Skocz do zawartości

radiator

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O radiator

  • Urodziny 01.09.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Rado
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BKL

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2000
  1. mógłby ktos odpowiedziec na post kolegi bo mam u siebie ten sam problem... jechałem ostatnio do szkoły i nagle zaczał mi tykac przerywacz ;/ ale kierunki sie nie palą wszystko jest ok tylko wlasnie czasmi sam z siebie zacznie tykac i zawsze jak juz wyłacze kierunek pare razy tyknie pomózcie bo juz mi rece opadaja...dodam ze wymieniałem z 4 dni wczesnie aku ale mysle ze chyba nie ma tu wiekszego znaczenia
  2. Witam czy do silnika azm aku 90Ah bedzie za duzy ?bo mam wlasnie nowy taki a w samochodzie mam do wymiany. z góry dzieki i pozdrawiam
  3. Prośba o odczyt błędów z góry dzieki i pozdrawiam. 10 Faults Found: 17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal P1503 - 35-00 - - 16804 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0420 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16555 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0171 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 35-10 - - - Intermittent 16556 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0172 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground P1515 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0102 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17523 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1115 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground P1435 - 35-10 - - - Intermittent
  4. Moge prosic i cennik na [email protected] bo nie moge wejsc sam w to a jestem zainteresowany tymi swiecidelkami :D fajny efekt tej zimnej bieli.
  5. WItam Proszę o krotką odpowiedz.Mam Paska z 2001 roku b5 fl lampy na soczewce tylko swiatla mijania. 1.Czy zestaw HID 6000 k da lepszy efekt swiecenia od halogenowych? 2.Czy w tej lampie zdaje egzamin HID?? Gdyby mogl wypowiedziec sie ktos kto ma zalozone u siebie byl bym bardzo wdzieczny...
  6. Witam problem rozwiazal sie sam w nieoczekiwany sposob okazalo sie ze to moj miernik jest walniety i zle pokazuje na dwoch innych sprawdzane i jest dobrze 14.10 v 14.11v z wlaczonymi swiatlami. Tyle ze w vagu dalej jest ten blad ale napiecie jeast ok wiedz sam nie wiem narazie pojezdze i bede co jakis czas badal. dzieki za odp pozdro
  7. Witam mam problem z ladowaniem silnik AZM 2.0 115 koni. Na wolnych obrotach bez obciazenia miernik pokazuje 12.15 v na klemach akumulatora. Nie swieci sie zadna kontrolka wszystko ok. Na samym zaplonie pali sie po odpaleniu gasnie. Gdzie moze lezec przyczyna. w vagu wywala caly czas blad:17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal Mam alternator boscha 90 A 14 v. Pomocy !!!!
  8. U mnie tydzien temu robiony rozrzad i byl zwalany przod lepszy dostep i szybciej idze.
  9. kontrolka akumulatora swieci sie na zaplonie a jak odpalam gasnie tak jak powinno byc i wywala caly czas blad: 17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal P1503 - 35-00 -
  10. Witam mam pytanie zakladalem dzise muzyke do samochodu i jak mierzylem napiecie to na odpalonym silniku na biegu jalowym pokazuje mi 12,50 czy to nie za malo jest??? zadne kontrolki mi nie wyskakuja pali dobrze wszystko jest ok ale po podlaczeniu vaga pojawia sie blad: 17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal P1503 - 35-00 - - czym moze to bys wywolane czy to wina regulatora napiecia?
  11. Czy do wymiany rozrzadu trzeba demontowac przod w jakis sposob czy idze to zrobic bez rozbierania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności