Skocz do zawartości

jacenteusz

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jacenteusz

  • Urodziny 01.04.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Passat B5.5 (3B6), 1,9 TDI,AVB, 101KM Koledzy, mam zdemontowane oba kolektory, turbinę i EGR. Jesienne porządki i regeneracja turbiny... Chciałbym tę okoliczność wykorzystac na umycie silnika, a zwłaszcza... i tu pytania do Was: 1. JAK WYCZYŚCIĆ KANAŁY WLOTOWE w głowicy do silnika, bo są zaolejone? Czy jest niebezpieczeństwo, że coś szkodliwego nawpada do środka? 2. Zaolejony też jest jeden kanał WYLOTOWY. Czuję że to uszczelniacz zaworowy, bo nie czuję aby silnik był dojechany, a inne wyloty są szare, suche, wypieczone:)... Co myślicie? Czy te kanały wylotowe też czyścić? Kolektory, wiadomo, wyczyszczę i przejrzę szczelność dolotu:) Z góry dziękuję za pomoc! Załączam filmik który nagrałem https://youtu.be/sPUkq294dQo?si=rMM1PzPLM2g4wasZ
  2. Dzień dobry, mam wymontowaną skrzynię biegów - automat 4 biegowy - EPV od Passata B5 FL, 2004, 1,9 TDI, AVB, 74 kW, 101KM. Chciałbym ją zregenerować. To moja oryginalna skrzynia, wymieniona 3 lata temu na używkę, która okazała się jeszcze gorsza i właśnie padła Czy ma ktoś z Was namiar na mechanika-pasjonata, który w pieniądzach niekomercyjnych mógłby mi pomóc zregenerować tę skrzynię? Inwestycja w naprawę komercyjną, w warsztacie, rzędu 4 tysiące po prostu jest dla mnie nieosiągalna i chyba bez sensu... Z góry dziękuję za podpowiedź.
  3. Witajcie, dość pochopnie wyjąłem z karoserii do czyszczenia gumowe końcówki odprowadzenie wody z szyberdachu. Teraz powinien wygrzebać z otworu znajdującego się pod krawędzią drzwi rurkę idącą od szyberdachu żeby ją połączyć z tymi gumowymi końcówkami, które wyprowadzają wodę na zewnątrz. Niestety przy założonych przednich drzwiach jest tak mało miejsca, żeby te rurkę gdzieś tam w karoserii wyczuć. Czy ktoś ma jakiś patent? Z góry dziękuję.
  4. Tarcza o numerze, który podajesz 048 105 32 B JEST WŁAŚNIE 3-ramienna... Wiem, że pisze po 12 latach, dla potomnych
  5. Witajcie, od dłuższego czasu motam się z problemami z doładowaniem. Sporo opinii szło w kierunku podciśnienia. Poza tym auto dużo pali. Zrobiłem dużo rzeczy tym temacie. Ale dopiero teraz dobrałam się do intercoolera. Wstawiam poniżej link do filmiku. Pytanie do Was. Czy chłodnica intercoolera w takim stanie może być powodem zasadniczych kłopotów? Film kierowany jest do Krzysztofa, czyli każdego z Was https://youtu.be/Q07Ub9v9yww Z góry dzięki za podpowiedzi
  6. Dzień dobry, poproszę o ocenę sytuacji. Kłopot z turbodoładowaniem. Permanentnie przechodzi w tryb awaryjny. Błędy: 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal Poniżej linki do logów: http://vaglogi.pl/log-000_FmO2wJ.html http://vaglogi.pl/log-011_01rsVx1.html Z góry bardzo dziękuję. Jacek.
  7. Witam, p proszę o wskazówkę co to może być. (Passat B5 FL, 1.9 TDI, AVB, 101 KM, Automat) W ostatniej fazie toczenia się samochodu, nawet przy leciutkim hamowaniu, bardzo delikatnym toczeniu, na samym końcu chrobocze i lekko szarpie. ABS zwariował czy skrzynia "oddaje ducha" co też jest możliwe bo 500 tys. wybiło i na pewno jest do remontu? Z góry dziękuję. Jacek
  8. Witam, czy regulacja lamp w B5 FL (zarówno na śrubach mocujących jak i na tych białych plastikowych regulatorkach) sprowadza się do regulacji góra dół, czy też możliwe jest lewo prawo?
  9. Tak jak w temacie. Bardzo proszę o analizę błędów climatronica z Passata B5 FL 2004 r., 1,9 TD, 101 KM, automat: Błędy po autodiagnozie bez użycia interfejsu 332 02 31d 02 25b 02 4F7 02 4F8 02 4FA 02 Gdzie 02 to jest ten niezmienny zapis z prawej strony Z góry wielkie dzięki!
  10. Witam, tak jak w temacie. Czy ktoś z Szanownych miłośników Passata pomógłby mi i przeanalizował na kompie mój silnik. Warszawa lub okolice. Zimny silnik - chodzi bardzo nierówno, szarpie (jak traktor:)). Po kilku minutach, rozgrzany, praca silnika się wyrównuj... Będę wdzięczny za odzew. Pozdrawiam. Jacek
  11. jacenteusz

    pompo-wtryski

    To było by dobre rozwiązanie. Masz doświadczenie w wyszukiwaniu takich życzliwych forumowiczów od Passata w danym rejonie?
  12. jacenteusz

    pompo-wtryski

    Pytanie. Co może dolegać pompowtryskiwaczowi lub pompowtryskiwaczom przy takich objawach: zimny silnik - chodzi bardzo nierówno (jak traktor)??? Wystarczy kilka minut, trochę się rozgrzeje i praca silnika się wyrównuje i nie widać już problemu. Kontrolki nic nie sygnalizują. Silnik AVB, 101 KM, 2004 r. po lifcie Z góry dzięki za podpowiedź.
  13. Dzień Dobry, czy fakt niegrzania lewego lusterka może mieć związek z drugim problemem (usterką), że w czasie regulacji lewego lusterka przestawia mi się także prawe??? Gdy zaś przełączam na regulacje prawego, to działa poprawnie. Lewe się wtedy nie rusza. Prawe poza tym dobrze grzeje! Co to może być za usterka? A może dwie osobne? Nie zmotałem zbytnio pytania?
  14. Wymieniaj pojedynczo, walnięte wahacze, bierz z firmy Lemforder. Wymiana jednego wahacza to ok. 120 zł. Choć mój mechanik jak wymieniał mi dwa z jednej strony to skasował tylko 120 zł, bo powiedział, że to jedna robota i nie naciąga. Jakby chodziło o Warszawę, to mogę go polecić. Ceny wahaczy zależą od tego, który to wahacz, bo jak wiesz jest ich sporo. Ceny zatem od stu paru złotych do dwustu paru za konkretne wahacze. No ale ceny to możesz sprawdzić sobie w internecie.
  15. I ja dzisiaj przerabiam temat wymiany przewodów przednich. Chcę to zrobić profilaktycznie przy okazji wymiany tłoczków i uszczelek w zacisku. No i nigdzie w necie nie mogę znaleźć możliwości kupna tych krótkich metalowych przewodów co łączą elastyczny z zaciskiem. Czy to znaczy, że jestem zdany na jakąś samoróbkę? Zanim zapytacie po co chcę wymieniać ten przewód, to odpowiem, dlatego, że stary będę musiał prawdopodobnie zniszczyć, bo się nie odkręca, ani od strony zacisku, ani od strony elastycznego:(... Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności