Skocz do zawartości

done

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O done

  • Urodziny 05.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamiloo
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lbn

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy wymiana pompki sprzęgła odbywa się tylko z komory silnika czy i w kabinie trzeba coś odkręcać (demontować osłonę nad nogami, pedał sprzęgła?). Z góry dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam
  2. Właśnie jestem po wymianie sprzęgła i pedał w podłodze. Kwestia czy jest szansa na samodzielną wymianę pompki.
  3. Mam ten sam problem w BKP, diagnoza pompka sprzęgła. Pytanie czy jest możliwa wymiana bez kanału (tylko od strony kabiny). Czy trzeba odpowietrzać, jeśli tak to gdzie znajdują się odpowietrzniki. Pozdrawiam
  4. Witam, może ma ktoś dostęp do katalogu części. Prośba o sprawdzenie czy do silnika BKP 2.0 2005 r w którym jest aluminiowy wąż od intercoolera będzie pasował ten z tworzywa numer 1K0145762S. Tych aluminiowych (oryginalnych używanych w dobrym stanie ) jest niewiele w sprzedaży. Czy te 1K0145762S z tworzywa montowane były w nowszych modelach? Kwestia czy po zmianie na ten z tworzywa będą pasowały pozostałe złączki. Pozdrawiam
  5. Dzięki. Przed Twoją odpowiedzią zamówiłem komplet z końcówką P (1K0711050P) jak wybierak nie podejdzie to same linki będą do przełożenia. Czy da się bez kanału wymienić?
  6. Dzięki. Faktycznie urwana linka. Kwestia czy cały wybierak do wymiany czy można kupić same linki? Prośba o numer katalogowy.
  7. Witam, może ktoś spotkał się z taką usterką . Kwestia czy to wybierak czy synchronizatory
  8. Witam. Czy udaĺo się rozwiązać problem samym kodowaniem? Pozdrawiam
  9. Czym oprócz programatora i zaawansowanych urządzeń odczytać 7 bajtow cs, vag commanderem? Pozdrawiam
  10. Odkręcając dopływ oleju trzeba skontrować tuleję przy turbinie (uchroni to przed ukręceniem rurki dopływowej). Rozdzielając cześć gorącą lepiej nie wykręcać całkiem śrub, jeśli któraś ze stron puści to nie "dostanie" przekosu i nie uszkodzi wirnika. Do czyszczenia środka dobra jest nafta lub płyn do czyszczenia tarcz hamulcowych natomiast nie nadaje się WD40 po skręceniu jak dostanie wysokiej temperatury to ulegnie zwęgleniu co przyniesie skutek odwrotny do smarowania. Przy montażu turbo przed przykręceniem dopływu oleju warto strzykawką turbo "zalać olejem". Pozdrawiam
  11. Dzięki za rzeczową i konkretną odp. mam 0GG czyli można lać olej zgodny z normą dla PD czyli 505.01 myślę nad zakupem Mobil 3000 XE 5w30 Pozdrawiam
  12. Witam Czy może mnie ktoś utwierdzić w przekonaniu, że w b6 2005 2.0TDI BKP nie ma DPF'a a co za tym idzie można lać olej zgodny z normą dla PD czyli 505.01, czy Mobil 3000 XE będzie odpowiedni (nie mam info jaki był wcześniej) Z góry dziękuję Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności