Skocz do zawartości

KrzysiekB

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O KrzysiekB

  • Urodziny 26.07.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012
  1. Ja przy skrzyni NFU na 6 biegu przy 2 tys. obr. mam 126 km/h
  2. Dzięki za info. Może być, ostatnio jak szukałem kogoś w okolicach gliwic to nic nie znalazłem. Chyba że ktoś w ogóle na śląsku ma coś takiego, tylko gdzie szukać kogoś takiego. A ty nie znasz nikogo takiego, a może ty masz odpowiedni sprzęt i wiedze? Wszystko działa:) Sprwawa była banalna, wystrczyło odłączyć akumulator (około 5 minut) i potem bez problemu można było sie połączyć z modułem komfortu. Wyczytałem też, że po każdym kodowaniu trzeba wyłączyć zapłon na minimum 60 sekund. No i wszystko jest super:) Nawet udało mi się połączyć z silnikem. Przedtem miałem błąd bałd rate coś tam;) po zmianie w opcjach start baud na 9600 działa bez problemów. Dzięki Misio_TDI za wszelkie rady.A jeśli chodzi o kabelek na coma będę musiał sie w taki w przyszłości wyposarzyć. Na pewno się przyda:) // edytuj posty // kazio
  3. Dziękuję za szybką odpowiedź. Połączyć sie nie da ani vagiem 409 ani 311, vwtool też sie nie da. Oznaczenie modułu to: 6Q0 959 433 E. Z vdc_pro będzie problem mam interfejs na usb więc nie da rady go odpalić. Co teraz robić??
  4. Witam wszystkich Dzisiaj w fabi kolegi podczas testowania modułu komfortu za pomocą waga zmieniłm kodowanie z 00067 na 00257. Od tej poru przy zamykaniu i otwieraniu, za pomocą kluczyka lub pilota, nie działąją w ogóle tylne drzwi. Najgorsze jest to że nie moge się połączyć z modułem komfortu i zmienić kodowania z powrotem na 00067. Co teraz zrobić żeby wszystko wróciło do poprawnego stanu?? Proszę o podpowiedź.
  5. Witam wszystkich. To mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałaość Mam problem z moim Passate 1.9tdi 1Z, a mianowicie od dłuższego czasu zaczął dużo palić w granicach 7-8 litrów i to w cyklu mieszanym. Wcześniej spokojnie mieściłem się w 5-6. Sprawa zaczęła się od pękniętego interkulera, po wymianie szczelny była chwilowa poprawa jednak dalej jest coś nie tak. Oprócz tego samochód słaby jest przy wyższych prędkościach, ciężko rozpędza się powyżej 120 a jak jest małe wzniesienie to już kaplica. Byłem u jednego kolesia który podpioł sie do kompa, jednak nie udało mie się wyciągnąc od niego logów, jedynie powiedział że przepływka do wymiany i tyle. Dlatego szukam kogoś w okolicach Gliwic, który byłby chętny zrobić takie logi dynamiczne i statyczne (oczywiście za odpowiednią opłatę i pomógłby w diagnozie problemu. Z góry dziękuje za pomoc i licze na was panowie:) Pozdrawiam Krzysztof
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności