Skocz do zawartości

david24681

  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O david24681

  • Urodziny 23.05.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    okolice Krakowa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. david24681

    diesel Drgania samochodu

    Witam! Mam podobny problem z moim passatem AFN 110KM. Na postoju drży cała buda. Kiedy na postoju wkręcę silnik na ok 1000 obr to drgania ustępują ale pojawia się dziwne buczenie, przypomina odgłos taki jakbym odkręcił rurę z dolotu. Jazda tym samochodem to koszmar, w środku jest dość głośno że trzeba ze sobą głośniej rozmawiać. Już nie mówię o tym jak wcisnę gaz w podłogę wtedy silnik tak ryczy jakby nie było przedniej szyby. Co chwila mam okazję jeździć samochodami z silnikiem TDI to nawet nie mam co porównywać. Szwagier ma bliźniaczego passata i u niego jest cichutko i przyjemnie, kolega też ma identycznego passata i u niego to samo cisza i spokój. Kto ze mną nie jedzie to zwraca mi uwagę "co tak u Ciebie głośno ?" Nawet moja dziewczyna ma golfa IV w TDI i u niej cichutko jak w kościele przed sumą i sama raz mi zwróciła uwagę ze strasznie głośno u Ciebie w środku. Co zostało zrobione do tej pory: Przeczytany został cały internet- przetestowałem i sprawdziłem każdą poradę i nic Wymieniłem sprzęgło na jednomas- pojawił się rezonans nie do wytrzymania. I tutaj ciekawostka: To sprzęgło odkupił odemnie mój szwagier i założył do swojego paska i u niego cichutko nawet lepiej niż na dwumasie. Włożyłem inną dwumasę z nowym sprzęgłem i zero poprawy, wszystko jest tak samo jak na starej dwumasie. Podmieniane 3 komplety poduszek oryginały silnik + skrzynia i zero różnicy. Wyciągałem poduszki z passata w którym wszystko jest cacy i wkładałem do swojego dalej drży, moje poduchy szły do tamtego paska i u niego cisza spokój. Na diagnostyce był 20 razy - wszystko w normie silnik igła zero dymku, turbo jak nowe, wtryski w b dobrym stanie, oleje i filtry nowe, rozrząd nowy ustawiony książkowo, sprzęgło na alternatorze nowe. Demontowany był cały osprzęt silnika (rury, węże IC + ściągany pasek alternatora ) zapłon i dalej drży i buczy. Wydech prześwietlony na 10 stron - nowe wieszaki, nowa plecionka, wspawałem nawet drugą i nic zero różnicy. Wywaliłem kata bo podobno zatkany robi taki rezonans i dudni - i co? i NIC! Jak założe dolną osłone silnika to jest jeszcze głośniej. I tutaj też jest dziwna sprawa bo jak założe na zimę stalówki to w samochodzie jest dużo głośniej a jak zakładam alusy to z miejsca jest ciszej. Zamówiłem nowy wałek rozrządu + popychacze bo przeczytałem gdzieś, że wytarty wałek powoduje takie objawy. 670 zł wydałem jak to nie będzie to, to strzele sobie w łeb (tym wałkiem ) Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ?
  2. david24681

    Montaż ESP Passat b5

    ECU 012 mam już od dwóch lat a pozostałe części mam praktycznie za darmo. Ale nawet gdybym kupował te części to ile bym zapłacił? 200zł? 400zł? to jest suma nie opłacalna? Przeciągnięcie paru kabli to dla mnie pikuś. Myślałem, że dołożenie ESP to zwiększanie bezpieczeństwa a nie jego utrata. No ale cóż... Moim zdaniem ludzi którzy są przeciwko temu rozwiązaniu tak naprawdę przeraża wizja dokładania instalacji elektrycznej. W czym Wy widzicie niebezpieczeństwo? Przecież nawet jak ktoś ma tylko ABS i padnie mu pompa ABS czy sterownik to i tak nie traci hamulców, nadal może hamować z tym, że nie będzie działał ABS wiem z własnego doświadczenia. Co innego się może stać?? Wybuchnie? Jak inni robią swap hamulców na 312mm to każdy cieszy japę i nikt nie płacze, że to ingerowanie w bezpieczeństwo i układ hamulcowy. A i sam masz podniesioną moc w swoim samochodzie a nie wiem czy wiesz ale, układ hamulcowy w danym samochodzie jest zaprojektowany m.in. do danej mocy samochodu i nie tylko. Ale skoro podniosłeś moc to czemu w żaden sposób nie zwiększyłeś skuteczności układu hamulcowego? Przecież teraz na logikę skuteczność Twoich hamulców spadła. Dlaczego nie masz sobie nic do zarzucenia w kwestii bezpieczeństwa?
  3. david24681

    Montaż ESP Passat b5

    Będę u siebie montował ESP według tego opisu i na razie jestem na etapie kompletowania części. Do pełni szczęścia potrzeba mi jeszcze jednej informacji. Jakie redukcje do tych przewodów hamulcowych mam kupić?
  4. david24681

    Wentylator klimy 2 biegi?

    Witam! Rozwiązałeś ten problem?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności