Skocz do zawartości

Kostek666

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kostek666

  • Urodziny 24.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Kostek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnowskie Góry

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (AGG)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Ja jestem tatusiem I kwartału i dla mnie wiadomość o tym była bardzo ważna. Z racji, że walczymy z chorobą naszej maleńkiej córeczki (nowotwór oka) możliwość zostania dłużej w domu jest dla mojej żony bezcenna. Jest już za późno na 1% podatku bo o chorobie dowiedzieliśmy późno. Jeśli możecie to rozpropagujcie to wśród swoich znajomych, polubcie profil na facebooku. Im szersza akcja tym lepsza możliwość zdobycia funduszy. Jeśli macie propozycje jakichś akcji kontakt znajdziecie na stronie lub przez forum. Zapraszam na http://www.olgakostka.pl lub profil na facebooku https://www.facebook.com/pages/Olga-Kostka/472689732799802?ref=hl Dzięki.
  2. Dobra. Dzięki to była winna kopułka aparatu zapłonowego. Jeśli nie łączy i jest bardzo zabrudzona nie daje sygnalu i pompa tez sie nie uruchamia.
  3. Chłopaki pomocy! Mój przypadek jest dziwny. Czasem auto odpala i chodzi dopóki nie zgaszę silnika. Potem mam problem z ponownym odpaleniem. Rozrusznik kręci. Zauważyłem, że nie słychać pompki paliwa po przekręceniu kluczyka. Pompa paliwa spięta "na krótko" działa. Stwierdziłem, że to przekaźnik pompy paliwa. Wymieniłem na nowy i problem pozostał. Wymieniłem cewkę wysokiego napięcia i auto zaczęło odpalać za każdym razem. Pojeździło i odpalało dosłownie jeden dzień. Na drugi dzień znowu to samo. Podpiąłem inną cewką bo myślałem, że ta nowa się zepsuła ale to nie było to. Auto zaprowadzone do mechanika i po długiej walce okazało się, że to czujnik położenia wału (okazało się, że kable od czujnika położenia wału były przetarte i nie łączyły lub robiły zwarcie). Wymieniony czujnik na nowy i auto paliło za każdym razem. Ale tylko jeden dzień i na drugi dzień znowu nie mogłem odpalić. Nie odpala na benzynie i nie odpala na gazie. Objawy są zawsze takie same: Po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki działają słychać jak przekaźnik pompy paliwa się załącza ale nie słychać, żeby pompa działała. Mam też instalację LPG i jak przełączę na odpalanie odrazu na gazie to mi cały czas cyka gdzieś przy tym przekaźniku i przy cewce. Gdzie jeszcze mam szukać przyczyny? Tracę już siły... Może to immobilaiser ablo alarm odcina mi napięcie na pompę paliwa? Może to sterownik komputera? Jak można to szybko sprawdzić? Passat B4 silnik AGG 2.0 + LPG Z ory dziękuję za pomoc.
  4. U mnie również przestał działać włącznik od obiegu zamkniętego. Dało się go włączyć ale jakoś nie chciał dobrze odskakiwać, dioda się zapalała ale obieg się nie zamykał. Po rozebraniu całej konsoli środkowej (jakieś 2 godziny) dobrałem się do tego włącznika. Posiada maleńką sprężynkę, plastikowy czarny trójkącik, który za to dociska maleńką blaszkę. A blaszka zamyka lub otwiera obwód elektryczny. Przy rozbieraniu polecam robić to w jakimś widocznym miejscu, żeby ewentualne części się nie zgubiły. Problem polegał u mnie na tym, że ta blaszka nie zamykała obwodu. Poprostu się wygięła. Wystarczyło ją znowu odpowiednio wygiąć i rozciągnąć sprężynkę aby lepiej dociskała i wszystko działa. Całość wykonałem w około 3 godziny. Niecierpliwym zdecydowanie odradzam.
  5. Panowie pomocy. Zgłupiałem zupełnie. Chcę kupić filtr oleju Knecht / Mahle do Passata B4 2.0 AGG z roku 1995. Na stronie oficjalnej http://217.89.113.25/mahle/start.jsp?sprache=en_GB są podane dwa rodzaje: OC 47 i OC 264. Według katalogu powinienem założyć OC 264. Oba filtry nie różnią się rozmiarami. Czym w takim razie się różnią? Czy może to tylko zmiana symboliki a w środku nic się nie zmieniło? Pod maską widzę jak byk napisane na moim filtrze OC 47 a nie OC 264. Teraz nie wiem czy mechanik się pomylił czy w katalogu jest źle... A co najważniejsze filtry różnią się ceną...
  6. Macie tutaj ładny schemat co gdzie podłączyć. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/be565f3f19097882.html
  7. Podepnę się pod temat. Ograniczniki amortyzatorów powinny się podnosić czy być na sztywno przymocowane do kielicha? Tu zdjęcie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b76e098c5be6c479.html Jak stoję normalnie to jest prześwit między kielichem a tym ogranicznikiem, jak podniosę auto to ogranicznik przylega do kielicha(pod wpływem ciężaru koło opada i ogranicznik przylega do kielicha). Wydaje mi się, że to nie powinno się ruszać, ale może tak jest fabrycznie? Czy to wina walniętego łożyska amortyzatora? Dzieje mi się tak samo po obu stronach.
  8. Nie mam wiązki kabli w lampach przeciwgielnych tylnych. Włącznik od świateł mam jednopozycyjny, ale jak włączę to działają mi halogeny z przodu. Chciałbym podłączyć wiązkę do klapy z tyłu(czyli tak jak powinno byc fabrycznie), tylko nie wiem jakiego koloru kabli mam szukać i gdzie kupić te wtyczki do obudowy lampy. Czy ktoś moze mi narysować dokładnie skąd idą kable i jakiego koloru do lamp przeciwgielnych tylnych od samego początku bo ja nie jestem elektrykiem i jakoś czytanie tych schematów mi nie idzie:) Passat B4 Kombi.
  9. Raczej wątpię, żebym się pomylił. Wlepka jest czytelna. Nie chciało mi się biec do auta wiec zrobiłem z książki serwisowej. >>>Klik<<< Miłego "odkodowywania". Ormowiec. A może kody wyposażenia przetłumaczyć na polski co by fajna stronka była w pełni po polsku?
  10. Dzięki. Dziwne. Z kodów wyposażenia wychodzi zatem, że mój Passat miał felgi 18cali:confused: a opony 15cali:eek: tylko nie wiem jak to było możliwe... Chyba ktoś w fabryce zrobił "literówkę" w kodach wyposażenia... Ormowiec brakuje u ciebie koloru LN5Y, a ja taki mam. Jest to granatowy (Windsor Blue) metalik.
  11. A co oznacza na feldze 7,5J x 18 , offset 38. Ja rozumiem to tak, że felga jest 15cali (7,5 x 2=15) "BBS" to rodzaj felgi (kształt, wzór) natomiast co oznacza literka "J" oraz to 18?? Które oznaczenie na wlepce określa kolor lakieru?
  12. Mam pytanie, bo zastanawia mnie dlaczego jest taka rozbieżność. H1V = opony 225/45 R17 według http://igorweb.org/equidec/Default.aspx H1V = opony 205/50 R15 V według http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=complect C2Q = felgi aluminiowe "BBS" 7,5J x 18, offset 38 według http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=complect C2Q = felgi aluminiowe 7,5J x 18 według http://igorweb.org/equidec/Default.aspx Stan faktyczny (mógł oczywiście się zmienić bo autko jest od Niemca, jestem trzecim właścicielem): felgi aluminiowe "BBS" R15 opony 195/60 Sprawdzałem wlepka jest identyczna w bagażniku z tą w książce serwisowej. Czy jest możliwe, żeby Passat B4 wersja Davos miał felgi 18 cali?? Wydaje mi się, że jest jakaś pomyłka. Nawet nie wiem czy by się tam zmieściły, według wlepki zawieszenie mam standardowe...
  13. U mnie w B4 wersja Davos, nie ma w ogóle przeciwmgielnych tylnych za to są wyprowadzone wtyczki do przednich i pojawia się napięcie jak włączę przeciwmgielne (nie mam zamontowanych halogenów). Włącznik mam jednopozycyjny czyli teoretycznie powinien załączać tylne lewe światło, bo z tego co się orientuje to tylne jest obowiązkowe a przednie nie. Fure mam z Niemiec. Rozebrałem plastik z klapy bagażnika i żarówki siedzą w lampie ale nie są podłączone żadnym przewodem (wtyczką). Myślałem, że po prostu gdzieś są odłączone i wiszą, ale nigdzie nie mogłem znaleźć. Nie zauważyłem żadnych przeróbek. Może ktoś wie gdzie mogę sobie taką wtyczkę kupić, żeby zamontować przeciwmgielne. Czy tak mogło być fabrycznie?
  14. Jak ktoś już się za to zabierze to niech podzieli się z nami zdjęciami i czy bardzo trudno to zrobić to może i ja się skusze na takie ładne podświetlenie.
  15. Jeśli chodzi o firmę Brembo to moja koleżanka pracuje na produkcji w Dąbrowie Górniczej i powiedziała, że jeśli towar jest robiony w Polsce(w polskim zakładzie a nie we włoskim) to jest chu..owej jakości i nie warto tego brać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności