Skocz do zawartości

Niegrzeczek

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Niegrzeczek

  • Urodziny 19.01.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Krystian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Strzelce Wielkie

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ADZ)
  • Rok produkcji
    1995
  1. "Masz powiedzieć słowo głupie - lepiej język trzymaj w d...ie" - mawiała moja babka. Nie chodziłeś do szkoły - to stwierdzenie, a nie pytanie.:lol3
  2. Spalanie na poziomie 9 l miasto z ciężka nogą i 7 poza nim, dawniej 12/9. Dawno już wstawiłem magnetyzer, światła dzienne, zmieniłem olej na 10W-40 Magnatec z Niemiec. Co 20 tys. wymieniam świece, kable, kopułkę. Teraz pali o 3 litry mniej...
  3. Przebieg 500 000 km od 1995 roku mówi sam za siebie - 2, 3 razy regeneracja glowicy i śmiga, niestety bywaja kłopoty z immo, cewką i krokowcem.
  4. Niestety Koledzy, przejechałem 10 000 km na wyłaczonym PIN nr2 i wróciłem do starego - czyli oryginalu Boscha. Auto mam zawsze obciążone i szarpało nim, brak płynnosci jazdy. Uciążliwe dośc... Pozdrawiam.
  5. Nie zgodzę się! Do FILTRONA mam 4 km. Moja rodzina tam pracuje. FILTRON Gostyński produkuje TYLKO wlasna produkcję. Do mojego auta stosuję jednak filtr oleju MANN. Na filtronkach czasem włączał mi się czujnik oleju. Na MANN-ie ani razu. ---------- Dodano o 22:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:47 ---------- Tu się zgodzę. Kabinowy czy powietrza są w porzo, ale do oleju - kupujcie sprawdzone produkty renomowanych firm. Olejowe Filtrony są dość... średnie.
  6. Przyczyną wilgotnych pasów nie jest woda dostająca się pod słupek. Do rzeczy: zjawisko kondensacji pary wodnej. Po nagrzaniu wnętrza, wilgoć w postaci pary wodnej, osadza się na zimnych elementach nadwozia. Jest na to rada: usuwać wodę z wnętrza kabiny. Wietrzyć i wylewać ją z dywaników, po czym osuszać ręcznikiem papierowym. Pozbędziecie się problemu na zawsze.
  7. Sprawdziłeś moduł zapłonowy - cewkę? Tak kiedyś mi świrował silnik, ale na benzynie. Gazu nie mam...
  8. Po przejechaniu 1000 km: spalanie spadło o 0,9 litra! Delikatniej manipuluje pedałami i wszystko gra i buczy. ---------- Dodano o 21:29 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:28 ---------- PROBLEMY DOTYCZĄ SILNIKA ADZ, nie paliwa!
  9. Jak widać, problem dotyczy silnika w ogóle, a nie paliwa...PB95 czy LPG, więc kiepsko doczytałeś Kolego. Dodawanie gazu na biegu jałowym to zmora ADZ. Jeśli dzieje się to podczas normalnej jazdy - silnik krokowy biegu jałowego do wymiany! Polecam BOSCH. Podróbki kiepsko znoszą temperaturę jaka idzie od kolektora spalin i silnika. A propos: Odpiąłem PIN-2. Jeździ że hejjj...
  10. Mój Passat 1,8 ADZ/1995 o przebiegu 495 000 km także przyspiesza. Kiedyś palil 11 l/100 km w mieście, a nawet podczas mrozów 12 l. Cały osprzęt silnika jest w porządku, a jednak sam dodaje gazu, jak tu opisano wcześniej. Teraz spala ok 8,6 latem i 9,5 zimą (PB95) w mieście i ok. 7.0 l. na trasie z prędkością 120 km/h, a nogę mam dosyć ciężką przy ruszaniu zwłaszcza. Spalanie spadło po następujących zabiegach: remont głowicy, dolanie ceramizera do oleju, montażu magnetyzera. Poza tym dolewam TYLKO Castrol Magnatec 10W/40 kupiony w Niemczech, Po jego stosowaniu, na zimnym silnik przestał drżeć. Stosuję świece Beru czteroelektrodowe, wymieniam kable co 30 000 km i kopułkę rozdzielacza z palcem co roku (za grosze-Topran). Tym autem wożę się od początku. Od 1995 r. jako służbowym i do dzisiaj jako prywatnym, jakieś 25 000 km rocznie. Na gwarancji zgłaszałem problem do ASO VW w Łodzi: nie wiedzieli co się dzieje!!! Okresili jako "niezidentyfikowana wadę egzemplarza" Być może ten bubel z Hallem ma jakieś znaczenie przy spalaniu, nie wiem, ale jest ono stresujące! Poprawię zatem i wypowiem się za jakiś czas...
  11. Witam serdecznie. Posiadam od początku Paska B4 silnik 1800 ccm. benzyna kod ADZ. Przebieg 500 000 km! Dwie regeneracje głowicy po 300 000 km a teraz tylko dolewam z każdą wymiana oleju-ceramizer. Między wymianami oleju - co 15000 nie uzupełniam oleju! Rewelacyjny silnik i chemia. Polecam.
  12. Kup płyn Fernox LS-1. Uszczelnia nie uszkadzając i nie blokując. Działa z wodą i glikolem. Castorama itp 90 zł/1 litr Działa dopóki wie zmienisz chłodziwa...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności