ratoschlaff
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ratoschlaff
- Urodziny 03.08.1984
Informacje osobiste
-
Imię
rati
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Śląsk
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (ARG)
-
Rok produkcji
1999
-
ratoschlaff obserwuje zawartość → VW Passat 1,9TDI 130KM 2002r wyje skrzynia biegów, jak sprawdzić sprzegło alternatora, Wycie/buczenie z przodu. i oraz 1 inny
-
jak sprawdzić sprzegło alternatora
ratoschlaff odpowiedział 1marko → na temat → Elektryka, oświetlenie
rzadko? czyli czasem były? a od czego mogło to zależeć? -
jak sprawdzić sprzegło alternatora
ratoschlaff odpowiedział 1marko → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam. Może ktoś z Was mi doradzi. Mam passata b5 z silnikiem 1.8 20v ARG z 99 r. i wydaje mi się że rolka alternatora w moim pasku niewłaściwa a mianowicie jest cała plastikowa, podobna to tych z silnika TDI AFN. Nie wydaje mi się żeby miała jakieś sprzęgiełko. Nie wiem czy tak powinno być? Czy może ktoś wcześniej włożył jakiś zamiennik? Czy powinienem to zmieniać? Czy coś może się stać? Jestem obecnie za granicą. W grudniu mogę dopiero podjechać do mechanika. Napinacz paska wielorolkowego troszkę podskakuję, i przy skręcie kierownicą na maxa lekko coś zawyje. Proszę o pomoc. -
VW Passat 1,9TDI 130KM 2002r wyje skrzynia biegów
ratoschlaff odpowiedział Kristof → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Proszę o poradę! Problem jest taki, że przy stałej prędkości około 60km/h zaczyna coś wyć z przodu z prawej strony. Przegub zewnętrzny jest do wymiany, ale pewnie nie on jest przyczyną tych odgłosów. Obawiam się, że może to być coś ze skrzynią. Miał ktoś podobne objawy??? -
Proszę o poradę! Mam paska z 99r 1.8 20v ARG. Problem jest taki, że przy stałej prędkości około 60km/h zaczyna coś wyć z przodu z prawej strony. Przegub zewnętrzny jest do wymiany, ale pewnie nie on jest przyczyną tych odgłosów. Obawiam się, że może to być coś ze skrzynią. Miał ktoś podobne objawy???
-
Miałem podobne objawy, z tym że na benzynie też się tak działo. Byłem u mechanika, podłączył pod kompa i wyszło, że padł przepływomierz. Koszt przeszczepu przepływki BOSCH z podpięciem pod kompa, 500zł Trochę drogo, ale nie miałem za wyjścia bo byłem 650km od domu a jazda z uszkodzoną to był jakiś koszmar. Na pewno spalał więcej gazu niż powinien. Teraz póki co jest ok.