Jump to content

s_limak

  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About s_limak

  • Birthday 05/06/1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Środa Śląska

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Poszukuje chłodnicy paliwa montowanej na filtrze paliwa w rozsądnej cenie, 3B0201896. Ceny na allegro zabiają. Przykładowe zdjęcie, szukam tej górnej części ze zdjęcia.
  2. Temat rozwiązany, wymiana czujnika i gotowe. Więcej w poście #2
  3. Muliło cały czas do momentu skasowania błędu, byłem wowczas w trasie i bez znaczenia było czy miałem 2 czy 3 tyś. obrotow. Po skasowaniu błędu zrobiłem to co opisałem na początku posta. Podczas logów dynamicznych w momencie jak czujnik zaczął podawać poprawne dane, to silnik odzyskał moc. Było to jednak chwilowe, ponieważ po chwili czujnik ponownie podawał lipne wartości i błąd powrócił.
  4. Sprawdziłem poziom ciśnienia przed odpalaniem silnika, pokazywała prawie 3000 mbar-ów, czujnik definitywnie uszkodzony. Wymieniłem na nowy, problem usunięty http://vaglogi.pl/log-011_001_k48d931.html Podsumowując, jeżeli czujnik ciśnienia doładowania pokazuje wartość 2983,50 mbar-a (prawnie 3000 mbar), to oznacza, że pokazuje on swoją maksymalną wartość i na 99% jest uszkodzony. Czujnik ma nr VAG 038 906 051 C, (BOSCH 0 281 002 401).
  5. Ostatnio silnik przy przyspieszaniu zamulił, odczytany błąd : 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Pierwsze podejrzenie padło na zmienną geometrię turbiny i zawór N75. Sprawdziłem sterowanie sztangą i przewody podciśnienia (basic settings grupa 011), wszystko pracuje bez zacięć. Logi dynamiczne ujawniły dziwne odczyty: http://vaglogi.pl/log-011_001_Ul7e0MA.html Wygląda to tak, jak by czujnik ciśnienia doładowania nie podawał poprawnych danych (wykres): poniżej 2000 mbar wskazuje ciągle prawie 3000 mbar, powyżej 2000 mbar pokazuje prawdopodobnie poprawne dane. Po zakończeniu logowania wskazanie aktualnego ciśnienia wg wskazania czujnika ponownie powróciło do 3000 mbar (prawdopodobnie spadło poniżej wartości 2000 mbar). Pytanie do ekspertów, czy moje przypuszczenia, że padł czujnik to dobry trop?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy