Skocz do zawartości

brunet_2004

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O brunet_2004

  • Urodziny 26.09.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Międzyrzecz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 170KM (AWM)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Zwracam się o pomoc w analizie logów. Samochód to audi a4 b6 1.8 t 190 km bex. Nie uzyskałem pomocy na forum audi, dlatego zwracam się do Was o pomoc. Posiadam tylko logi statyczne, bo padła mi bateria od lapka. ale logi dynamiczne niewiele się różniły. Powodem zrobienia logów jest brak mocy i duże spalanie. Auto zaczyna jechać od 4000 obr./min.- ale nie jest to jakiś szał (wartość doładowania wynosi wtedy 0,2 bara przy 6000 obr./min- po odjęciu ciśnienia atmosf.). Podczas jazdy na trasie (na emeryta) wskazania na fisie poniżej 7 litrów - faktycznie 10 litrów. Mechanik, który diagnozował to auto znalazł tylko błąd termostatu. porównałem sobie logi sprawnych 1.8 t i moją uwagę skupiło : - Boost Pressure - (specified)- jest stałe w całym zakresie obrotów. - wysterowanie zaworu N75 - 0% ( jakby go nie było). Sprawdziłem szczelność dolotu i znalazłem tylko małą nieszczelność na ezektorze. Nie jestem mechanikiem i przez ostatnie prawie 15 lat jeździłem VW w dieslu, więc moje doświadczenie w diagnozowaniu tego silnika jest słabe. Po spędzeniu wielu godzin w sieci mam swoją teorię, ale może źle myślę, dlatego proszę Was Ludzie o pomoc, bo nie chcę wymienić pół samochodu - co mechanik to inna teoria. Żaden mechanik nie loguje auta w czasie jazdy. Wydaję mi się, że padł n75 albo zwyczajnie urwała się klapka od wastegate i spaliny omijają wirnik i walą prosto do wydechu. Przy wyższych prędkościach może nabić te 0,2 bara, bo gazy wylotowe może musną ten wirnik. Sprawdziłem rezystancję zaworka n75 i jest 30 omów. Po odpięciu wtyczki i przekręceniu zapłonu na pinie pojawia się napięcie akumulatora. nie wiem jak inaczej sprawdzić ten zawór. Auto ma na zegarze przejechane 250 tys. km. Tutaj sterowanie klapką realizowane jest poprzez ciśnienie z turbiny. Nie chcę niepotrzebnie wyciągać turbo, bo jest z tym trochę zabawy. zastanawiałem się, czy sterownik nie jest uwalony ale nie wiem jak to sprawdzić. W każdym razie auto jeździ jakby miało 100 KM a nie prawie 200. bloki mierzone zaawansowane (1).xls
  2. Witam. Znalazłeś powód swojej usterki? ja mam identyczne logi jak Twoje. Zero mocy i pali jak smok. Rok temu kupiłem na allegro przepływkę Bosch, podobno oryginał. Ale nie wiem skąd je mają, skoro oryginał w serwisie kosztuje 1000, 00 zł. Ja dałem 340, 00 plus marża sprzedającego. Podejrzewam przepływkę, ale nie chcę wyrzucić kasę w błoto. Nasi mechanicy rozkładają ręce. Daj znać. pozdrawiam. [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności