Skocz do zawartości

PITER1981

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O PITER1981

  • Urodziny 09.09.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na stronie KME trzeba sie zarejestrować i tam masz zakładkę do pobrania powinno wszystko byc łącznie z programem diagnostycznym ja mam u siebie stag4 i ze strony ac.com ściągnąłem wszystko za free a koszt kabla do mojej instalacji to 25zł....... Ale jeśli nie masz pojecia o ustawianiu gazu to proponował bym jednak pojechać do kogoś kto wsiądzie z Toba do auta i ustawi Ci mapę w czasie jazdy ,sprawdź czy turbina zaczyna pompować poniżej 2000obr ...... albo po prostu możemy się spotkać w przyszłym tygodniu to zerknę Ci do auta jak będziesz chciał zobaczysz jak smiga na gazie
  2. Błąd sondy może występować tez z nieszczelności wężyka podciśnienia od egr lubią pękać trzeba sprawdzić czy jest cały sprawdzić działanie zaworu który nim steruje jest pod kolektorem z prawej strony jeszcze pytanie nie brzęczy Ci nic przy gaszeniu silnika? od jakich obrotow startuje Ci turbina (od jakich czujesz ze zaczyna wciskac Cie w fotel)
  3. Tez tam montowałem instalacje nie polecam miałem to samo ciagle ubogo pojechałem na ustawienie mapy i dalej to samo wtedy kupilem kabelek i ściągnąłem program potem pojechalem w nocy na toruńska i robiłem sam mape od tej pory spokoj z uboga mieszanka jedna i druga mapa musi sie pokrywac idealnie jesli tak nie jest to auto nie chce jechac
  4. spawdz sobie czy nie cieknie Ci olej z wtyczki od napinacza lancucha czesto tak sie dzieje ze puszcza na czujniku i zaczyna sie klepanie po odpaleniu a sprawdzałes szklanki? u mnie sie kiedys skonczyła wypadła w niej dziura a wszystko wyladowało w misce i przytkało smoka
  5. Witam Chciałbym opisać swój problem i objawy jakie wystąpiły u mnie ( jak sie okazało później uszkodzony katalizator-zapchany ) a problem był poważny ponieważ silnik tracil moc na wysokich obrotach tak od 5000obr zaczynał szarpać i mrugała kontrolka silnika po podpięciu kompa wyskakiwały błędy wypadania zapłonów na 1 i na 3 cylindrze jak obroty schodziły niżej kontrolka mrugała jeszcze chwile a później przestawała i bylo ok silnik pracował równo (ale był coraz słabszy) dopóki nie osiągną 5000obr . Było to bardzo denerwujące bo chwile wcześniej kupiłem drugi silnik zrobiłem go łącznie z wymiana całego osprzętu bo w poprzednim popękała głowica miedzy zaworami i nagle okazało sie ze auto nie chce jechać sprawdziłem wiele rzeczy i nic nie pomagało wyskakiwał czasami błąd silnika i były zapisane błędy zapłonów i katalizatora ,katalizator zaświecał się przy jednostajnej prędkości np 80km/h ale znalazłem inna przyczynę pękł wężyk podciśnienia z egr po naprawie błąd katalizatora pojawiał się bardzo rzadko a z racji tego ze jeżdżę na lpg to po prostu go kasowałem w końcu wyjąłem kat okazało się ze jedna kostka się przesunęła i postanowiłem go wydłubać tak tez zrobiłem ..... silnik odzyskał moc ciężko się zebrać ze świateł .... nie jest bardzo głośno ale mam tylko tłumik końcowy środkowy usunąłem wcześniej kontrolka się zaświecą co jakieś 200km ale jest tylko jeden błąd z drugiej sondy mam nadzieje ze komuś to pomoże Pozdrawiam
  6. Nie słychać tam nic niepokojącego wydaje się ok
  7. Witam!wracając do mojego problemu stukania w silniku po rozebraniu okazalo sie że karb na wałku był sklepany przez szklanke w której zrobiła sie dziura wiec trzeba było wymienic i wałek i szklanki.Przywiozłem wałki od AGU wymieniłem wszystkie szklanki i jeden walek ten który był uszkodzony co sie okazało nie mogłem ustawić wałków na znakach zawsze któryś był przestawiony niby niewiele bo milimetr od oczka znaki na rozrządzie sie zgadzały po odpaleniu okazało sie ze chodzi nierówno więc rozbieranie od nowa przestawienie o jeden ząb i raz odpalał raz nie po podpięciu kompa okazało sie że wyskakuje błąd czujnika wału dopiero po wymianie drugiego wałka udało sie ustawić oba idealnie na znakach nigdzie sie nie doczytałem żeby była róznica w wałkach jesli chodzi o oznaczenie silnika ale wychodzi na to że jest.Teraz silniczek chodzi jak zegarek zostało jeszcze zdjecie miski i wyczyszczenie.
  8. słychac je na srodku dekla musiałbym zdjac dekiel i sprawdzic tylko jak poczytalem tutaj o zapchanym smoku zastanawiam sie czy może to nie bedzie to ale kontrolka oleju mi nie swieci ani nie mruga ma przejechane teraz 210 tys zrobilem nim 40tys wszystko bylo ok na ostatnim tysiacu stopniowo zaczeło sie robic coraz głosniej az zaczelo klepac bardzo głosno ,pozatym ma straszny apetyt na olej na 10tys dolewam 3litry wydawalo mi sie ze to duzo ale poczytalem w ksiązce że te silniki mają norme do 1l na 1000 dlatego nie przejmowałem sie tym pozatym nie dymi wiec olej nie idzie w wydech>Wymienilem ostatnio kolanko odmy stare sie troche pokruszylo i przypyszczam ze kawalki wylądowaly w misce moze to tez byc przyczyna
  9. Witam mam problem z 1.8T AWT kupilem go rok temu przez ten czas wymienilem cztery razy olej wczesniej był prawdopodobnie mobil 5W40 ja zmieniłem na magnateka 5W40 po ostatniej trasie zaczeły mi klepac zawory a raczej jeden bardzo glosno wymieniłem olej na motul 8100 5W40 myslałem ze pomoze niestety klepie cały czas kontrolka oleju sie nie zapala nie wiem chciałem wymieniac szklanki ale po tym co tu wyczytalem to nie wiem czy jest sens macie jakies pomysły co z tym zrobic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności