Skocz do zawartości

mgryzli90

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mgryzli90

  • Urodziny 20.06.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Środa Śląska

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za podpowiedź jutro rano sprawdzę te węże, jednak wracając przed chwilą z pracy miałem wrażenie jak by turbo odżyło ale na przedziale 2000-2300 obrotów zaczyna ciągnąć i nagle spadek mocy a może raczej moc nie wzrasta.
  2. Witam, Mam problem z moim passkiem 1.8 t. Tzn. jadąc ostatnio w trasie auto nagle straciło moc tak jakby turbo nie działało po przejechaniu kilkunastu kilometrów turbo znów zaczęło dmuchać i szedł jak szatan. Jednak po następnych kilkudziesięciu kilometrach znów przestało działać i tak już zostało. Przeczytałem masę postów na forum i sprawdziłem wg instrukcji forumowiczów zawór DV i jest on sprawny tzn. jak wcisnę ten tłoczek i przycisnę cienką rurkę palcem to tłoczek pozostanie na swoim miejscu a palec mi zassie. Chciałem sprawdzić również N75, wyciągnąłem go i podłączyłem pod aku, było słychać takie kliknięcie a jak odłączyłem aku to również było słychać. Przy okazji wymieniłem filtr powietrza. Dodam że jak jadę i przyspieszam to od 2000 słychać gwizd turbo a auto jednak nie ma mocy nie czuć kopniaka tak jak przed usterką. Mam w głowie myśl że jednak N75 jest uszkodzony i np nie otwiera/zamyka się do końca tylko się zawiesza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności