Jump to content

david24681

  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

About david24681

  • Birthday 05/23/1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    okolice Krakowa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

146 profile views
  1. Witam. Miesiąc temu wymieniłem klocki z tyłu - wszystko zgodnie ze sztuką. Po tygodniu od wymiany zaczęło się grzać tylne lewe koło. Grzeje się tak, że po przejechaniu 15 km nie można dotknąć alufelgi. A jazda wygląda tak jakbym ciągnął przyczepę. I teraz tak: - Kilkukrotnie robiona procedura wymiany klocków i adaptacja VCDS-em, Delphi-em, KTS-em - dalej się grzało - Wymieniłem zacisk na regenerowany - dalej się grzało - Wymieniłem jarzmo - dalej się grzało - Wymieniłem na kolejny zregenerowany zacisk plus nowe klocki - dalej się grzało - Odpowietrzałem układ 10 razy - dalej się grzało Odłączyłem kostkę od lewego silnika i po dniu jazdy koło przestało się grzać. Podłączyłem kostkę i koło się nie grzało do momentu zaciągnięcia ręcznego. po odpuszczeniu ręcznego znowu zaczęło się grzać. Przestałem używać ręcznego przez dwa dni i koło znowu przestało się grzać. Wymieniłem elektryczny silnik na nowy i dalej to samo. Czyli wszystko jest spoko do póki nie zaciągnę ręcznego. Silnik pracuje w obie strony, zero błędów. Objaw jest taki jakby silnik za krótko działał i za mało cofał do tyłu tłoczek po odpuszczeniu ręcznego. Kostka i piny przy silniku również sprawdzone i wyczyszczone. Na razie od tygodnia jeżdżę bez używania hamulca ręcznego i jest spokój. Czy winny temu może być sterownik? Ktoś z Was otarł się o podobny przypadek?
  2. Sprzedam turbosprężarkę po regeneracji. Turbinka nigdy nie była zamontowana na samochodzie. Była kupiona do mojego samochodu ale okazało się, że mechanik postawił błędna diagnozę, wiec zostawiłem ja sobie na zapas. Turbosprężarka jest po pełnej regeneracji. Cały środek nowy, na podzespołach KODE oraz MELETT. Do turbosprężarki posiadam protokoły z doważenia wirnika i regulacji zmiennej geometrii. Za turbosprężarkę zapłaciłem 950 PLN. Mogę wysłać do paczkomatu przez allegro lub kurierem. Jakby ktoś miał wiecej pytań to pisać na pw. Podeślę zdjęcia turbo i wszystkich papierów.
  3. david24681

    światła do jazdy dziennej DRL passat B6

    Cześć. Masz jeszcze te drl do Passata?
  4. david24681

    diesel Drgania samochodu

    Witam! Mam podobny problem z moim passatem AFN 110KM. Na postoju drży cała buda. Kiedy na postoju wkręcę silnik na ok 1000 obr to drgania ustępują ale pojawia się dziwne buczenie, przypomina odgłos taki jakbym odkręcił rurę z dolotu. Jazda tym samochodem to koszmar, w środku jest dość głośno że trzeba ze sobą głośniej rozmawiać. Już nie mówię o tym jak wcisnę gaz w podłogę wtedy silnik tak ryczy jakby nie było przedniej szyby. Co chwila mam okazję jeździć samochodami z silnikiem TDI to nawet nie mam co porównywać. Szwagier ma bliźniaczego passata i u niego jest cichutko i przyjemnie, kolega też ma identycznego passata i u niego to samo cisza i spokój. Kto ze mną nie jedzie to zwraca mi uwagę "co tak u Ciebie głośno ?" Nawet moja dziewczyna ma golfa IV w TDI i u niej cichutko jak w kościele przed sumą i sama raz mi zwróciła uwagę ze strasznie głośno u Ciebie w środku. Co zostało zrobione do tej pory: Przeczytany został cały internet- przetestowałem i sprawdziłem każdą poradę i nic Wymieniłem sprzęgło na jednomas- pojawił się rezonans nie do wytrzymania. I tutaj ciekawostka: To sprzęgło odkupił odemnie mój szwagier i założył do swojego paska i u niego cichutko nawet lepiej niż na dwumasie. Włożyłem inną dwumasę z nowym sprzęgłem i zero poprawy, wszystko jest tak samo jak na starej dwumasie. Podmieniane 3 komplety poduszek oryginały silnik + skrzynia i zero różnicy. Wyciągałem poduszki z passata w którym wszystko jest cacy i wkładałem do swojego dalej drży, moje poduchy szły do tamtego paska i u niego cisza spokój. Na diagnostyce był 20 razy - wszystko w normie silnik igła zero dymku, turbo jak nowe, wtryski w b dobrym stanie, oleje i filtry nowe, rozrząd nowy ustawiony książkowo, sprzęgło na alternatorze nowe. Demontowany był cały osprzęt silnika (rury, węże IC + ściągany pasek alternatora ) zapłon i dalej drży i buczy. Wydech prześwietlony na 10 stron - nowe wieszaki, nowa plecionka, wspawałem nawet drugą i nic zero różnicy. Wywaliłem kata bo podobno zatkany robi taki rezonans i dudni - i co? i NIC! Jak założe dolną osłone silnika to jest jeszcze głośniej. I tutaj też jest dziwna sprawa bo jak założe na zimę stalówki to w samochodzie jest dużo głośniej a jak zakładam alusy to z miejsca jest ciszej. Zamówiłem nowy wałek rozrządu + popychacze bo przeczytałem gdzieś, że wytarty wałek powoduje takie objawy. 670 zł wydałem jak to nie będzie to, to strzele sobie w łeb (tym wałkiem ) Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ?
  5. david24681

    Montaż ESP Passat b5

    ECU 012 mam już od dwóch lat a pozostałe części mam praktycznie za darmo. Ale nawet gdybym kupował te części to ile bym zapłacił? 200zł? 400zł? to jest suma nie opłacalna? Przeciągnięcie paru kabli to dla mnie pikuś. Myślałem, że dołożenie ESP to zwiększanie bezpieczeństwa a nie jego utrata. No ale cóż... Moim zdaniem ludzi którzy są przeciwko temu rozwiązaniu tak naprawdę przeraża wizja dokładania instalacji elektrycznej. W czym Wy widzicie niebezpieczeństwo? Przecież nawet jak ktoś ma tylko ABS i padnie mu pompa ABS czy sterownik to i tak nie traci hamulców, nadal może hamować z tym, że nie będzie działał ABS wiem z własnego doświadczenia. Co innego się może stać?? Wybuchnie? Jak inni robią swap hamulców na 312mm to każdy cieszy japę i nikt nie płacze, że to ingerowanie w bezpieczeństwo i układ hamulcowy. A i sam masz podniesioną moc w swoim samochodzie a nie wiem czy wiesz ale, układ hamulcowy w danym samochodzie jest zaprojektowany m.in. do danej mocy samochodu i nie tylko. Ale skoro podniosłeś moc to czemu w żaden sposób nie zwiększyłeś skuteczności układu hamulcowego? Przecież teraz na logikę skuteczność Twoich hamulców spadła. Dlaczego nie masz sobie nic do zarzucenia w kwestii bezpieczeństwa?
  6. david24681

    Montaż ESP Passat b5

    Będę u siebie montował ESP według tego opisu i na razie jestem na etapie kompletowania części. Do pełni szczęścia potrzeba mi jeszcze jednej informacji. Jakie redukcje do tych przewodów hamulcowych mam kupić?
  7. david24681

    Wentylator klimy 2 biegi?

    Witam! Rozwiązałeś ten problem?
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy