Skocz do zawartości

michal2307

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O michal2307

  • Urodziny 23.07.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stromiec

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam podepnę się pod temat gdyż nie znalazłem nigdzie nic pasującego do tego co mnie interesuje. Mianowicie problem wygląda tak: Od jakiegoś miesiąca mam pobór prądu w aucie (Passat B5 AFN 1998r) wystarczy nocka i akumulator rozładowany. Początkowo próbowałem wykluczyć przyczynę poprzez odłączanie radia, alarmu, nie zamykanie samochodu, wyjmowanie bezpieczników itp. Niestety pobór jest nadal. Pojechałem do mechanika rozebraliśmy środek auta i pod dywanem woda. Myśleliśmy że to moduł komfortu ale po sprawdzeniu okazało się że jest ok. Na dodatek wszystko działa więc nie wiadomo jaki to układ ciągnie prąd. Kilka kabelków było przegnitych polutowaliśmy a pobór był nadal. Nie sposób sprawdzić całej instalacji. Po osuszeniu jest ok. Ale znakiem tego któryś/któreś kabelki są uszkodzone i robią zwarcie jak dostaną wilgoci. Niestety muszę znaleźć instalację i wymienić i tutaj jest problem. Czy od Passata B5FL będzie pasować? Czy musi być konkretnie od B5 przed liftem? Wiadomo wyposarzenie musi się zgadzać, a po za tym jest to samo?
  2. Więc tak... Pierwszym autem jakie zakupiłem po 18 urodzinach był Fiat Uno. Jeździłem nim nieco ponad rok. Wtedy auto było dla mnie idealne bo po włożeniu gazu jeździło się prawie jak za darmo :marecek. Nie było planów sprzedaży ale niestety podłoga się sypała i cięższy pasażer mógł jechać dupą po asfalcie:lol. Przez to auto sprzedałem. Drugi samochód to Renault 19. Całkiem fajne było ale niestety po miesiącu silnik padł brał olej w bardzo dużych ilościach. Wymiana troszkę dała po kieszeni bo jak się okazało musiałem też maglownice i pare innych rzeczy zmieniać. Potem pojeździłem coś około roku i sprzedałem za grosze w sumie dla tego, że mi się znudziła. Następna była Renia Megane Coupe. Kupiłem okazyjnie za grosze nie dołożyłem nic oprócz używanej instalacji gazowej, nawet olej nie zmieniony:mlask. A jeździłem nią półtora roku i sprzedałem bo była za mała. W sierpniu zeszłego roku zakupiłem moją "srebrną szczałe" (Passat B5 1.9 TDI 110KM AFN). Nie zamierzam go sprzedawać spisuje się znakomicie. Wymieniłem rozrząd, olej, filtry i uszczelniłem pompę paliwową bo delikatnie się pociła. Przejechałem nim do tej pory ponad 30tys km w tym dwa rasy trasa do Belgii i z powrotem (1400km w jedną stronę). A będąc tam kilka razy trasa Belgia - Niemcy (około 600km w jedną stronę) i raz Belgia - Francja a dokładnie Paryż (ponad 800km w obie strony). Także auto u mnie dużo jeździ i jeszcze zrobi dużo więcej km. Brakuje mi tylko tempomatu na te trasy ale planuje założyć. To by było na tyle. A się rozpisałem:pardon:pardon A zapomniałem dodać, że ni pisałem o maluchach i polonezach które przewinęły się przez moje ręce gdy jeszcze nie miałem prawka (pola, lasy polne drogi i jazda:kciuki - to były czasy).
  3. Dzięki kolego za odpowiedź:ok Dzisiaj jednak się za to nie brałem stwierdziłem że zaczekam aż przyjdą zaślepki EGR. Kupiłem tylko uszczelkę pod kolektor. Widzę że jesteś ze Starachowic czasem tam bywam choć zazwyczaj przejazdem jak lecę do rodziny w Bodzentynie. Pzdr
  4. Witam. Odświeżę troszkę temat. Zamierzam się dzisiaj zabrać za czyszczenie dolotu i zaślepienie zaworu EGR w mojej "szczale":-) (1.9 TDI 110km AFN). W związku z tym mam w sumie dwa pytania: 1. Czy będę potrzebował tylko dwóch uszczelek (pod EGR i dolot). Nie ma uszczelek przy rurce z plecionki? 2. Czy taki zestaw nada się do zaślepienia EGR w moim aucie? http://allegro.pl/zaslepka-egr-zestaw-tdi-vw-audi-skoda-seat-ford-vo-i3580875624.html Proszę o szybką odpowiedź.
  5. michal2307

    Radom - spoty

    Kurde żałuje że nie mogłem byc:-(. Wyjazd mi wypadł i dopiero przed chwilką wróciłem. Może następnym razem się uda.
  6. michal2307

    Radom - spoty

    a kolega skąd że, stromiec zna?
  7. michal2307

    Radom - spoty

    Narazie nic nie obiecuje ale postaram się przyjechac
  8. Mam podobny problem jak kolega wyżej z jednym drzwiami. Ale u mnie przyczyną jest wyrwana kostka ze słupka i czasem nie łączy. Tylko jest to o tyle dziwne że słychać jak zamek otwiera te drzwi i dzyndzel też idzie do góry a od zewnątrz nie da się ich otworzyć.
  9. Jakąś godzinke temu wstawiłem szczałe do garażu bo nie mogłem patrzeć jak tam sama marznie to już coś
  10. michal2307

    Nocne Marki, wjazd po 22-ej

    Siemka:marecek A co to już nikgo nie ma? Jeszcze wcześna pora:dance Pzdr dla wszystkich nocnych marków;-)
  11. Sprawdziłem stan oleju i wszystkich płynów i nareszcie rozmroziłem moją szczałe w garażu ojca:)
  12. Kolego a nie myślałeś o takim zestawie? http://moto.allegro.pl/jbl-gt5-1204-br-wzm-blaupunkt-solidne-kable-i2948596173.html Mój szwagier niedawno zakupił takie coś i całkiem przyjemnie to brzmi:D. Ładny głęboki basik. Więc mogę Ci to polecić.
  13. michal2307

    Na narty w Polsce

    A ja bym polecał stoki w świętokrzyskim. Np Bałtów lub Krajno. Ewentualnie Bodzentyn też fajny zjazd.
  14. Koledzy nie wiem czy pompa jest do regeneracji czy tylko do uszczelnienia bo się po prostu na tym nie znam. Zauważyłem jedynie te objawy co podałem kilka postów wyżej. Dodam jeszcze że nie leje się ciurkiem tylko się poci. Jest wilgotna pompa i jej okolice. Paszteta dzisiaj odstawiłem do znajomego mechanika i zobaczymy co powie. Jeśli regeneracja to będę potrzebował jakiś namiar na dobrego i w miarę taniego pompiarza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności