Skocz do zawartości

chris1987

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O chris1987

  • Urodziny 18.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzys
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sz-n

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. pankos2 - Po podłączeniu kompa MAP-s sypał błędami? *Sorry... ale odkop zrobiłem mamy 2019, a nie marzec 2018 Myślałem ze temat w miarę świeży
  2. Heineken bo ustawianie dawki na nastawniku działa na opak. Im mniejsza wartość Mg tym większe ciśnienie. Niektórzy ustawiają nawet na 2,5mg to wtedy większego ma niby kopa.
  3. I na zimnym i na ciepłym. Właśnie przestawiłem programowanie ecu na automat. I odpala na zimnym elegancko natomiast na dobrze nagrzanym silniku troche ciężko, ale lepiej niż było. I nie wiem czy jest to możliwe (albo wczoraj źle patrzyłem w VAGa) bo po programowaniu na automat kąt wtrysku poszedł do góry z 55 na wartość około 72 czyli w TDI TIMING już wychodzi poza górna krechę wykresu. Jutro postaram się zmniejszyć kąt wtrysku i mam nadzieje ze będzie ok.
  4. Ja natomiast mam inny problem w moim 1Z. Miałem problem z odpalaniem ponad rok temu. Kupiłem zregenerowana pompę wtryskową od AFNa i po wymianie odpalał bardzo dobrze niezależnie od temperatury otoczenia. Ostatnio zmieniłem osprzęt i wrzuciłem graty od AFNa (turbo, ECU,kolektor, nowy n75) i mam problemy z odpaleniem... kreci z 3-4sec i dopiero odpali. I nie wiem czy problem tkwi z ECU czy w pompie. Tylko na kompie od 1Z odpala od tzw "strzała" Dodam ze kąt wtrysku wynosi 55, dawka paliwa 3,8mg, oraz zwiększenie dawki startowej w 12233 dużo nie pomogła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności