Skocz do zawartości

arturok80

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arturok80

  • Urodziny 03.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    arturok80
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    clubingland

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2002
  1. Dziś zerknąłem na pompę Vacum i króciec jest identycznie luźny jak na tym filmie wiec nie sądzę, że po myjni mam słabe hamulce bo tarcze są mokre a i pewnie odpala też ciężko przez ten luz bo paliwo cofa się z układu zasilania do baku.
  2. Jeżeli chodzi o hamulce to jestem w 99% pewien, że pewnie jeden kruciec na Vacum jest obluzowany(chociaż jeszcze tego nie sprawdziłem, ale słyszałem z autopsji) bo zawsze po myjni mam objaw taki, że jak chcę hamować to pierwsze hamowanie jest bardzo mizerne tzn. pompa pewnie zassie wody z mycia samochodu, ale kolejne hamowania są ok. Sprawdzałem VAG-iem czy są błędy czujników i nic czysto. Jeżeli Vacum odpowiada również za utrzymanie ciśnienia w układzie paliwowym to posprawdzam wszystko przed wydaniem PLN-ów. Zastosuje się do porady dev14 i zobaczymy co dalej. Zobaczę przy okazji jaką mam pompę vacum jeżeli LUK to pewnie zmienię ją na Bosch-a.
  3. Niech ktoś napisze, czy po wymianie pompy vacum poprawiło się palenie zimnego silnika, mam wrażenie jak by cofało mi się paliwo do baku i po dobie auto odpala mi za trzecim razem... Myślałem, że przy -20 taki problem może wystąpić, ale dziś teraz jest +3 a objaw ten sam, auto po dobie odpaliło za trzecim razem
  4. Może było na forum może nie, ale ja osobiście nie znalazłem na forum VW a, że nie uzyskałem informacji na forum, stwierdziłem, że przyda się coś takiego, więc daję dla potomnych, być może się komuś przyda Pierwszy link oryginalny w języku angielskim, drugi przetłumaczony przez wyszukiwarkę i jest po polsku. Mi osobiście pomogła ta strona w kodowaniu "Soundprozessor 3 0004". http://netech.dk/ecuuk http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=ru&u=http://www.netech.dk/ecuuk&prev=/search%3Fq%3Dhttp://netech.dk/ecuuk%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DbCo%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official&sa=X&ei=ZWAuUY6OE5DE4gTd4YGgCA&ved=0CDAQ7gEwAA Dla przykładu miałem błąd 01044, bo kody sprzętu nie były prawidłowe: Address 47: Sound System Labels: 1J0-035-456.LBL Controller: 1J0 035 456 A Component: Soundprozessor 3 0004 Coding: 00480 Shop #: WSC 49344 VCID: 23396C8FA2CD 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - Wchodzimy więc na stronę, którą podałem wyżej i podajemy potrzebne nam dane do uzyskania poprawnych kodów, ja zaznaczyłem tylko pierwsze dwie pozycje: następnie klikamy "search" lub "szukaj" i mamy na talerzu poprawne kody sprzętu, resztę trzeba już zdziałać w samochodzie podpinając kabel i programując poprawne kody np. po przez VCDS Trzeba oczywiście wybrać kody pasujące do modelu auta, jaki posiadamy i to by było na tyle. Powodzenia
  5. Problem procesora dźwięku rozwiązany w tym temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/12604-system-DSP-w-navigacji-MFD-wersja-D?p=1856470&viewfull=1#post1856470
  6. Problem rozwiązany i tak: w w adresie 47, klikamy 07-kodowanie, i zmieniamy na prawidłowe wartości "Software Coding - 00611" WSH czyli "WorkShop Coding - 00080" i klikamy "Do It!" jest to poprawny kod tylko dla wersji "AVF". Profile "linear, pop, rock" itd jak i inne funkcje radia działają poprawnie. Radio MFD!!! W VCDS-ie wygląda to jak niżej: A dla potomnych i dla właścicieli modeli innych niż AVF fota niżej:
  7. Odgrzewa temat. Mam podobny problem, jak kolega wyżej, też nie gra mi jeden głośnik w tylnych drzwiach, konkretnie w prawych. Dziś zauważyłem że w dodatku radio MFD w ustawieniach profili dźwięków "linear, pop, rock" itd nie reaguje wcale na zmiany profili, tzn. profil można zaznaczyć, ale dźwięk pozostaje bez zmian. Przeskanowałem auto VCDS-em i jest błąd: Address 47: Sound System Labels: 1J0-035-456.LBL Controller: 1J0 035 456 A Component: Soundprozessor 3 0004 Coding: 00480 Shop #: WSC 49344 VCID: 23396C8FA2CD 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - Jeżeli rozwiązał ktoś problem, to proszę o wsparcie.
  8. Koledzy przeskanowałem auto i mam kilka błędów z silnikami klap nagrzewnicy i centralnym w drzwiach kierowcy, z tym sobie poradzę, ale nie wiem co oznacza ostatni błąd jaki mi wyskoczył i z czym on się je?? Co z tym zrobić?? Dzięki za info. Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL Controller: 3B1 907 044 H Component: CLIMATRONIC B5GP 0009 Coding: 17000 Shop #: WSC 05311 VCID: 263F759BD1FF 2 Faults Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-00 - - 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 35-00 - - Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.LBL Controller: 1C0 959 799 B Component: 0Z Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00259 Shop #: WSC 05311 VCID: 361FA5DB015F 1 Fault Found: 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal Address 47: Sound System Labels: 1J0-035-456.LBL Controller: 1J0 035 456 A Component: Soundprozessor 3 0004 Coding: 00480 Shop #: WSC 49344 VCID: 23396C8FA2CD 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - -
  9. Sprawdzałem na stronie którą podaje kolega swój VIN i dla mojego auta nie ma żadnej akcji serwisowej, możliwe, że ktoś w Niemczech już ten problem z matą kierowcy wyeliminował a tym bardziej, że był jeden właściciel i w dodatku Wolfsburg - Volkswagen AG
  10. Dzięki kolego za info, dogadaliśmy szczegóły na priv i zdecyduję się na zakup tego kompletu. Pozdrawiam.
  11. Tylko ten soft jest po polsku kolego ??
  12. Panowie pomoże ktoś w dostępie do Vag Com-a po polsku, bo na gryzoniu 311 wszystkie po angielsku i VCDS 1.2 też anglik??
  13. arturok80

    Rozbudowa FIS

    Temat ciekawy sam bym był zainteresowany takim modem
  14. arturok80

    Ciekawostki licznikowe

    Chciałbym sobie sprawdzić przyciskami na desce ,ile km/dni mam jeszcze do wymiany oleju, czy jest jakaś tego możliwość? Posiadam pełen wskaźnik FIS. Dodam, że u kuzyna w Audi A6 taka funkcja jest bodajże przekręcając przycisk do kasowania przejechanego dystansu w podliczniku na blacie. W moim pasacie tego przycisku raczej nie mogę przekręcać bo czuję, że działa tylko w pozycji dociśnięcia go i resetu podlicznika. Dzięki za jakiekolwiek info
  15. Dzieki "dob12" jak kabelek dojdzie to go po testuję z vcsd lite 1.2 full, kolega "riccardoa" wyżej pisał, że jedynie vcds 1.0 lite będzie pasował do tego kabla dlatego upewniam się dalej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności