Skocz do zawartości

Bobaros

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bobaros

  • Urodziny 09.09.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    DE

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Mam pytanie, założyłem na przód dystanse 17mm i opona delikatnie wystaje poza nadkole, jednak nigdzie nie obciera, więc zostawiam. Natomiast z tyłu nie zakładałem dystansy i opona delikatnie jest schowana w nadkolu, ale także nigdzie nie obciera. Moje pytanie brzmi, czy można tak jeździć, czy lepiej na tył też założyć dystans. Pozdrawiam
  2. Dlaczego dziwne? Te koła były założone w Audi A6. Kupiłem je za 100 euro... I czemu miałbym się na nich ślizgać? Dzięki za odpowiedź, na pewno z niej skorzystam.
  3. Witam! Zakupiłem okazjonalnie felgi razem z zimowymi oponami do Audi (lecz do passata b5 też wchodzą bo mają ten sam rozstaw). Dane felgi: ET 43 - 7,5Jx1.7H2, 17'. Opony założone na nich to: 235/45/17. Otóz problem polega na tym, że na tył mi elegancko weszły, lecz z przodu "przeszkadza" gorny wahacz, tj. obciera opona o wahacz. Moje pytanie brzmi, czy jak założe dystanse to problem zniknie? Jeśli tak to jakie? Pozdrawiam
  4. Dokładnie, też miałem tam sporo szlamu, odpływ był zatkany i miałem pełno wody z tyłu za pasażerem. Jednak znalazłem też tam malutką rurkę, która nie szla na zewnątrz, lecz pod wykładzinę jakoś. Zakupiłem kawałek węża odpowiadającemu grubości odpływu i poprowadziłem rurkę na zewnątrz ( w tym samym miejscu, lecz rurkę trzeba delikatnie do góry i w prawo zakrzywić, żeby znależć wyjście na zewnątrz) i od tej pory spokój. Sorry za chaotycznie napisaną wiadomość, ale niewiem jak to słowami dokładniej opisać ;] Pozdrawiam
  5. Okey, cos tam probowalem "naprawic", wsadzilem nowe diody, polutowalem, lecz swieci dioda tylko z prawej strony w regulatorze, a podswietlenia zegarow itp jak nie bylo tak nie ma. Musi byc obieg w tym regulatorze? Tzn musze swiecic obydwie strony regulatora zeby podswietlenie deski dzialalo? Zalezy mi tylko na podswietleniu deski i klimy, da rade to jakos "obejsc"?
  6. a moge to jakos spiac, bez podlaczenia tego regulatora?
  7. witam! Mam podobny problem, nie mam w ogole podswietlenia zegarow, przyciskow. Ma to zwiazek z wypieta wtyczka przycisku regulacji swiatel? Bo wypialem ja i uszkodzilem same pokretla, kable sa okay. Konieczne jest podlaczenie tego przycisku, zeby podswietlenie dzialalo? Bezpieczniki sa ok.
  8. Problem rozwiazany, rozebralem przycisk jeszcze raz, dokladnie przyjrzalem sie lutom pod lupa i.... miales racje. Dioda delikatnie wystawala, przez co dotykala inny styk. Teraz juz wszystko gra jak nalezy.
  9. Witam! Mam taki problem, otóż przylutowałem diode tak jak to było w poradniku, lecz po podłączeniu do samochodu, dioda świeci oczywiście, lecz od razu po podłączeniu kostki, szyba opada i nie da się jej podnieść przyciskiem. Podłączam tą kostkę powoli, i jak nie są wpięte wszystkie piny, to zaświeca sie dioda i jest wszystko ok, ale jak dopinam kostke to szyba się opuszcza. Gdzie może być problem? Jeżeli pomyliłbym biegunowość diody, to raczej by dioda nie świecia, tak? Pozdrawiam
  10. A mi dzisiaj zerwal sie gorny przedni wahacz. Na szczeście przy parkowaniu..., a jutro mam jechac do Polski (950 km), szczescie, ze nie podczas jazdy sie to stało. Udalem sie szybko do pobliskiego sklepu motoryzacyjnego i kupiłem ten wahacz w cenie.... 83 euro ;( Jutro znajomy mechanik będzie mi go wymieniał, a później jazda do Polski. Mam tylko nadzieje, że dojade... później autko idzie na sprzedaż... ;s
  11. Witam Od dawna borykam się z moim probleme przy passku B5 1.9 TDI 110 km. Otóż, gdy temp. na dworzu jest bliska lub poniżej 0 stopni, to autko śmiga aż miło. Jednak, gdy zrobi się już cieplej (5 i wzwyż stopni) turbina przechodzi w tryb awaryjny i autko słabo "idzie". Wymieniłem już filtry, przeplywke, turbina wyczysczona. Na komp. nie pokazuje błędów. Tak przeglądam to forum i natrafiłem na ten wątek. Czy to może być własnie od tego czujnika? Może on nawala? Niewiem, ale wydaję mi się to baardzo dziwne. Pozdrawiam
  12. Witam A ja mam następujące pytanie, otóż mój pasek gdy jest temperatura na dworzu powyżej 0 stopni, to auto jest slabiutkie (tak jakby tryb awaryjny) oraz temp silnika czasem dochodzi do 90 stopni, a za chwile wskazówka jest na 0. Natomiast , gdy na dworzu jest ujemna temperatura, to autko ma kopyto jak nowe, temp utrzymuje sie na 90 stopni. Czym to może być spowodowane? Wymieniłem niedawno przepływomierz, ale to nie poskutkowało. Pozdrawiam
  13. Bobaros

    spadek mocy

    Witam Ostatnio bylem w Polsce i wyczyscil mi mechanik turbinke. Autko po tym zabiegu mialo duzo lepsze osiagi niż dotychczas. Jednak, mowił, ze nie ma pełnej mocy, gdyż szwankuje mi przepływomierz... ale na to juz nie mialem czasu, aby zakupic nowy. No i podczas jazdy do Niemiec, bylo cieplo i turbinka znowu zaczela szwankowac, brak mocy, tryb awaryjny.... Jednak, gdy sie juz zrobilo zimno(noc) autko znowu zaczelo dobrze pracowac..... Dlatego zastanawiam sie czy moze to tez byc wina intercoolera, gdyz by nie chlodzil odpowiednio powietrza, ktore idzie do turbinki... i niewiem czy go wymieniac. Niby koszt nieduzy, ale zawsze cos.... @Kolega Up: A autko do wymiany dzialalo sprawnie? Moze tak jak u mnie, moze to cos z intercoolerem...?
  14. Bobaros

    spadek mocy

    Poczytaj tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/38111-Blad-00519-czujnik-G71
  15. Bobaros

    spadek mocy

    Witam Mój problem częściowo znikł. Otóż, grzebałem ostatnio pod maska i wpsikalem wd 40 do zaworu n75, aby go troche przeczyscic. Oczywiscie wydmuchalem cala zawartosc duzym cisnienem powietrza, ze az polecialo pelno kurzu ;] Nastepnie wyjalem filtr powietrza, a tam znalazlem pety z papierosow, papioerki ;s Przeczyscilem go takze i wlozylem na swoje miejsce. Podokrecalem opaski, bo niektore siedizaly sobie juz prawie lozno... ;s i od tej pory widze znaczy postep. Na 2-3-4 biegu ciagne go do ponad 4 tys. obrotow i nie włącza się notlauf, tak jak to bylo wczesniej, a takze po przekroczeniu 120 km/h. W piatek jade do polski, takze zobacze jak to wyjdzie w trasie ( ~1000 km). Ale i tak bede musial go oddac do mechanika, na wymiane wszyzstkich filtrow i opasek, aby miec pewnosc ;]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności