gregorp
-
Liczba zawartości
35 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O gregorp
- Urodziny 17.11.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Konstancin-Jeziorna
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2011
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
-
Procedurę rejestracji możesz znaleźć na stronach wydziału komunikacji. Pamiętaj tylko żeby jeżeli możesz podjechać wcześniej do jakiejś wypożyczalni czy stacji gdzie mają przyczepy ze zwykłymi lampami a nie LED i zapytaj się czy możesz podłączyć na chwilę przyczepę do gniazda bo chcesz sprawdzić czy wszystko dobrze działa. W niektórych stacjach kontroli pojazdów używają testera który może pokazać że nie działają Ci lampy a może to wynikać z faktu że instalacja w Pasku ma problemy z lampami ledowymi. Jeżeli tam będzie działało to możesz spokojnie jechać do SKP. Pozdrawiam.
-
1600 zł - bez sensu moim zdaniem. Nie lepiej wydać 1250 zł i mieć oryginał elektryczny? Fakt że trochę zabawy jest ale za to jaka satysfakcja :-) Mi sama robota zajęła dwie noce+kilka godzin na wyszukanie rozwiązania z kodowaniem modułu-ale . in. dzięki kolegom z forum się udało!
-
Jeżeli galwanicznie wszystko podłączyłeś zgodnie ze schematem to uwalony może byc moduł. Jesteś pewien ze działa i jest sprawny?
-
Jasne: Problemem było kodowanie. Zmieniłem na takie jak ma Bimbasz 4106040000000000 i na takim wszystko działa poprawnie. To co na pewno warto zrobić to w przypadku gdy jest kłopot z działaniem jakiegoś używanego modułu to zmienić mu dotychczasowe kodowanie na inne - najlepiej z innego podobnego modułu (może być znalezione w internecie ale warto zapytać tu na forum - na pewno ktoś pomoże) i jeżeli nie zadziała wrócić do pierwotnego kodowania. Czasem trzeba zrobić to kilka razy. U mnie pomogło to na tyle ze moduł ostatecznie "ruszył" a potem już tylko delikatna zmiana w kodowaniu i wszystko hula jak marzenie. Tę metodę z odświeżaniem kodowania proszę traktować jako ostateczność - przede wszystkim warto sprawdzić warstwę "fizyczną"czyli podłączenia kabli. Potem dopiero kodowanie. Oczywiście jest jeszcze kwestia kompatybilności modułów no i kwestia czy moduł sam w sobie jest sprawny. Ja miałem lekki stres bo perspektywa ponownego rozbierania zderzaka niespecjalnie mi się uśmiechała - ale całe szczęście się udało
-
Siemka, Spieszę donieść że dzisiaj ostatecznie potwierdziłem poprawne działanie haka. Serdecznie dziękuję za wszelką okazaną pomoc. Szczególne podziękowania dla kolegi Tomka (grabotg) - jego doradztwo telefoniczne jest nieocenione. Pozdrawiam.
-
No i dzięki pomocy kolegi mgboczna w adaptacji sterownika Easy Open w moim pasku dziala. Informacyjnie: sterownik z końcówka D działa z komfortem z końcówka A. Dzięki wszystkim za dobre rady. Jeszcze tylko muszę sie upewnić ze wszystko dobrze z hakiem i można tył do końca składać. Pozdrawiam.
-
Wynika z tego że to czy końcówki będą na jednej wysokości nie ma znaczenia. Więc raczej to nie powinno wpłynąć na działanie. Dobra to szukamy dalej rozwiązania
-
Jeszcze jedno pytanie - czy anteny od systemu powinny kończyć się w tym samym miejscu? Bo u mnie ta dolna kończy się na wysokości tego kwadratowego wcięcia od spodu zderzaka, natomiast ta górna (z czerwoną taśmą) jest dużo dłuższa i kończy się jakieś 10-15 cm dalej już na łuku zderzaka.
-
Jak pisałem wcześniej - hak ruszył ale niestety nie działaja światła. Byłem na stacji diagnostycznej ale jedynie prawy kierunek i prawa pozycja działa - myślałem że może to wina tego ich testera, pojechałem do wypożyczalni podpięli mi światła ze zwykłymi żarówkami i to samo. Więc albo ja coś źle podpiąłem albo wiązka od haka jest spie... A jeszcze pytanie - jakie kodowanie miałeś i jakie masz teraz?
-
Ok to może cos popiętroliłem. Czyli mam instalacje na 13 pin skór jest ten dodatkowy kabel? Muszę jeszcze raz spojrzeć na schemat instalacji. Ale to juz wieczorem wolną chwilą. W sumie z tym pomiarem to racja-rzeczywiście tezystacja wewnętrzna miernika jest żadna i taki pomiar nic nie da.
-
Popróbuje. Jeszcze jedno- jak sprawdzić działanie gniazda przyczepy. Gniazdo jest 13 pin ale wg. Schematu wynika ze wiązka była na 7 pin. I teraz pytanie bo jak robię klasycznie pomiar czyli włączam kierunkowskaz to nie pokazuje mi sie prąd na odpowiednim pinie Zastanawiam sie czy muszę mieć przejściówkę 7 pin bo może w niej odpowiednio zbiera prąd na poprawne piny?
-
No więc RUSZYŁ!!! Co ciekawe nie do końca jestem pewien czemu. Po kolei - wrzuciłem najpierw kodowanie znalezione w sieci - nie działa - nic, potem takie jak ma NTomek -nic, pożniej takie 0100000200000000 - o tyle się zmieniło że przycisk zupełnie zgasł (może wcześniej ale nie zauważyłe) ale za to pojawiły się błędy: Adres 69: Przyczepa Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu: 7N0 907 383 HW: 7N0 907 383 Komponent i/lub wersja: Anhaenger H07 0101 Kodowanie: 0100000200000000 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: F3EF245D52EBDC80ACE Znaleziono 1 b³šd: 00532 - napiĂŞcie zasilania 011 - Przerwa w obwodzie - MIL zapalona Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 11101011 Priorytet b³êdu: 3 CzĂŞstoĹĂŚ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 179 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 02:34:17 Zacząłem sprawdzać też przewody - czy aby zgodnie podpiąłem, no i bezpieczniki w skrzynce - wpierw ten 37 ale zarówno na bezpieczniku jak i na styku przewodu było napięcie, więc sprawdziłem pozostałe - na wszystkich poza PIN11 czerwonej wtyczki samochodu - zacisk 25 w skrzynce C. N wszystkich pozostałych idacych do BoardNet też miałm napięcie z tym że tam od 3,99 na PIN8, przez 1,09 na PIN9 do 0,38 na PIN3. Zmieniłem bezpieczniki w skrzynce na na pozycji 35 i 37 na 20A i dalej nic. Pomierzyłem jeszcze wszystko ponownie, jeszcze raz sprawdziłem kable i napięcie na bezpiecznikach - możliwe ze lekkie zwarcie zrobiłem bo źle ustawiłem miernik. W międzyczasie wywaliło trochę błędów: Znaleziono 1 b³šd: 01517 - Sterownik przy³šczenia przyczepy / czujnika holowania (J345) 004 - Brak sygnaÂłu / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 3 CzĂŞstoĹĂŚ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 219 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 03:27:15 Ramka zamroÂżona: PrĂŞdkoĹĂŚ: 0.0 km/h WartoĹĂŚ Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 NapiĂŞcie: 11.75 V Bity binarnie: 00011111 Zliczanie: 303 WartoĹĂŚ Hex: 0x0000 Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet: 3AA-937-087.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 937 087 E HW: 3AA 937 087 E Komponent: BCM PQ47 H+ 413 0455 Weryfikacja: BC413001 Kodowanie: 0008000000000000001C0088750029F423FD0088656C8560E480CF240041 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: 3C7D4F61BF35D3F83D4 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3AB 955 419 HW: 3AB 955 419 Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB Komponent: Wischer 17061 10 0603 Kodowanie: 00B795 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 1K0 955 559 AH Plik etykiet: 1K0-955-559-AG.CLB Komponent: RLS 150711 05 54 0403 Kodowanie: 06302A Znaleziono 1 b³šd: 01517 - Sterownik przy³šczenia przyczepy / czujnika holowania (J345) 004 - Brak sygnaÂłu / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 6 CzĂŞstoĹĂŚ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 219 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 03:27:14 Ramka zamroÂżona: zacisk 15 ZAÂŁ NapiĂŞcie: 12.00 V ON ON ON OFF OFF Adres 10: Asyst.park./kierow. (J446) Plik etykiet: 3AE-919-475.clb Oznaczenie elementu SW: 3AE 919 475 HW: 7N0 919 475 Komponent: PARKHILFE 8K H04 0009 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 77631118809742 Kodowanie: 118101 Kod serwisu: WSC 00028 028 00021 Zbiór danych ASAM: EV_EPHVA18VW47X0000 001003 ROD: EV_EPHVA18VW47X0000.rod VCID: FCFD0F6177B593F8FD4 Znaleziono 1 b³šd: 13632272 - Magistrala danych U1121 00 [008] - brak informacji Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 6 CzĂŞstoĹĂŚ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 219 Przebieg: 70206 km Data: 2061.14.30 Czas: 03:27:12 dres 19: CAN Gateway (J533) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 530 L HW: 1K0 907 951 Komponent: J533 Gateway H41 1620 Weryfikacja: H41 Numer seryjny: 110711F2002350 Kodowanie: 461006 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: 39735675B007E6D0262 Znaleziono 1 b³šd: 01517 - Sterownik przy³šczenia przyczepy / czujnika holowania (J345) 004 - Brak sygnaÂłu / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 2 CzĂŞstoĹĂŚ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 219 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 03:27:14 Adres 46: ModuÂł komfortu Plik etykiet: AKP\3C0-959-799-46.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 959 799 A HW: 3AA 959 799 Komponent: 01 KESSY PQ47 083 0337 Weryfikacja: 00083000 Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kodowanie: 01910A0002C60E76300694157E00CECE70580103242498 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: 46892D8931F999285B0 Oznaczenie elementu: 1K0 951 605 C Komponent: LIN BACKUP HORN H05 1501 Oznaczenie elementu: 3C0 951 171 C Komponent: Neigungssensor 004 0611 Oznaczenie elementu: 3C0 951 171 C Komponent: Innenraumueberw.004 0611 Komponent: ViP n.mounted Znaleziono 1 b³šd: 01517 - Sterownik przy³šczenia przyczepy / czujnika holowania (J345) 004 - Brak sygnaÂłu / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 4 CzĂŞstoĹĂŚ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 219 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 03:27:13 dres 69: Przyczepa (J345) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 383 HW: 7N0 907 383 Komponent: Anhaenger H07 0101 Weryfikacja: 3I001002 Numer seryjny: 00000136923446 Kodowanie: 4106040000000000 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: F3EF245D52EBDC80ACE 2 - iloĹĂŚ znalezionych b³êdów. Oto one: 00532 - napiĂŞcie zasilania 011 - Przerwa w obwodzie - MIL zapalona Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 11101011 Priorytet b³êdu: 3 CzĂŞstoĹĂŚ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 179 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 02:34:17 02588 - Obracany zaczep (hak) holowniczy 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - Sporadyczny - MIL zapalona Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 10100101 Priorytet b³êdu: 2 CzĂŞstoĹĂŚ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 219 WskaŸnik czasu: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 77: Telefon (J412) Plik etykiet: 7P6-035-730.clb Oznaczenie elementu SW: 7P6 035 730 E HW: 7P6 035 730 E Komponent: TELEFON H09 2730 Weryfikacja: 1B001001 Numer seryjny: 00007660410136 Kodowanie: 0A01000000010101 Kod serwisu: WSC 00028 028 00021 Zbiór danych ASAM: EV_UHVNA A01015 ROD: EV_UHVNA_VW46.rod VCID: 346D67419F651BB8F54 2 - iloĹĂŚ znalezionych b³êdów. Oto one: 13635840 - NapiĂŞcie zasilania U1011 00 [000] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00000000 Priorytet b³êdu: 4 CzĂŞstoĹĂŚ b³êdu: 0 Wew.licznik b³êdów: 0 Przebieg: 0 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 13893632 - Ograniczenie dziaÂłania z powodu za niskiego napiĂŞcia U1400 00 [000] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00000000 Priorytet b³êdu: 4 CzĂŞstoĹĂŚ b³êdu: 0 Wew.licznik b³êdów: 0 Przebieg: 0 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 ------------------------------------------------------------------------------- Adres A5: Czujniki asyst.j.-p. (R242) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 3AA 980 654 C HW: 3AA 980 654 A Komponent: MFK_Gen1 H08 0203 Numer seryjny: 0150320863 Kodowanie: 010101010102020C0201040001010000 Kod serwisu: WSC 00028 028 00021 Zbiór danych ASAM: EV_47X 001639 ROD: EV_47X.rod VCID: 38755371830DFFD8D9C Znaleziono 1 b³šd: 8847360 - Magistrala danych U1121 00 [008] - brak informacji Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 6 CzĂŞstoĹĂŚ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 219 Przebieg: 70206 km Data: 2061.14.30 Czas: 03:27:15 - - - - - aktualizacja - - - - - Zauważyłem tez że co jakiś czas znikają i pojawiają się moduły w Zakłądce zainstalowane: Ostatecznie zmieniłęm kodowanie na oryginał i zadziałało. Teraz pozostał tylko błąd: Adres 69: Przyczepa (J345) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 383 HW: 7N0 907 383 Komponent: Anhaenger H07 0101 Weryfikacja: 3I001002 Numer seryjny: 00000136923446 Kodowanie: 4106040000000000 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: F3EF245D52EBDC80ACE Znaleziono 1 b³šd: 00532 - napiĂŞcie zasilania 011 - Przerwa w obwodzie - MIL zapalona Ramka zamroÂżona: Stan b³êdu: 11101011 Priorytet b³êdu: 3 CzĂŞstoĹĂŚ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 179 Przebieg: 70206 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2125.14.30 Czas: 02:34:17 Więc teraz mam zagwostkę co to może być. Cały czas zastanawiam się nad sporadycznie pojawiającym się błędem centralnej elektryce na zacisku 15 - to jest jeden z zacisków które montowałem - może coś mi lutowanie nie wyszło?? Teraz jeszcze kwestia czy będą działały światła - spróbowałem zrobić test w VAG ale coś mi nie wyszło. Jutr zrobię ten test po ludzku - będę przełączał światła pedałami i przełącznikami Tak czy siak dziękuję wszystkim za pomoc i mam nadzieję że uda się rozwiązać problem tego błędu. P.S. Czy możliwe że błąd jest cały czas widoczny bo pierwotnie się pojawił - czy wystarczy wykasować błędy czy lepiej rozpiąć akumulator na jakiś czas i wtedy testować ponownie?
-
a wszędzie widzę mają 020000100000
-
Zrobiłem dzisiaj autoscan i martwi mnie toche kodowanie przyczepy: Adres 69: Przyczepa (J345) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 383 HW: 7N0 907 383 Komponent: Anhaenger H07 0101 Weryfikacja: 3I001002 Numer seryjny: 00000136923446 Kodowanie: 4106040000000000 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: F3EF245D52EBDC80ACE Z tego co wyczytałem to powinno troche inaczej wyglądać.
-
Jeszcze jedno W wiązce idącej od sterownika do haka jest dodatkowy pojedynczy kabelek z końcówką 1J0972751. Ale nie ma w pobliżu żadnego miejsca żeby go podłączyć - z tego co wyczytałem to jest to złącze diagnostyczne ale już sam nie wiem - czy on powinien gdzieś być zapięty?