Skocz do zawartości

passat_mg

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O passat_mg

  • Urodziny 02.01.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Maras
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    IRL - Dublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Dzieki za odpowiedz Wojtasemaj. Ok w takim razie moze dam inne przyklady, ktore pozwola mi okresli co bedzie dla mnie lepsze.... 1) czy po wymianie tylko sprezyn na np Eibach -30mm auto bedzie sie lepiej trzymalo np. na zakretach czy zyska tylko "wizualnie"?? 2)ktore lepsze Eibach -30mm czy H&R -35mm do serii amortyzatorow 3)tak zeby miec porownanie twardosci amortyzatorow od najmiekszego: seria, Bilstein B4, MTS, AP? Rozumiem ze AP jest lepszy od MTS'a?! 4)a moze KITa AP tylko czy on nie bedzie za twardy?! http://www.venommotorsport.com/product_details.php?id=715&manufacturer=AP&category=Suspension
  2. Witam Powoli przymierzam sie do zmiany zawieszenia. Kasy na zawieszenie mam przeznaczone ok 400 euro + wymiana. Chcialbym poprawic troche wlasciwosci jezdne mojego autka (lepsze trzymanie na zakretach). Od razu zaczne, iz nie mam doswiadczenia ze sportowym zawieszeniem. Stycznosc mialem z Bilstein B4 (dobry zamiennik seryjnego) i powiem, ze bylo niezle ale troche za miekko (poprzednie auto Vectra kombi 98r - sprezyny seria, prawdopodobnie troche zajechane). Moze opisze co oczekuje po wymianie: max obnizenie -35mm, twardsze niz B4, nie chce betonu, gwint tez nie ma sensu z taka kasa i aspiracjami. Czytajac watek doszedlem do wniosku, ze najlepszym wyborem bedzie zestaw Koni STR.T 1110. Niestety przegladajac katalog, nie moge znalezc danego KITa pod moje autko (chyba juz nie produkuja do 3BG tylko 3B). Nastepna opcja sa sprezyny Eibach Pro Kit -30mm (podobno najbardzie komfortowe) i teraz zagadka czy wymieniac amortyzatory (nie wiem w jakim stanie jest seria, auto ma troche przelatane, nie wiem kiedy i czy byly wymieniane - wygladaja na suche). Ogolnie jestem zdania, ze jak obnizamy auto to powinno wymieniac sie tez amory ze wzgledu na inny zakres pracy. Biorac pod uwage sprezyny - 200 euro, na amortyzatory zostanie tylko kolejne 200e. Za taka kwote, moge pomyslec chyba tylko o MTS'ie. Uzywane nie wchodzi w gre - nie chce za miesiac znowu myslec o wymianie... Juz nawet zastanawialem sie, zeby zalozyc same sprezyny. Polatac na tym troche i zobaczyc jak auto bedzie sie zachowywalo. Ewentualnie wtedy pomyslec o amortyzatorach (tutaj niestety pojawiaja sie dodatkowe koszty robocizna x2 a kasy na amory raczej nie dojdzie). Mysle ze jeszcze warto wspomniec, ze autkiem podrozuje rowniez zonka i male dziecko Dajcie znac co myslicie, moze macie jakies nowe propozycje?! Passat sedan 2003 1.8T manual (AWT). Oponki niestety 205/60/15! (Niestety na razie tak zostanie)
  3. Witam, Potrzebuje numer przewodu paliwowego 1.8T AWT Pozdrawiam
  4. Dokladnie. Wlasnie wtacam z pracy i wyswieta sie 0Fh*C.... przeskoczylo na 16h*C poznoej 1Ah*C... itd... ------------------------------------------------ Sluchajcie, cala droge bawilem sie tym klimatronikiem. Po wcisnieciu [Nawiew -] + [Temperatura -] + [ECON] na innych kanalach tez mam wartosci z "h". Teraz dodam cos nowego co odkrylem: Bedac w tym trybie - wciskajac [wewnetrzny obieg] + [ECON] czesciowo wrocilo do *C. Na kanalach 1, 4, 5, 6, 7, 8, 23, 24, 40 (powyzej 45 kanalu nie sprawdzalem) mialem normalne temperatury! Juz nie wiem o co chodzi?! Jeszcze jedno, reset na VAGu niestety nie pomogl. Tryb DIAGNOZE wykrywa tylko V71 [4FA]. ------------------------------------------------ PROBLEM ROZWIAZANY: Panowie, udalo sie - na kanale 45 wciskajac [ECON] + [nawiew na przednia szybe] zmienia jednostki na zwykle *C. Pozdrawiam!
  5. Dzieki Karol ale pytanie jest troche bardziej skomplikowane. Jak zerkniesz na zdjecie obok znaczka Celcjusza pojawila sie rowniez litrka h*C. Wartosci przed tym ktore sie pojawiaja podczas wzrostu temp kompletnie nie maja sensu ale zawsze przy wartosci zostaje h*C. W jakis sposob zmienilem (tak mi sie przynajmniej wydaje) ze zwyklych *C na h*C. Dodam, iz jak powroce do normalnego trybu klimatronika, panel dziala bez problemu.
  6. Witam Wszystkich, Przyznaje, przeczytalem temat tylko czesciowo mianowicie: mialem problem z termostatem, czytajac forum doszedlem do "tajnych" funkcji klimatronika. Kanal 45 pokazywal temperature ukladu chlodzenia do wymiany oraz po wymianie termostatu. Szczycac sie temperatura chcialem po raz kolejny sprawdzic czy aby na pewno wszystko gra… i tu pojawil sie problem gdyz podczas jazdy chcialem uruchomic "pod menu" i nie mam pojecia jak to zrobilem ale pojawily sie jakies dziwne wartosci na kanale 45 (innych nie sprawdzalem). Probowalem roznych kombinacji ale wrocic do zwyklych C nie potrafie (dodam iz nie sa to F). Czy ktos spotkal sie moze z czyms takim: Pozdrawiam
  7. a czy bialo czarne pestki wywalaly jakis blad na kompie? bo u mnie czysto... Dzieki Mariusz, Damian - wyglada na to ze mam cewki jeszcze od nowosci. Dzisiaj zadzwonilem do "ASO" i umowilem sie na 02/04 na wymiane.
  8. EVAP masz na mysli n80? nr 5 Jak kupilem autko, to wlasnie z tym problemem (16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441) - wymiana na uzywke mam nadzieje, zalatwila sprawe (bledu nie ma). N80 cyka, ale podobno ma cykac. Jutro sprawdze cewki - a moze ewentualnie logi (jaki kanal?) pozniej zamianka cewek no i znowu logi? Wlasnie w wyszukiwarke wpisalem "spalanie stukowe" i chcialbym doadac cos jeszcze:) We wtorek mechanik zmienil termostat i n75, po wymianie robilem logi ale tez jezdzilem normalnie:) Mam wrazenie ze autko spala troche wiecej?! jak wczesniej spokojnie miescilem sie w +/- 12l tak teraz okolo 14l. Dodam, iz ogolnie duzo nie jezdzilem od tego czasu.
  9. a co myslicie o swieczkach BERU ?? W przyszlosci planuje wirusa wiec pytanko - jakie beda najlepsze swiece? Damian, mozesz rozwinac swoja mysl? a moze cewki?
  10. W koncu z pracy:) Wlasnie znalazlem rachunek z 7/01/13 Spark Plug BOSCH FR7KPP33+
  11. Swiece wymieniane 3500km temu na Bosch ale model to z glowy niestety nie powiem.
  12. Witam ponownie! Termostat wymieniony, N75 wymieniony - przyszla pora na logi: Log (0 - 002,115,118) Log (1 - 001,117,003) Log (2 - 020,031,032) Moze dodam cos od siebie - nie wiem czy jest to autosugestia ale na 2gim biegu mam wrazenie ze idzie troche lepiej - przynajmniej nie musze patrzec na obr zeby stwierdzic ze turbo sie zalaczylo.... Jezeli chodzi o temperature to trzyma okolo 93 stopni. Czekam na info z Waszej strony - dziekuje i pozdrawiam
  13. Kosztuje dokladnie (058 906 283 f) 220zl ASO Wroclaw - kolega odbiera w piatek ---- w niedziele bedzie u mnie
  14. Panowie, prosze o potwierdzenie - czy to jest n75 w AWT? (Jezeli tak, to wyglada ze jeszcze nie byl zmieniany)
  15. Witam, Czy moge prosic o podanie numeru czesci - zawor n75 do 1.8T AWT? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności