Skocz do zawartości

betagoo

  • Liczba zawartości

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O betagoo

  • Urodziny 29.05.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opole

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. Valeo oceniam, że są nieporownywalnie lepsze niż Bosch. Wiele dłużej zachowują elastyczność gumy. Lepsze są już tylko oryginały (też Valeo).
  2. Pamietaj ze przelewanie wtrysku to moze tez byc wytarta krzywka na walku rozrzadu.
  3. Ja naprawilem na klej do szyb pierwszy lepszy jaki był w sklepie. Grzeje dobrze i szybko. Tylko trzeba pamiętać żeby cienko nałożyć. http://www.opelastrag.seonetshop.pl/passat-b6-naprawa-odklejonego-lusterka-zewnetrznego
  4. Kamil masz wytarta krzywke na walku rozrzadu. Wtedy sa korekcje na pompkach. Ostatni etap to mocne rzucanie kabiną ze silnik chce wyskoczyc. Jutro wrzuce linka do strony gdzie dokladnie opisze objawy. Sam teraz wymienialem walek. http://www.opelastrag.seonetshop.pl/passat-b6-2-0-tdi-rzuca-silnikiem-podczas-przyspieszania-duze-drgania-silnika
  5. Dzisiaj, szyba nagle przestała grzać w dwóch miejscach, wczoraj jeszcze grzała dobrze. Szyba nie grzeje na szerokości ok. 8 cm z prawej strony od krawędzi w kierunku do osi auta i z lewej strony auta w odległości ok. 15 cm od krawędzi pasek szerokości 2 cm. Jak sądzicie, szyba do wymiany, czy problem z przepływem prądu, masą?
  6. Nie opowiadam kocopołów, bo przebieg jest udokumentowany wydrukiem z ASO, który załatwiła mi znajoma osoba. Dokument jest tylko do użytku wewnętrznego, dlatego wygumowałem niektóre dane. Tutaj masz ostatnią stronę z siedmiu. Tutaj masz ile kosztuje utrzymanie passata. http://www.opelastrag.seonetshop.pl/koszty-naprawa-i-utrzymania-volkswagena-passata-b6-2-0tdi Wszystko potwierdzone fakturami. Ostatnio robiłem podsumowanie i w niecałe 4 lata (rok się jeszcze nie skończył) wydałem na naprawy ok. 12 tys. zł. Z tego typowe naprawy desla to 6 tys. Takie są fakty.
  7. Przypadkiem takie coś znalazłem. Ten użytkownik jak sądzę raczej nie jest zbytnio zadowolony. VW Passat B6 2.0 Common Rail - only 140000km - broken crankshaft.
  8. Dołączę do tematu auta rodzinnego bo będę potrzebował takiego, do którego da się zamontować 3 foteliki na isofix w 2 rzędzie siedzeń. Tak na szybko można rzucić VW Sharan II, Ford Galaxy Mk3, Renault Grand Espace ostatni model. Czy macie może wymiary wnętrza tych samochodów? Co byście wybrali z tej trójki, a może coś innego. Tylko błagam nie podrzucajcie pomysłów typu Audi A6, to jest poważna sprawa, musi wejść wózek z gondolką dla najmniejszego bajbusa + kilka toreb dla reszty rodzinki + zabawki.
  9. Nie ma znaczenia co kupisz. W przypadku VW musisz założyć roczne średnio-roczne koszty serwisu (w przeciągu kilku lat użytkowania) na poziomie ok. od 2.5 do 4.0 tys. zł (naprawa + części) + koszty części elementów zużytych eksploatacyjnie (opony, klocki, itp.). Piszę średnio roczne, bo jak słabo trafisz, to możesz mieć wydatek w jednym roku nawet 6-8 tys, a w kolejnym 300 zł. Jeśli dla ciebie to poziom akceptowalny to kupuj VW.
  10. Chyba niestety trzeba mniej pompować opony. W swoim B6 mam założone 97Y i pompuję 2.35=2.4 zamiast książkowego 2.6 Bara. Inaczej wszystko wali. Negatywnego wpływu na bezpieczeństwo nie zauważyłem, przynajmniej w tych niebezpiecznych momentach jakie miałem. Zmniejszenie ciśnienia ma natomiast znaczący wpływ na poprawę komfortu.
  11. Dystrybutor wskazuje ilości sprzedanego paliwa. - - - - - aktualizacja - - - - - Sprawa jest bardziej prosta.
  12. Prośba. Podawajcie dane zużycia paliwa od korka do korka. Spalanie z komputerów to można między bajki włożyć.
  13. Miałem tak kiedyś w Escorcie, że jak dodawałem gazu to było czuć jak przeciąga na prawo. Stawiam na skrzynię, pewnie coś w obrębie przeniesienia napędu na półosie. Samo pływanie to wystarczy tylne tuleje wahaczy przednich wymienić, bo jak są luźne to raz z koleiny spadnie w lewno, innym razem w prawo i tak sobie zygzakiem jedzie.
  14. Raczej chodzi o to, że pod pojęciem 2.0 tdi cr wiele osób rozumie całościowo lepszą i mniej awaryjna konstrukcję. Ale b7 to tak samo awaryjny samochód jak b6 i jak się zapewne okaże w przyszłości b8. Przynajmniej przy stanie licznika na jaki nas stać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności