damiani1000
-
Liczba zawartości
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O damiani1000
- Urodziny 14.02.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rybnik
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
-
Felgi 18" ET50 do passata 1.9TDi 97r
damiani1000 odpowiedział Passatfan → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Stern ... nie wiem o co Ci chodzi, może Ty nie masz takiej potrzeby i nie potrzebujesz mieć ładnych, przyjemnych dla oka rzeczy.. a passat na ładnych dużych felgach zdecydowanie jest przyjemną dla oka rzeczą. Duże felgi 17/18" nijak sie mają do wiejskiego tuningu. Druga rzecz nikt nie pisał ze passatfan chce nim jezdzić w rajdowym stylu wiec nie potrzeba mu rajdówki ani niebotycznych mocy. Chodzi mu o poprawę wyglądu swojego autka i tyle. Wiec zaakceptuj to, doradź mu, przedstaw swoją opinie i tyle a nie przekonuj na siłę ze felga 18" to wiejski tunning!!! bo obrażasz w tym momencie wielu forumowiczów którzy mają auta na 18" i większych felgach a ich wozidełka często otrzymują nagrody na tym i nie tylko forum, co jest ewidentnie potwierdzeniem ich dobrego gustu i smaku. -
Felgi 18" ET50 do passata 1.9TDi 97r
damiani1000 odpowiedział Passatfan → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
hej Passatfan bierz dystanse i zakładaj te 18 jeśli zależy Ci na wyglądzie , komfort będzie trochę gorszy ale tego jesteś chyba świadom. A co do osiągów to przy 90KM to czy masz 15" czy 18" to żadna różnica. Zakładaj 18" osiągów nie poprawisz ale banan na twarzy od patrzenia urośnie znacznie -
Junior... jeżeli ta biała chmura ma intensywny zapach paliwa to przyczyną mogą być też lejące wtryski.
-
kotlet stary i przegryźć go nie mogę . Ten podany temat przeczytałem wczesniej, panowie przytaczają tam rożne wartości mierząc czujnik na pinach ale mowa tam głównie o benzynie i nie wiem czy w dieslach jest( ma być) tak samo. W poście kuczlawa błąd dotyczył braku sygnału natomiast u mnie jest "Implausible Signal" ... niestety nie mam innego czujnika żeby to sprawdzić ( nowy jest dosc drogi, a nie wiem z jakiego innego silnika ten czujnik tez będzie pasował). Za każde kolejne podpowiedzi będę wdzięczny.
-
Witajcie Zawitały do nas mrozy dziś -17 i zjawił się mój problem o którym zapomniałem od zeszłej zimy, a wygląda on tak ( tylko przy tem -15st lub jeszcze niższych): wsiadam do autka, zaplam silnik ten zaskakuje od razu bez problemu... natomiast po chwili zaczynają sie problemy ze skaczącymi wolnymi obrotami.. występują spadki obrotów z ok 1000 do ok 700-600 i tak aż do momentu gdy przy którymś z kolejnych spadków motor zgaśnie i nie można go uruchomić ponownie. Da się go uruchomić dopiero po skasowaniu tego błędu: "Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal" Zaznaczam ze jeżeli będę gazem utrzymywał obroty powyżej 1000 to silnik pracuje równiutko i nie zgaśnie... co może oznaczać ten błąd ..awarie czujnika, zły styk?? występuje to tylko i wyłącznie w temp poniżej -15stC
-
Witam, co do opału to w poprzednim wozidełku 60tys zrobione tylko i wyłącznie na czerwonym ON ..lato, zima zero problemów. Wiec kto może niech oszczędza
-
... wyrazy współczucia [*]
-
1. Trabant 601, 89r - pierwszy samochodzik, remontowany 2 miesiące ..ale warto było, sentyment ogromny ... pewnie zostałby ze mną na dłuugo ale nie było go gdzie trzymać ... 2. Ford Orion 1,6D , 88r - pierwszy dieselek, auto nie do zdarcie 50tyś km na opale nie zrobiło na nim żadnego wrażenia 3. Ford Escort 1,8TD,90KM,95r, kombi, klima, szyber , elektryka itd. - 60tyś w zasadzie bez awaryjnej jazdy ... do wymiany tylko jeden czujnik i napinacz linki sprzęgła 4. Aktualnie Passat 1,9TDI 110KM AFN - prawie same superlatywy .. z kilkoma wyjątkami Podsumowując ( pewnie teraz sie narażę VW-maniakom ) Passacik fajne autko, możliwe ze następne to tez będzie Passat ...ale życzyłbym sobie, żeby jego bezawaryjność ( zwłaszcza te drobne duperele) była chodź zbliżona do tych dwóch powyższych Fordów ...tak dobrze czytacie do Fordów! Piszę to z własnego doświadczenia, nie jestem i nigdy nie byłem zadnym fanem Forda , może po prostu miałem szczęście z moimi egzemplarzami ... A co do mojego Passata, nie jest on ponad przeciętnie awaryjny , przerabiam wszystko to co ludzie na forum i znajomi co mają B5 ... hmmm pewnie gdybym nie miał porównania byłbym super zadowolony a tak po prostu jestem zadowolony z Passata.
-
wszystkie górne wymienione w 2008r na Dachsteiny ( też kupione na allegro)... od tego czasu zrobiłem ponad 50tyś po naszych pięknych drogach i póki co wszystko w jak najlepszym porządku, w marcu na przeglądzie diagnosta nie miał żadnych zastrzeżeń i po dziś dzień wydają się być ok, więc ja polecam , zwłaszcza biorąc pod uwagę ile kosztowały
-
Szarpanie przy ruszaniu ... przy rozgrzanym silniku
damiani1000 odpowiedział damiani1000 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
hehe no to faktycznie jakiś + , chodź raczej to tylko odroczenie egzekucji na portfelu ... coraz więcej myśli krąży mi po głowie o przesiadce na 1-mass ..ale na razie nie znam nikogo kto by na takim zestawie jeździł i jakie naprawdę są "skutki uboczne" takiej przesiadki ... -
Szarpanie przy ruszaniu ... przy rozgrzanym silniku
damiani1000 odpowiedział damiani1000 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
no to chyba wszystko jasne -
Szarpanie przy ruszaniu ... przy rozgrzanym silniku
damiani1000 odpowiedział damiani1000 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a uszkodzony dwumas nie powinien szarpać przy każdym ruszaniu ?? bo u mnie to zjawisko wystąpiło tylko w czasie jazdy w dużym korku... -
Witam Pisze tego posta ponieważ przeczytałem wiele podobnych ( być może nie wszystkie więc nie krzyczcie od razu ) tematy przeważnie dotyczyły ogólnego szarpania przy ruszaniu lub szarpania przy ruszaniu przy zimnym silniku, mój problem natomiast wygląda tak: Wracają sobie z długiego weekendu z Wisełki stałem w przemiłym korku... jadąc w tym korku może już tak ze 30min kiedy wszystko się konkretnie rozgrzało ( silnik, skrzynia i ja zresztą też) zaczęło pojawiać się szarpanie przy ruszaniu, początkowo słabe później zjawisko się nasilało. Dodam, że normalnie mogę ruszyć autem i bez dodawania gazu i żadnego szarpania nie ma, a wtedy bez dodania gazu ( obr. min 1,5tys ) nie dało się ruszyć bez szarpnięć. Ktoś może powiedzieć ze dodasz gazu i problem z głowy ... ale jadąc w korku i żeby podjechać kilka metrów takie gazowanie staje się meczące i źle może się odbić na sprzęgle.. tak przynajmniej myślę. Wraz z tym szarpaniem pojawiło się też utrudnione ( spory opór) wrzucanie biegów ( wszystkich) , nic nie zgrzytało ale opór był spory. Sprzęgło bierze co prawda już u góry ale żadnych zgrzytów czy ślizgania na co dzień nie ma. Po powrocie do domu i po jakieś godzinie postoju praktycznie wszystko wróciło do normy. Koledzy podpowiedzcie cóż to może być za problem bo powiem szczerze ze jadąc w tym korku mocno mnie to zirytowało i obawiam się ze problem znów się pojawi przy jakimś kolejnym dłuższym korkowaniu... Pozdrawiam wszystkich i z góry dzięki za pomoc.
-
Na koleinach najlepiej spisują się 195/65/15 jeśli chodzi o hamowanie to na suchym asfalcie czym szersza opona tym lepiej, jeśli jest mokro to już różnie z tym bywa. Na pewno przy dużej ilości wody węższe opony lepiej sobie radzą z jej odprowadzaniem. Wiec jeśli chodzi głównie o komfort jazdy to wysoki profil sprawdzi się najlepiej...
-
migająca kontrolka immo - nie daje się odpalić!!
damiani1000 odpowiedział Desper → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam Drodzy forumowicze też mam problem z immo, wygląda to tak: Po włożeniu kluczyka i przekręceniu w stacyjce miga kontrolka immo i nie daje sie uruchomić silnika ( tzn zapali a po kliku sek gaśnie), muszę wtedy wyciągnąć kluczyk wsadzić ponownie i przeważnie działa , czasem muszę powtórzyć to parę razy.. ale są też takie sytuacje ze po po pierwszym włożeniu wszystko jest ok. Problem jednakowo występuje przy wszystkich kluczach, w jednym kluczu mam całkiem nową "pestkę" immo i też jest tak samo wiec to raczej (chyba) nie problem transponderów. Sprawdzając Vagiem sporadycznie pojawia się komunikat o słabym sygnale. Gdzieś na forum przeczytałem o czyszczeniu cewki przy stacyjce ..ale nie wiem czego dokładnie tam szukać, jak to przeczyścić i czy to faktycznie w tym problem... poradzicie coś bo mnie czasem "krew zalewa" przy tym aucie