Skocz do zawartości

Marcel34

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Marcel34

  • Urodziny 14.02.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mińsk Mazowiecki

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam. Jeśli chodzi o przegub zewnętrzny to ja kupiłem SKF z indeksem VKJA 3028 (BMP z DSG). Póki co śmiga bez zastrzeżeń. Wewnętrznego nie wymieniałem więc trudno mi coś doradzić. Kupowałem w sklepie internetowym e-autoparts.pl.
  2. Witam Podłączyłem się VAGiem i zauważyłem że też pojawił się błąd 01044 w sterowniku CAM Gateway: 01044 - Komputer sterujący silnika - kodowanie. Po przeczytaniu podobnych wątków rozumuję że coś jest nie tak z kodowaniem sterownika silnika, stąd prośba do kolegów o pomoc. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć jak się z tym problemem uporać? Poniżej info ze sterownika silnika i CAM Gateway: 03G906021NK R4 2.0L EDC G000AG 9354 Kodowanie ECU: 0000078 Kod serwisu: 00110 3C0907530C Gateway 007 0040 Kodowanie ECU :0000000 Kod serwisu: 05311
  3. W moim przypadku to był jednak lewy, zewnętrzny przegub. Poszedłem za radą kolegi Krawcol82 i wymieniłem gada. Od tego czasu na wybojach załkowita cisza.
  4. A jaka jest ta kombinacja?
  5. Ja dzisiaj stanąłem do walki z v158. Wymieniłem sam potencjometr w tym silniczku. Zastanawia mnie tylko czy po takiej operacji nie trzeba przypadkiem zrobić adaptacji klimy. Jeśli jest to konieczne, czy ktoś wie może jak to zrobić za pomocą VAG 5053? Będę wdzięczny za podpowiedź.
  6. Wszystkie objawy miałeś takie jak opisałem powyżej? Trochę mnie dziwi że to przegub. Na logikę powinien chrobotać przy skręconych kołach a ja u siebie zupełnie niczego takiego nie słyszę. U Ciebie też było cicho?
  7. Witam kolegów. Od pewnego czasu też walczę z tematem i szlag mnie już jasny trafia. Objawy podobne do tych o których pisze a440. Powyżej 80km/h pojawia się dźwięk przypominający najechanie na linię na poboczu. Im szybciej się jedzie tym dźwięk jest głośniejszy. Na moje ucho słychać to gdzieś z przodu z lewej strony. Dzieje się tak podczas przejeżdżania przez wyboje ale tylko wtedy gdy auto jest "wybite" do góry na dołku. Jak już opadnie do normalnego położenia (zawieszenie się dociśnie) to jest cicho. Co ciekawe błoga cisza zapada też w momencie zdjęcia nogi z gazu lub wyrzucenia na luz. Zupełnie nic nie słychać też przy małych prędkościach niezależnie czy są to doły czy progi zwalniające. Początkowo podejrzewałem tuleje wahaczy. Potraktowałem je strzykawką z olejem ale niestety to nie pomogło. Na forum pojawia się wzmianka że to może być przegub zewnętrzny ale zanim wezmę się za wymianę chciałbym się upewnić żeby niepotrzebnie paru złotych nie utopić. Czy ktoś może potwierdzić że objawy opisane powyżej to faktycznie przegub czy może coś innego? Będę wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności