Skocz do zawartości

meliton

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O meliton

  • Urodziny 01.09.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. A jakie były powody wymiany EGR? To chyba pierwszy przypadek, kiedy EGR był winny drgań.
  2. do TommyVW. Czy myślisz, że przez padający napinacz paska wieloklinowego (od alternatora) mogą pojawić się drgania na biegu jałowym? Wymieniałem koło pasowe alternatora ze sprzęgiełkiem pół roku temu, a teraz widzę że napinacz mi lekko puścił (nie jest w idealnej linii z kołem pasowym alternatora i samym paskiem). W ten weekend wymienie napinacz (+nowy pasek) to zobaczymy. Ciekaw jestem czy miałeś podobną sytuację.
  3. Dorzucę swoje 3 grosze. Po przestudiowaniu forum nt czyszczenia przepływki, zdecydowałem sie to zrobić. Nie miałem żadnych powodów, żebym musiał ją czyścić, więc była to tylko profilaktyka. Użyłem benzyny ekstrakcyjnej. Odłączyłem aku, bo musiałem go podładowac w piwnicy i przy okazji przepłukałem przepływke. Strzykawka (duża) i do roboty. Przez metalową siateczkę psikałem benzyną ekstrakcyjna ze strzykawy, razem może 5 razy (ok. 0,2 l benzyny). Wyschła szybko i na drugi dzień zamontowałem. Wszystko jest ok, bez szarpania, falowania obrotów, skoków itp. Moje subiektywne zdanie jest takie, że nawet na zimnym silniku nie jest taki mułowaty jak wcześniej. Na rozgrzanym nie widzę różnicy. A syfu ze środka trochę poleciało (taki jakby sadzowy nalot)... Nie wiem czy to komuś pomoże, ale chciałem dodać swoje doświadczenia z czyszczeniem przeplywki. Pozdrawiam
  4. Szanowni Koledzy, Dorzucę swoje 3 grosze. U mnie sytuacja jak w wiekszosci Waszych przypadków. Drgania były na biegu jałowym (bez dodawania gazu, czyli ok 850 obr/min.) oraz w zakresie 1600-1800 (tutaj dodatkowo buczenie). Gumy na wydechu ok., poduszki raczej też, plastikowe osłony też, łącznik elastyczny wyglada na zdrowy. Co zrobiłem? Nie wiem czy to słuszne rozwiazanie, ale na wysokości bloku skrzyni biegów założyłem metalową obejme na rurę i płaskownikiem przykreciłem ją do oczka wystającego z bloku skrzyni (w środek oczka wstawilem wkładke gumową). Drgania i buczenie w zakresie 1600-1800 ustały, a na biegu jałowym drgania zmalały, choć nadal lekko je czyję (mrowienie w fotelu, na kierownicy, nawet uszczelka na dzrzwiach kierowcy). Jutro postaram sie wstawić fotki mojej obejmy i prosze o komentarze. Może takie rozwiązanie komus sie przyda. Pozdrawiam wszystkich wyczulonych słuchowców
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności