Skocz do zawartości

luka

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O luka

  • Urodziny 10.09.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Wydaje mi się, że kiedyś na forum to znalazłem, ale u mnie (B6 2007r.) pomogło zastosowanie blaszek podtrzymujących na sprężynę stabilizującą żarnik. Dzięki temu w momencie ruchu wtyczka nie wysuwa się z gniazda. Wszystko jest opisane dokładnie tu http://nateronline.com/Technical_Bulletins/2007.05.10_headlight_afs_autolevel_inoperative.pdf Blaszka kosztuje grosze, ale nie wiem jak z dostępnością. Ja z ojcem zrobiłem na szybko z blachy przy okazji wymiany żarników. Od tamtej pory AFS się nie pojawił. Wymiana była w marcu 2015, jakieś 9 tyś. km temu.
  2. Ja również polecam, wymieniali mi pompki w aucie sprowadzonym z Niemiec w 2008 roku. Serwisowane w ASO było tylko za zachodnią granicą, a mimo to 4 pompki zostały wymienione bez żadnych problemów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności