Jump to content

Tysonq

  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Tysonq

  • Birthday 02/19/1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WO

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.8 TSI 160KM (CDAA)
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A ja łopatek używam do wyprzedzania. Jadąc za tirem 90km/h automat jest na 6 biegu. Gdy zaczynam wyprzedzać od razu zrzuca mi na 3 (może za mocno naciskam gaz). Fakt wyprzedzanie jest efektowne, ale ryk silnika i wysokie obroty nie są tu potrzebne. Łopatka zrzucam na 4, szybkie wyprzedzenie, łopatka na 5, 6 i po kilku chwilach równomiernej jazdy skrzynia sama przechodzi w automat, albo trącam lekko lewarek w dół, żeby przeszedł w automat.
  2. Czy problem występuje tylko w autach z 2018r?
  3. I po wizycie w ASO. Jeżeli chodzi o głośne zamykanie szyb to mechanik stwierdził, że ten tak ma, zaprosił mnie na salon do nowego auta i sprawdziliśmy. U mnie jest charakterystyczne uderzenie, a tam tego brak, ale fakt faktem też głośno się zamykają. Mechanik powiedział krótko, że się czepiam 🙄 . Nie chciałem drążyć dalej, bo nie miałem czasu a i tak zeszło im się 4h na wymianie oleju i aktualizacji zegarów, masakra. Jest jeszcze 3 lata gwarancji, następnym razem zawitam do innego ASO.
  4. Może coś źle programujesz...? Gdy masz szybę zamkniętą naciskasz i trzymasz opuszczanie. Gdy szyba zjedzie do dołu trzymasz jeszcze 2s. Następnie w górę: naciskasz i trzymasz. Gdy szyba się zamknie trzymasz jeszcze 2s i puszczasz. Nie wiem jak w b8, bo jeszcze nie programowalne, ale w starszych VW trzeba było każdą szybę programować.
  5. Też tak macie w b8, że szyby zamykają się bardzo głośno? Chodzi o moment gdy szyba dochodzi do ramy drzwi i wtedy jest uderzenie. W B7 szyby zamykają się niezwykle cicho i komfortowo, a tu jakby ktoś w polonezie dołożył elektrykę szyb... Jutro będę w ASO i zobaczymy co na ten temat powiedzą. P.s. auto ma rok czasu i przejechane 6tkm, wyskoczył komunikat SERWIS. Miły pan przez telefon był zaskoczony, bo powinno być 2lata/30tkm Po zakupie auto było podpinane pod vcdsa i nie pamiętam czy zmieniałem interwał 😁
  6. Opony Continental Premium Contact 5 215/55R17. Opony zdjęte w salonie z nowego samochodu. Są to opony samouszczelniające w technologii ContiSeal. Specjalna masa wewnątrz opony zabezpiecza przed złapaniem kapcia po najechaniu na gwóźdź/wkręt (do 5mm) DOT 4616. Najtańsza oferta jaką znalazłem w internecie to 620zł Sprzedaję w komplecie, czyli 1600 za komplet. Więcej zdjęć mogę wysłać na maila. W razie pytań proszę dzwonić: 505-065-952
  7. dorzucę swoje 3 grosze... licznik zwykły biały + kamera, wszystko ori nic nie grzebane. Błąd od samego początku. Zgłaszałem w ASO, ale mówili, że problem znany i rozkładali ręce. Olałem temat, grunt że działa.
  8. Czy można ustawić C/L home, żeby czujnik zmierzchu tym sterował. W Golfie V mam tak ustawione, że włącznik na 0 i czujnik zmierzchu decyduje kiedy odpalić światła podczas otwierania auta z pilota. W vcds nie widzę wszystkich bajtów, możliwe że mam za starą wersję.
  9. w golfie ustawione mam na 50 albo 60% i jest ok. Pierwsze żarówka padła mi po 75tkm, ale dodam, że nie od początku miałem zmniejszoną moc, może gdzieś od 20tkm jeździłem na dziennych. W passacie już bez kombinowania, bo LEDy robią robotę
  10. Tysonq

    Kupiłem Passka 'na niemca'

    Ostatnio kupowałem toyotę dla żony. Auto z komisu od handlarza, ale na fakturze jestem ja jako kupujący, a handlarz jako sprzedający. Innej opcji zakupu nie widziałem, bo się bałem podpisać na niemca. Jeżeli chodzi przegląd to jak się nie mylę to w DE podbijają przeglądy zawsze na 2 lata, u nas jak wiadomo w kilkuletnim samochodzie podbijają na rok. Jeżeli Auto w DE przegląd miało więcej jak rok temu, to w PL nie przepiszą go do dowodu tylko trzeba zrobić nowy już na terenie PL.
  11. Tysonq

    VW Jetta 1.6TDI (105PS)

    Oczywiście, że pracuje ciszej, bo jest na CR a 1.9 to pompowtrysk. Też słyszałem, że te 1.6 lepiej się odpychają, ale nigdy nie miałem przyjemności takim jeździć, mimo że kolega w służbowym Golfie VI taki motor ma. Palić, to one rzeczywiście mało palą, bo mój golf z motorem 1.9 po chipie na 140KM połyka 6:6,5L/100 w trybie mieszanym, fakt sporo jazdy miejskiej, a lekkiej nogi też nie mam. Jeżeli szukasz jetty z tego rocznika, to raczej pewne, że nie spotkasz silnika 1.9, ponieważ zostały one wycofane z produkcji na przełomie 2008/2009, może jakieś pojedyncze sztuki z 2009 znajdziesz w jettcie i golfie V kombi. Ja w swoim golfie 1.9 nalatane mam 108tkm (od 24tkm z zwiększoną mocą) i z motorem nic się nie dzieje. Ostatnio tylko profilaktycznie wymieniłem panewki... głośna sprawa.
  12. Podjedź do najbliższego ASO i odpowiedzą na Twoje pytania, za to biorą kasę! Muszą wytłumaczyć klientowi, co dany pakiet zawiera.
  13. Proszę bardzo! Do wrocka nie masz tak daleko http://otomoto.pl/volkswagen-passat-highline-1-8-tsi-160-km-dsg-C27550121.html Jak Ci pasuje, to jutro rano łap za telefon i dzwoń, żeby ktoś nie był szybszy http://otomoto.pl/volkswagen-passat-comfortline-1-8-tsi-160-km-dsg-C26405660.html Ogólnie to podzwoń po najbliższych kilku dilerach, nie wszyscy ogłaszają się na allegro. Ja swojego znalazłem telefonicznie. Miał być 1.4 122KM, ale trzeba było dorzucić 3k i jest 1.8 + rns510, kamera, poduchy z tyłu. Warto szukać, nikt Ci samochodu nie postawi przed nosem. Jeżeli chcesz 1.8 to spiesz się, bo od października VW już nie montuje tych silników, a zasoby placowe dosyć szybko topnieją.
  14. a może zrezygnować z wersji highline i rozejrzeć się za comfortem? Comfotline z silnikiem 1.8TSI, doposażonym w ledy+xeonony+kamerę cofania, RNS510 i coś tam jeszcze bez problemu znajdziesz w salonach. Kwota to max 100kpln, a jak się dobrze zakręcisz to i poniżej 90k znajdziesz Są nawet na allegro wystawione przez dilerów
  15. sorry, że w tym temacie, ale nie mogę jeszcze zakładać tematów. Dziś bawiłem się RNS 510, wszystko ładnie pięknie, telefony dodane, wszystko się łączy, dzwoni. W pewnym momencie zaskoczenie - nie chce połączyć się z telefonem, ani jednym, ani drugim. Wcześniej na wyświetlaczu FIS miałem Telefon i funkcji do wyboru od groma, m.in ustawienia BT. Teraz w telefonie mam tylko: wyszukaj tel. kom i media player. Niestety nie może połączyć się z telefonem. Chciałem przywrócić ustawienia fabryczne z poziomu RNSa, ale niestety wyskakuje komunikat, że NIE przywrócono ustawień fabrycznych. Co mogłem pokrzaczyć?? i jak ewentualnie wrócić do punktu wyjścia? Dodam, że vcds nie wykrył żadnych błędów
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy