Skocz do zawartości

luksky

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O luksky

  • Urodziny 28.01.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    luk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Leszno

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  1. I ślizga sie jak po lodzie? Od pierwszego posta w tym temacie zrobiłem ok 5tys km i jakoś nie spowodowałem niebezpiecznej sytuacji, nie narzekam na osiagi auta, nie narzekam na hamowanie, czy jakies wyssane z palca uślizgi przy zakrętach itp. Wiecej doświadczenia na drodze, wiecej myślenia i rozwagi, mniej powtarzania marketingowych bzdetów i tyle. Opona musi być nowa, wole nowe zimówki niż uzywane cokolwiek i tyle w temacie z mojej strony. Za dużo nabiłem kilometrów aby w taki sposob sie o mnie wypowiadać. Mógłbym podać przykład z życia wzięty jak się jezdziło 15lat temu na trasie Barcelowa-Wrocław, ale 95% by nie uwierzyło i zaczeło sie zasłaniać filmikami z tube, itp. Mniej jadu, wiecej zyczliwości Panowie, na drodze również.
  2. Czyli każdy musi mieć takie zdanie jak Ty i gloryfikowac mity jakiegoś dziennikarzyny - to sie tyczy art. ktory wkleiłeś - poczytaj komentarze pod nim chociaz Nikogo nie zabiję, nie martw się. Daleko mi od tego.
  3. Widzisz, nie interesuje mnie co twierdzi wujek kuzyna szwagra, ktory był w USA, tylko to co praktycznie sie dzieje. Można by zrobic próbę wyhamowania z określonej prędkości. Podobne auta - ja moje zimowe, ktoś na letnich, wtedy mozna by wyciagnąc wnioski - konkretne. Inaczej, niepotrzebnie sie spinasz. Okaże sie że droga hamopwania jest krótsza lub dłuższa o pół metra czy metr i po co komu z tego powodu robić afery i się żreć? Ja tego nie potrzebuję. Jezdze na zimach, Ty jezdzisz na letnich, szanuję Twoje zdanie i nie będe z tego powodu najezdzał na nikogo, bo to indywidualna sprawa każdego z nas. Marketingowe sztuczki nie działaja na mnie, tak samo jak poczucie winy Swoje przejechałem i może jakbym śmigał mało, to by mi sie chciało bawić w wymianki i kupno. Inaczej tak czy siak, kapeć idzie do kosza u mnie po 2 sezonach. Kupuję zawsze nowy, zawsze porządny. Swoja droga to ile dni w tym roku mielismy porządnie nagrzany asfakt? 4? Jeżeli juz tym torem ma sie toczyc dyskusja to zwróc uwage prosze na ciężarówki. Ile z nich ma zimowe opony zimą? Widzieliście jak wygladaja ich kształty bieżnika? tu nalezy sie czepiać. Ja tak mam, że jak sie nie przekonam osobiście to nie wierzę, a że sie przekonałem Jeszcze kolega powyżej pisze, że nie mozna sobie polatac boczkami jak nie ma sniegu - można, bardzo fajnie można, nie potrzeba do tego zimy. Ostatnim razem zabawiałem sie z przyjacielem - on swoim opelkiem z napedem na tył a ja moim pastuchem na duzym parkingu pod marketem. Bez zimy. Było fajnie aż psiarnia się zainsteresowała bo ktoś życzliwy nakablował. Póki co pozdrawiam.
  4. po zmianie oprogramowania powiniem mieć teoretycznie ok 170km. Co do śmigania boczkami to nie mam pojęcia co Cie dziwi i śmieszy? Garbusa można wprawić w taki ruch, jeżeli sie potrafi, a 4x4 najwieksza frajde sprawia własnie. Wokół domu mam kilka takich miejsc gdzie mozna zaszaleć. Co prawda nie zawsze zawieszenie B5 to wytrzymuje, ale zabawa jest przednia. Moc silnika to drugoplanowa sprawa. Nie wyrabiasz ze śmiechu z każdego kto ma inne zdanie niż Ty?
  5. nic nie płynie, nic nie fruwa, nic sie nie ślizga. Może jakbyśmy mieszkali w strefie podzwrotnikowej i miałbys latem po 50st C, byłaby jakaś zauważalna dla zjadacza chleba róznica. U nas lato trwa może raptem 2 tygodnie. Czy zima czy lato jak wpadam w niektore zakręty 4motion to piszczy tak samo polityka jazdy na zimowkach wziela sie z tego, ze w czasie deszczy są piekne po prostu. Trzymaja sie idealnie i ładnie odprowadzaja wodę. Nie ja to zauwazyłem, tylko człowiek, ktory ma 14 busów i śmiga nimi po całej Europie. Rocznie robią te auta ok 150tys km. Zimówki starczaja mu na sezon. Sprobowalem jednym autem, drugim, trzecim. Skoro nie ma roznicy to po co przepłacać. Śmigam moim PD 4motion nie rzadko w okolicach dwóch setek po A4 lub A2 (zawirusowany). Hamowanie ksiązkowe. Teorie spiskowe mozna między bajki włozyć. Również nie zauważam dwóch czarnych paskow za mną, podczas jazdy zimami latem. Gdybym widział roznicę w zachowaniu, w zuzyciu, ale nie ma żadnej. Na letnich tak samo bokiem śmiga jak na zimowych. jedyne kapcie na jakie bym sie zamienił to te deszczówki - Rainexpert, ktore mialem wczesniej w Sharanie, nie maja sobie rownych
  6. Też sie zastanawiałem, pytałem, czytałem co ciekawego zakupić i pozostałem przy mojej stałem praktyce - śmigam tylko i wyłacznie na zimówkach ale nowych. Takie opony mi starczają na 2-3 sezony, bez wymianek, bez kolejek. Czy lato czy zima to u mnie opony zyja tak samo. Jezdzie duzo bo ok 80tys rocznie. Kupuje dobre zimówki - teraz mam DUNLOP i smigam na nich cały czas.
  7. Panowie, wspominaliscie powyzej o karcie z szybkim zapisem. Jaka to karta?
  8. Torsen cały czas przekazuje napęd na 4 koła. Nic sie nie rozłacza, itp. To odpowiednik Quattro.
  9. Witam serdecznie ekipę z WIelkopolski. Pozdrawiam ze stolicy Wielkopolski, czyli Leszna
  10. PAnowie, do B5 idealnie pasuje BLAUPUNKT MADRID 210. Do tego kupuje sie pilocika za 40zł i naprawdę wyglada jak fabryczne. ODcienie czerwieni i niebieskiego są identyczne. parametry radia OK jak dla mnie. Kupiłem nowe rok temu za 400zł.
  11. Witam, czytam ten długi wątek i zbieram doświadczenia teoretyczne. Jest jednak kilka rzeczy o ktore musze zapytać aby nabrać pewności i nie zepsuć wiecej niz jest Prosze o wskazówek kilka. B5 po lifcie, kombi, 4motion. Niektore usterki sa dośc zabawne - nie działa klapka paliwa. prąd nie dochodzi do siłownika. PRzycisk w drzwiach sprawny, sprawdzony. Instalacja pomiedzy przyciskiem otwierajacym a siłownikiem jest OK. Dorwałem się do komfortu, suchutki był, żadne przewody nie uwalone, zabezpieczyłem porzadnie i włożylem spowrotem. Podswietlenie przycisku działa. - zamek kierowcy. Gdy zamykam auto z pilota i otwieram to działa wszystko za wyjatkiem drzwi kierowcy. Aby je zamknac czy otworzyc nalezy to zrobic kluczykiem. Kluczyk otwiera i zamyka całe auto poprawnie, czyli wnioskuje ze schematu, ze microswitch jest OK. Podswietlenia sie zapalają i działaja prawidłowo. Rozebrałem te drzwi i do zamka dochodza zasilania dziwne bo ok 4-5V przy otwarciu wzrasta do 12V i jakis czas pozostaje. - regulacja lusterka tutaj nie mam pojęcia co jest grane Prawe lusterko działa idealnie, jak przełącze na lewe to dalej działa regulacja na prawym, tyle że kierunki sa odwrotnie Tylna klape naprawiłem, rozrząd wymieniłem AVX 1.9PD, wszelakie mozliwe roleczki też. Pozostał jeszcze alternator bo zaczyna miec luzy. Czy szanowne forum podpowie co i jak z tymi elektrycznymi historiami? zapomnialem o najwazniejszym. Nie moge sie połącczyć z autem. nie jest to kwestia przewodu, laptopa ani vaga, sprawdzalem u kolesia i to samo. Podobno jakis wredny moduł silnika mam, ktory tylko czyta KTS - prawda to? ma ktos brak mozliwosci podpiecia sie w roczniku 2001?
  12. Panowie, czy problem rozwiązano? Mam to samo w B5, 2001r, 1.9TDI PD, 4motion
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności