mgryzli90
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mgryzli90
- Urodziny 20.06.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Maciek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Środa Śląska
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki za podpowiedź jutro rano sprawdzę te węże, jednak wracając przed chwilą z pracy miałem wrażenie jak by turbo odżyło ale na przedziale 2000-2300 obrotów zaczyna ciągnąć i nagle spadek mocy a może raczej moc nie wzrasta.
-
Witam, Mam problem z moim passkiem 1.8 t. Tzn. jadąc ostatnio w trasie auto nagle straciło moc tak jakby turbo nie działało po przejechaniu kilkunastu kilometrów turbo znów zaczęło dmuchać i szedł jak szatan. Jednak po następnych kilkudziesięciu kilometrach znów przestało działać i tak już zostało. Przeczytałem masę postów na forum i sprawdziłem wg instrukcji forumowiczów zawór DV i jest on sprawny tzn. jak wcisnę ten tłoczek i przycisnę cienką rurkę palcem to tłoczek pozostanie na swoim miejscu a palec mi zassie. Chciałem sprawdzić również N75, wyciągnąłem go i podłączyłem pod aku, było słychać takie kliknięcie a jak odłączyłem aku to również było słychać. Przy okazji wymieniłem filtr powietrza. Dodam że jak jadę i przyspieszam to od 2000 słychać gwizd turbo a auto jednak nie ma mocy nie czuć kopniaka tak jak przed usterką. Mam w głowie myśl że jednak N75 jest uszkodzony i np nie otwiera/zamyka się do końca tylko się zawiesza?