy aby zgodnie podpiąłem, no i bezpieczniki w skrzynce - wpierw ten 37 ale zarówno na bezpieczniku jak i na styku przewodu było napięcie, więc sprawdziłem pozostałe - na wszystkich poza PIN11 czerwonej wtyczki samochodu - zacisk 25 w skrzynce C. N wszystkich pozostałych idacych do BoardNet też miałm napięcie z tym że tam od 3,99 na PIN8, przez 1,09 na PIN9 do 0,38 na PIN3. Zmieniłem bezpieczniki w skrzynce na na pozycji 35 i 37 na 20A i dalej nic. Pomierzyłem jeszcze wszystko ponownie, jeszcze raz sprawdziłem kable i napięcie na bezpiecznikach - możliwe ze lekkie zwarcie zrobiłem bo źle ustawiłem miernik. W międzyczasie wywaliło trochę błędów: Znaleziono 1 b³šd: 01517 - Sterownik przy³šczenia przyczepy / czujnika holowania (J345) 004 - Brak sygnaÂłu / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 3 CzĂŞstoϾ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 219 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 03:27:15 Ramka zamroÂżona: PrĂŞdkoϾ: 0.0 km/h WartoϾ Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 NapiĂŞcie: 11.75 V Bity binarnie: 00011111 Zliczanie: 303 WartoϾ Hex: 0x0000 Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet: 3AA-937-087.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 937 087 E HW: 3AA 937 087 E Komponent: BCM PQ47 H+ 413 0455 Weryfikacja: BC413001 Kodowanie: 0008000000000000001C0088750029F423FD0088656C8560E480CF240041 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: 3C7D4F61BF35D3F83D4 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3AB 955 419 HW: 3AB 955 419 Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB Komponent: Wischer 17061 10 0603 Kodowanie: 00B795 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 1K0 955 559 AH Plik etykiet: 1K0-955-559-AG.CLB Komponent: RLS 150711 05 54 0403 Kodowanie: 06302A Znaleziono 1 b³šd: 01517 - Sterownik przy³šczenia przyczepy / czujnika holowania (J345) 004 - Brak sygnaÂłu / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 6 CzĂŞstoϾ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 219 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 03:27:14 Ramka zamroÂżona: zacisk 15 ZAÂŁ NapiĂŞcie: 12.00 V ON ON ON OFF OFF Adres 10: Asyst.park./kierow. (J446) Plik etykiet: 3AE-919-475.clb Oznaczenie elementu SW: 3AE 919 475 HW: 7N0 919 475 Komponent: PARKHILFE 8K H04 0009 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 77631118809742 Kodowanie: 118101 Kod serwisu: WSC 00028 028 00021 Zbiór danych ASAM: EV_EPHVA18VW47X0000 001003 ROD: EV_EPHVA18VW47X0000.rod VCID: FCFD0F6177B593F8FD4 Znaleziono 1 b³šd: 13632272 - Magistrala danych U1121 00 [008] - brak informacji Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 6 CzĂŞstoϾ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 219 Przebieg: 70206 km Data: 2061.14.30 Czas: 03:27:12 dres 19: CAN Gateway (J533) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 530 L HW: 1K0 907 951 Komponent: J533 Gateway H41 1620 Weryfikacja: H41 Numer seryjny: 110711F2002350 Kodowanie: 461006 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: 39735675B007E6D0262 Znaleziono 1 b³šd: 01517 - Sterownik przy³šczenia przyczepy / czujnika holowania (J345) 004 - Brak sygnaÂłu / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 2 CzĂŞstoϾ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 219 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 03:27:14 Adres 46: ModuÂł komfortu Plik etykiet: AKP\3C0-959-799-46.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 959 799 A HW: 3AA 959 799 Komponent: 01 KESSY PQ47 083 0337 Weryfikacja: 00083000 Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kodowanie: 01910A0002C60E76300694157E00CECE70580103242498 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: 46892D8931F999285B0 Oznaczenie elementu: 1K0 951 605 C Komponent: LIN BACKUP HORN H05 1501 Oznaczenie elementu: 3C0 951 171 C Komponent: Neigungssensor 004 0611 Oznaczenie elementu: 3C0 951 171 C Komponent: Innenraumueberw.004 0611 Komponent: ViP n.mounted Znaleziono 1 b³šd: 01517 - Sterownik przy³šczenia przyczepy / czujnika holowania (J345) 004 - Brak sygnaÂłu / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 4 CzĂŞstoϾ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 219 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 03:27:13 dres 69: Przyczepa (J345) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 383 HW: 7N0 907 383 Komponent: Anhaenger H07 0101 Weryfikacja: 3I001002 Numer seryjny: 00000136923446 Kodowanie: 4106040000000000 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: F3EF245D52EBDC80ACE 2 - iloϾ znalezionych b³êdów. Oto one: 00532 - napiĂŞcie zasilania 011 - Przerwa w obwodzie - MIL zapalona Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 11101011 Priorytet b³êdu: 3 CzĂŞstoϾ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 179 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 02:34:17 02588 - Obracany zaczep (hak) holowniczy 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - Sporadyczny - MIL zapalona Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 10100101 Priorytet b³êdu: 2 CzĂŞstoϾ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 219 WskaŸnik czasu: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 77: Telefon (J412) Plik etykiet: 7P6-035-730.clb Oznaczenie elementu SW: 7P6 035 730 E HW: 7P6 035 730 E Komponent: TELEFON H09 2730 Weryfikacja: 1B001001 Numer seryjny: 00007660410136 Kodowanie: 0A01000000010101 Kod serwisu: WSC 00028 028 00021 Zbiór danych ASAM: EV_UHVNA A01015 ROD: EV_UHVNA_VW46.rod VCID: 346D67419F651BB8F54 2 - iloϾ znalezionych b³êdów. Oto one: 13635840 - NapiĂŞcie zasilania U1011 00 [000] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00000000 Priorytet b³êdu: 4 CzĂŞstoϾ b³êdu: 0 Wew.licznik b³êdów: 0 Przebieg: 0 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 13893632 - Ograniczenie dziaÂłania z powodu za niskiego napiĂŞcia U1400 00 [000] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00000000 Priorytet b³êdu: 4 CzĂŞstoϾ b³êdu: 0 Wew.licznik b³êdów: 0 Przebieg: 0 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 ------------------------------------------------------------------------------- Adres A5: Czujniki asyst.j.-p. (R242) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 3AA 980 654 C HW: 3AA 980 654 A Komponent: MFK_Gen1 H08 0203 Numer seryjny: 0150320863 Kodowanie: 010101010102020C0201040001010000 Kod serwisu: WSC 00028 028 00021 Zbiór danych ASAM: EV_47X 001639 ROD: EV_47X.rod VCID: 38755371830DFFD8D9C Znaleziono 1 b³šd: 8847360 - Magistrala danych U1121 00 [008] - brak informacji Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 6 CzĂŞstoϾ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 219 Przebieg: 70206 km Data: 2061.14.30 Czas: 03:27:15 - - - - - aktualizacja - - - - - Zauważyłem tez że co jakiś czas znikają i pojawiają się moduły w Zakłądce zainstalowane: Ostatecznie zmieniłęm kodowanie na oryginał i zadziałało. Teraz pozostał tylko błąd: Adres 69: Przyczepa (J345) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 383 HW: 7N0 907 383 Komponent: Anhaenger H07 0101 Weryfikacja: 3I001002 Numer seryjny: 00000136923446 Kodowanie: 4106040000000000 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: F3EF245D52EBDC80ACE Znaleziono 1 b³šd: 00532 - napiĂŞcie zasilania 011 - Przerwa w obwodzie - MIL zapalona Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 11101011 Priorytet b³êdu: 3 CzĂŞstoϾ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 179 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 02:34:17 Więc teraz mam zagwostkę co to może być. Cały czas zastanawiam się nad sporadycznie pojawiającym się błędem centralnej elektryce na zacisku 15 - to jest jeden z zacisków które montowałem - może coś mi lutowanie nie wyszło?? Teraz jeszcze kwestia czy będą działały światła - spróbowałem zrobić test w VAG ale coś mi nie wyszło. Jutr zrobię ten test po ludzku - będę przełączał światła pedałami i przełącznikami Tak czy siak dziękuję wszystkim za pomoc i mam nadzieję że uda się rozwiązać problem tego błędu. P.S. Czy możliwe że błąd jest cały czas widoczny bo pierwotnie się pojawił - czy wystarczy wykasować błędy czy lepiej rozpiąć akumulator na jakiś czas i wtedy testować ponownie?
  13. a wszędzie widzę mają 020000100000
  14. Zrobiłem dzisiaj autoscan i martwi mnie toche kodowanie przyczepy: Adres 69: Przyczepa (J345) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 383 HW: 7N0 907 383 Komponent: Anhaenger H07 0101 Weryfikacja: 3I001002 Numer seryjny: 00000136923446 Kodowanie: 4106040000000000 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: F3EF245D52EBDC80ACE Z tego co wyczytałem to powinno troche inaczej wyglądać.
  15. Jeszcze jedno W wiązce idącej od sterownika do haka jest dodatkowy pojedynczy kabelek z końcówką 1J0972751. Ale nie ma w pobliżu żadnego miejsca żeby go podłączyć - z tego co wyczytałem to jest to złącze diagnostyczne ale już sam nie wiem - czy on powinien gdzieś być zapięty?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności