Jump to content

jacenteusz

  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About jacenteusz

  • Birthday 04/01/1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witajcie, podczepiam się pod temat... poproszę o analizę logów w kontekście błędu 17964, czyli niedoładowania. Dodam, że turbina wyczyszczona, gro wężyków wymienionych, gruszka wymieniona... zawór EGR tylko uszkodzony przy czyszczeniu i chwilowo zaślepiony (czekam na przesyłkę z nowym). Z góry dziękuję! dynamiczny 011 http://vaglogi.pl/log-011_JQ11ss.html statyczny 003 http://vaglogi.pl/log-003_CkiEE.html statyczny 008 http://vaglogi.pl/log-008_1Cm9Y.html statyczny 011 http://vaglogi.pl/log-011_F1zPf.html Basic Settings 011 http://vaglogi.pl/log-011_t0g1xaz.html
  2. Dzień dobry, poproszę o ocenę sytuacji. Kłopot z turbodoładowaniem. Permanentnie przechodzi w tryb awaryjny. Błędy: 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal Poniżej linki do logów: http://vaglogi.pl/log-000_FmO2wJ.html http://vaglogi.pl/log-011_01rsVx1.html Z góry bardzo dziękuję. Jacek.
  3. Witam, p proszę o wskazówkę co to może być. (Passat B5 FL, 1.9 TDI, AVB, 101 KM, Automat) W ostatniej fazie toczenia się samochodu, nawet przy leciutkim hamowaniu, bardzo delikatnym toczeniu, na samym końcu chrobocze i lekko szarpie. ABS zwariował czy skrzynia "oddaje ducha" co też jest możliwe bo 500 tys. wybiło i na pewno jest do remontu? Z góry dziękuję. Jacek
  4. Witam, czy regulacja lamp w B5 FL (zarówno na śrubach mocujących jak i na tych białych plastikowych regulatorkach) sprowadza się do regulacji góra dół, czy też możliwe jest lewo prawo?
  5. Tak jak w temacie. Bardzo proszę o analizę błędów climatronica z Passata B5 FL 2004 r., 1,9 TD, 101 KM, automat: Błędy po autodiagnozie bez użycia interfejsu 332 02 31d 02 25b 02 4F7 02 4F8 02 4FA 02 Gdzie 02 to jest ten niezmienny zapis z prawej strony Z góry wielkie dzięki!
  6. Witam, tak jak w temacie. Czy ktoś z Szanownych miłośników Passata pomógłby mi i przeanalizował na kompie mój silnik. Warszawa lub okolice. Zimny silnik - chodzi bardzo nierówno, szarpie (jak traktor:)). Po kilku minutach, rozgrzany, praca silnika się wyrównuj... Będę wdzięczny za odzew. Pozdrawiam. Jacek
  7. To było by dobre rozwiązanie. Masz doświadczenie w wyszukiwaniu takich życzliwych forumowiczów od Passata w danym rejonie?
  8. Pytanie. Co może dolegać pompowtryskiwaczowi lub pompowtryskiwaczom przy takich objawach: zimny silnik - chodzi bardzo nierówno (jak traktor)??? Wystarczy kilka minut, trochę się rozgrzeje i praca silnika się wyrównuje i nie widać już problemu. Kontrolki nic nie sygnalizują. Silnik AVB, 101 KM, 2004 r. po lifcie Z góry dzięki za podpowiedź.
  9. Dzień Dobry, czy fakt niegrzania lewego lusterka może mieć związek z drugim problemem (usterką), że w czasie regulacji lewego lusterka przestawia mi się także prawe??? Gdy zaś przełączam na regulacje prawego, to działa poprawnie. Lewe się wtedy nie rusza. Prawe poza tym dobrze grzeje! Co to może być za usterka? A może dwie osobne? Nie zmotałem zbytnio pytania?
  10. Wymieniaj pojedynczo, walnięte wahacze, bierz z firmy Lemforder. Wymiana jednego wahacza to ok. 120 zł. Choć mój mechanik jak wymieniał mi dwa z jednej strony to skasował tylko 120 zł, bo powiedział, że to jedna robota i nie naciąga. Jakby chodziło o Warszawę, to mogę go polecić. Ceny wahaczy zależą od tego, który to wahacz, bo jak wiesz jest ich sporo. Ceny zatem od stu paru złotych do dwustu paru za konkretne wahacze. No ale ceny to możesz sprawdzić sobie w internecie.
  11. I ja dzisiaj przerabiam temat wymiany przewodów przednich. Chcę to zrobić profilaktycznie przy okazji wymiany tłoczków i uszczelek w zacisku. No i nigdzie w necie nie mogę znaleźć możliwości kupna tych krótkich metalowych przewodów co łączą elastyczny z zaciskiem. Czy to znaczy, że jestem zdany na jakąś samoróbkę? Zanim zapytacie po co chcę wymieniać ten przewód, to odpowiem, dlatego, że stary będę musiał prawdopodobnie zniszczyć, bo się nie odkręca, ani od strony zacisku, ani od strony elastycznego:(... Pozdro.
  12. Witajcie. Chcę na odległość zamówić błotnik w kolorze do mojego PASSATA. Czy podanie im numeru lakieru, w moim przypadku to LP3G - flash red - wszytko załatwia? Gdzieś obiło mi się o uszy, że te kolory mają dodatkowo kilka różnych odcieni. Pozdrawiam. Jacek
  13. Szanowni koledzy, czy ten smar: ORLEN GREASEN ŁT 4S3, smar litowy - nadaje się do nałożenia na przeguby i w osłony przegubów przy wymianie na nowe? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy