Skocz do zawartości

dario_kr

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dario_kr

  • Urodziny 27.03.1974

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Sprawdź oba filtry w inter carsie, ten droższy będzie filtrem o podwyższonej trwałości, różnią się jeszcze jednym nr w katalogu ic: "od numeru podwozia" . Wszystkie wymiary natomiast jak wspomniałeś są jednakowe. Też jestem na etapie zakupu filtra oleju i w przypadku mojego auta jest taka sama sytuacja. Wybieram się do ic na zakupy więc zapytam o co chodzi z tym nr Sprawdziłem w katalogi ic i u Ciebie wygląda trochę inaczej, nie ma rozróżnienia na nr podwozia, natomiast w opisie filtra podano, że OC 47 - filtr oleju vw benzyna, natomiast OC 264 - m.in. vw passat od 96 roku
  2. A czy orientujecie się, czy mogę wymienić sój alternator Valeo (auto i alt z 99 roku) na alternator też valeo ale pasek po FL 2001 roku. Parametry są takie same, różnią się nr-ami. Poniżej porównanie mój alternator: Valeo, 120A 14 V 057385 2542234A SG12B012 028 903 029 ewentualny na wymianę z 2001 r Valeo, 120 A 14 V 034648 2542508D SG12B049 028 903 031A Pytanie, czy będzie pasował? Mój się całkiem posypał, koszt naprawy to ok. 450 zł.
  3. dario_kr

    VW Vento 1.9TDI

    Ja miałem przy tego typu objawach walnięty elektrozawórciśnienia doładowania turbiny N75, ale mogą też być inne przyczyny, poszukaj dokładniej na forum bo już nieraz o tym pisano
  4. Panowie, folia ochronna przyklejana jest do błotnika, nie do nadkola. Nadkole to nic innego jak osłona wnęki koła, plastikowy element mocowany między innymi do błotnika. A propos folii. Jeśli sama się odkleja, to nie powinieneś mieć problemu z odklejeniem nawet bez podgrzewania. Klej już na tyle stracił swoje właściwości, że większość zostanie na folii, trochę na błotniku, więc nie pozostaje dużo do zmywania. Tylko odklejaj delikatnie, nie gwałtownie
  5. dario_kr

    cos skrzypi!!!

    Słusznie, tylko a chwilę. U mnie ten dżwięk pojawiał się kiedy było ciepło i sucho, kiedy w powietrzu pojawiała się wilgoć, skrzypienie zanikało. Wd pomogło tylko doraźnie na chwilę, kiedy skrzypienie się pojawiło znowu jeszcze tego samego dnia umówiłem wizytę u mechanika na wymianę wahacza. A było to 1,5 roku temu. I to tyle co musiałem robić w przeciągu 3 lat z zawieszeniem
  6. Z tego co pamiętam ta wersja nie miała pilota (oczywiście mówimy o pilocie w kluczyku). Możesz to łatwo sprawdzić w ASO vw. Podasz nr VIN i powiedzą Ci całą prawdę, Jeśli nie było pilota a chciałbyś dorobić to dorobią Ci jedynie sam kluczyk. A autoalarmu nie posiadasz? Załóż autoalarm będziesz miał centralny z pilota + ewentualnie domykanie szyb jeśli zdecydujesz się na bogatszą wersję
  7. Niekoniecznie. Może któryś z nich wyskoczył ze swojego miejsca. U mnie było tak, że otwierały się tylko dwa "skrzydełka" czy jak je tam zwał. Na pewno musisz wyciągnąć cały nawiew Na pewno znajdzesz opis jak się za niego zabrać żeby nie połamać zatrzasków. Ja korzystałem z poradnika nic nie połamałem i nawiew otwiera się i zamyka bez żadnych problemów
  8. To policja nie ma takich samych procedur jak straż miejska? Bo mój mandat od sm przyszedł wyegzekwować komornik. Koszty były na szczęście dość niskie, jeśli mnie pamięć nie myli to zapłaciłem 16 zł od 200 złotowego mandatu sprzed 18 miesięcy. Wprawdzie sm jest jednostką organizacyjną gminy ale podlega podobnie jak policja pod MSWiA
  9. dario_kr

    ubezpieczenia

    Zainteresowany ofertą Axy skorzystałem z kalkulatora na ich stronie i okazało się, że zapłacę za pełny pakiet mniej niż OC w HDI i AC w PZU o ok. 300 zł. Myślę sobie super okazja, zapłacę mniej a będę miał jeszcze asistance i wiele innych dodatków. Wysłałem e-maila aby się skontaktować z agentem i skonfrontować sumę wyplutą przez kalkulator z rzeczywistością. Jak to w życiu bywa wszyscy wiemy. Reklamy mają nas omamić. Zadzwonił Pan z Axy i okazało się, że owszem, kalkulator mi wszystko super wyliczył, ale... muszę jeszcze doliczyć parę stówek za opcje, których nie uwzględnia kalkulator. Wyszło mi, że musiałbym zapłacić przeszło 400 zł więcej niż kontynuacja w dotychczasowych firmach
  10. Ja zmieniłem dzisiaj tarcze i klocki na nowe (tylko z przodu) i auto teraz zwalnia a nie hamuje. Czy muszą się dotrzeć zanim osiągną 100%-wą skuteczność czy powinienem może zmienić przód i tył jednocześnie (tył jest jeszcze ok.) czy jakaś inna przyczyna? Przed wymianą hamulce były żyleta pomimo minimalnych wymiarów tarcz z przodu
  11. A niechciałbyś znać prawdziwego przebiegu? Tym bardziej że zrobią Ci to w ASO za darmo (przynajmniej tak było w moim przypadku). Bez względu na to gdzie auto było wyprodukowane i gdzie użytkowane wszystkie dane trafiają do bazy w Niemczech. Ja sprawdzałem przebieg jeszcze przed zakupem auta, sprzedający bez zastrzeżeń podał mi numer VIN. W ASO dowiedziałem się jaki jest prawdziwy przebieg i kiedy miały miejsce i przy jakim stanie licznika przeglądy, które nie zostały już wbite do książki serwisowej. Auto pomimo cofniętego licznika kupiłem, bo wszystkie testy przeszło pozytywnie a wiedza o kombinowaniu przy przebiegu pozwoliła mi zbić cenę. A silnik pracuje bez zarzutu, olej zmieniam co 10 kkm, między zmianami nic nie dolewam, ubytek oleju widać jedynie na bagnecie i jest on minimalny.
  12. A mnie interesuje demontaż manetek. Czy ktoś to robił? Czy po ściągnięciu kierownicy dobranie się do manetek stanowi jakiś problem?
  13. Tempomat już mam więc nie będę musiał kodować, super sprawa, przydatna rzecz. Zacznę poszukiwania na allegro jak trochę ochłonę, bo właśnie wróciłem ze szpitala, mam Syna! Pierwsza rzecz jaką mu kupię to jakiś mały passacik do zabawy :629: Czy te podejdą do mojego auta? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=108772767
  14. Mam następujący problem: po włączeniu kierunkowskazu i wykonaniu skrętu i powrotu kierownicy a nawet skręceniu w drugą stronę kierunkowskaz nie zostaje wyłączony, muszę to robić ręcznie, przy czym często bywa że wyłączając lewy włączam prawy. Stąd moje pytanie: czy to wina manetki czy kierownicy? Nie znam zasady działania, znalazłem opis jak zdjąć kierownicę i manetki ale chciałem wstrzymać się z rozkręcaniem do czasu zasięgnięcia Waszych opinii i naprowadzenia mnie na właściwy trop. I jeszcze jedno pytanie. Czy jeśli to manetki to od b6 będą pasowały do b5?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności