Skocz do zawartości

snach

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O snach

  • Urodziny 06.02.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Panowie, Panie, u mnie trochę inna sytuacja od opisywanych powyżej. Drzwi tylnie prawe otworzyły się z pilota jak wszystkie bez problemu. Przy próbie zamknięcia odskoczyły. Jak się domyślacie zdziwiłem się bardzo. Patrze w w element blokujący (ten czarny plastik w zamku który blokuje drzwi a on nie odskoczył, cofnąłem go delikatnie palcem. Drzwi się zamknęły. ale teraz ani od zewnętrz ani od środka drzwi nie otworze. Klamka wewnętrzna do pewnego momentu się otwiera ale czuć opór i bolec nie wyskakuje do koca i ani się nie chowa całkowicie, także w pełni nie wyskakuje. Nie ma tym samym możliwości otworzenia drzwi. Dodam, że okno nie wsuwa się do końca. Panowie, rozumiem, że bez rozbierani tapicerki się nie obejdzie? Co to może być, efekt mrozów? dwójka dzieci w fotelikach z tyłu a ja muszę dzieciaki z jednej strony pakować i wyjmować. Szału już dostaje. Sam się za to nie zabiorę bo warunków brak. Macie może jakiegoś machera w Rzeszowie lub w okolicach który by to zrobił bez uczenia się na moim pasku. Chodzi o kogoś kto naprawiał podobne przypadki i nie będzie to dla niego wyzwanie ponad miarę. Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
  2. Witam, Serdeczna prośba o namiar na dobrego blacharza, lakiernika w Rzeszowie lub okolicy. Mam problem m.in z przednią maską, odpryski prawdopodobnie od kamienia podchodzą rdzą. Chciałbym się tym już zająć, nie można dłużej czekać. Nie cche sie samemu za to zabierać, bo to nie taka prosta sprawa. Przednia maska ma też drobne wgniecenie, które też chciałbym zlikwidować. Do tego jeszcze drobne poprawki lakieru w innych miejscach ale to już do konsultacji z fachurą. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, snach
  3. Tak jak napisałeś. Naprawa okazała się krótkotrwałą. Koniec końców włącznika po kilku dniach zaczął totalnie wariować, przestały działać tylne światła. W konsekwencji wymieniłem na nowy, jakiś duński zamiennik, cena ok 70 zł. Pozdrawiam,
  4. snach

    Błędy a mozliwe przyczyny

    Nowa w ASO. 500 zł przy zdaniu starej.
  5. snach

    Błędy a mozliwe przyczyny

    A jednak przepływka. Wymiana (na oryginał) rozwiązała problem. Nie ma już zakłóceń w pracy sondy. Pozdrawiam, snach
  6. snach

    Błędy a mozliwe przyczyny

    Witam, Sonda wykluczona. Zamontowałem inną, problem ten sam. Mam przy okazji pytanie, czy orientuje się ktoś gdzie można kupić czujnik masy powietrza najlepiej oryginalny, nowy w najlepszej cenie. W silnikach AHL 99 w oryginale montowane były chyba Hitachi. Czy Bosh robi do tego silnika. A może montować wkład np. Pierburga i gdzie to kupic. Wiem, ze Bosha w ASO wymieniali z dopłatą. Rozumiem, że cena normalna w ASO jest konkretna. Nie wiem czy jest sens kupować używkę na allegro, różnie bywa ze sprawnością cześć zamiennych? Może ktoś z kolegów z forum posiada sprawną? PS> Pytanie do moderatora. Nie wiem czy to jeszcze ten dział. Jeśli nie to proszę o przeniesienie. Pozdrawiam, snach
  7. Witam, Proszę o pomoc w nakierowaniu. Na początek dane z loga: 3 odczyty, pierwszy przed uruchomieniem silnika (sczytanie błędów), drugi uruchomiony po wykasowaniu błędów, trzeci uruchomiony po wykasowaniu błędów i nieco dłuższej pracy. Silnik pracował na biegu jałowym. Thursday, 24 May 2012, 17:14:35 3 Faults Found: 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-00 - Upper Limit 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 44-10 - Short Circuit - Intermittent 00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Thursday, 24 May 2012, 17:18:34 1 Fault Found: 00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Thursday, 24 May 2012, 17:19:52 2 Faults Found: 00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-00 - Upper Limit --------------------------------------------------------------------------- Opis objawów. Generalnie silnik na biegu jałowym pracował raczej nierówno (lekko obroty pływały), początkowo stabilnie po jakimś czasie od uruchomienia zaczynał łapać coraz większe nierówności. Poza tym, nie wiem cyz to charakterystyka tego silnika, ale moim zdaniem wolno schodził na rozgrzanym silniku szczególnie z pierwszego i drugiego biegu. Dziwny objaw był szczególnie w ciepłe dni. Silnik zimny po uruchomieniu wskakiwał na wysokie obroty i bardzo długo się na nich utrzymywał. Nawet gdy silnik po złapaniu odpowiedniej temperatury przełączał się LPG to i tak pracował dalej na wysokich obrotach. Zazwyczaj skutkowało wyłączenie zapłonu, rzadziej lekkie wciśnięcie pedału gazu. Przez dłuższy czas przed dzisiejszymi odczytami miałem błąd 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 19-00 - Lower Limit. Sonda pracowała raczej prawidłowo, ponieważ na odczytach przy diagnostyce LPG miała prawidłowe wartości. Przyczyna leżała prawdopodobnie w instalacji LPG (obecnie po przeglądzie i regulacji) i jak widać na dzisiejszym odczycie już nie występuje. Wczoraj nagle podczas jazdy silnik zaczął nagle łapać doły, tzn na chwile jakby gwałtownie przestawał reagować na pedał gaz. Momentami spadał gwałtownie z obrotami na 700 po czym o takim charakterystycznym "pyknięciu" na 1000 i lekko spadał do 900. Jak załączyłem klimatyzację to objawy były takie same ale jakby się potęgowały. Po podpięciu do programu diagnozującego LPG lampda wariowała, tak ja by przez moment pracowała raz nie. I teraz zagwozdka, przepływka padła, sonda, czy tez to sprawa okablowania. Może wiązki kabli z sondy i przepływki idą tym samym torem, i może gdzieś są przebicia, które powodują takie zamieszanie. Interesujące jest tez to, że VAG pokazuje 00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19). Czy szukać także przyczyn we wlocie powietrza, okablowaniu ww. czujników/ urządzeń czy też to może wina przepustnicy. Zdaję sobie sprawę, że ciężko jest na podstawie tylko opisu cokolwiek sensownego doradzić, ale może ktoś już rozwiązał podobne problemy. Z góry dziękuję za pomoc i proszę o wyrozumiałość przy czytaniu niezbyt fachowego opisu. pozdrawiam, snach
  8. Witam, Mam te same błędy 00520, 00537 i 00282 - ale ten po wykasowaniu nie wrócił po ponownym uruchomieniu. Mam ten sam silnik i interesuje mnie czy udało się komus rozwiązać problemy Pozdrawiam, snach
  9. Witam, Wielkie podzięki dla Patryk_ za instrukcje. Włącznik naprawiony, świata świecą. U mnie pod jedną z blaszek zebrała się czarna maź, coś jakby w wyniku stopienia się czegoś. Po oczyszczeniu i przetarciu całości spirytusem (marki ZSRR) działa bezproblemowo. Mam przy okazji pytanie, czy te zeszlifowane do białego blaszki dolne (podstawy) nie powinny zostać czymś zapuszczone przed ewentualną korozją? Pozdrawiam, snach
  10. Polecam Bilstein. Założyłem do.swojego i nie żałuje. Tak jak przedmowca napisał to są gazowo-olejowe. Pozdro
  11. Witam, Błąd Hall'a z bloku ABS???? Masz albo pamiętasz kod błędu???
  12. Witam, Problem rozwiązany. Dziękuje za sugestie. Jednak jeden ząbek rozrząd był przestawiony. Po poprawie i wykasowaniu błędu spokój. Problem nie wraca. Pozdrawiam, snach
  13. Witam wszystkich, Silnik AHL 99r. Problem: Camshaft Position Sensor (G40) No signal. Objawy: problemy przy rozruchu - trzeba było dłużej kręcić rozrusznikiem, auto słabe, przyspieszenie słabe. Wymieniony czujnik na nowy Bosh. Rozruch ok, znaczna poprawa kultury pracy silnika. Ale po wymianie pojawia się tym razem błąd Camshaft Position Sensor (G40) ale 27-00 Implausible Signal. Wykasowanie błędu nic nie daje (2-Engine, (5) Clear codes). Za każdy uruchomieniem silnika błąd się pojawia ponownie. Niby wszystko było sprawdzane, niby paeek założony okey, raczej nie miał szansy się przestawić. Kolo ustawione zgodnie z zaleceniami. Poluzowany został tylko napinacz żeby można było pasek z powrotem naciągnąć na kolo. Jednak błąd się pokazuje. Czy ktoś z was spotkał się z czymś podobnym? jutro planuje z bratem jeszcze do tego zaglądnąć, na co powinienem jeszcze zwrócić uwagę, oprócz sprawdzenia napięcia we wtyczce, bardziej mi chodzi o rozrząd? Czy to możliwe, że coś jednak pomiszane zostało na rozrządzie a kultura pracy silnika sie i tak mogła poprawić? Z góry dziękuję za pomoc. PS> Mam jeszcze dodatkowo prośbę do osób z Podkarpacia. Czy polecacie jakiegoś mechanika sensownego, który mógłby ewentualnie w tej materii pomóc. Szukam tez solidnego elektryka. Mam dwa tematy do rozwiązania. Ogrzewanie lewego lusterka i zamek centralny + nieświecąca żarówka drzwi kierowcy (problem prawdopodobnie związany z błędem z modułu komfortu, informujący o problemach z zamkiem po stronie kierowcy). Z góry dziękuje za pomoc koledzy. pozdrawiam snach
  14. snach

    rozmiar opon...

    Witam serdecznie. Uprzejmie proszę o radę zorientowanych. Wiem, że w standardzie 3B2 (AHL 99) jest ET 45 felgi. Planuje zakupić nowe felgi stalowe do oponek 195/65/15. Mam do wyboru ET 37 bądź ET 47. Szczerze powiem, że nie mam pojęcia które wziąć. Pomożecie? Pozdrawiam snach
  15. Przeskanowalem Vag-com 409. Zadnego bledu jest chodiz o ABS nie było. Pokazały sie inne bledy 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal 00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4) 35-00 - - 00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5) 35-00 - - 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Po wykasowału wraca błąd 00928 co jest mi znane. Objawy, zamykanie od srodka odbija, nie swieci swiatelko drzwi (tylko w lecie nie ma problemu gdy długo nie pada), brzeczyk właczonych siwatel nie dziala jak nie pali sie swiatelko, wiec to pewnie mikrostyki w zamku lub/i zimne luty. Wogole to akumulatro jest nowy, ale i tak mialem sie zamiar przyjzec instalacji, kablom na dobre.Musze tylko znaleźc czas. Aha no i jeszcze lusterko od kierowcy nie grzeje, prawe grzeje, wiec nie wiem skad ten bład. No ale to juz temat na inne miejsce. W kazdynm dziekuje za pomoc. Mam zamiar jeszcze posprawdzac akumulatr, napiecia na właczonym i wyłaczonym, abs na kanale, i zobacze czy tam jakies historie nie siedza *wspomnianie 8volt) Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności