Skocz do zawartości

rosengart

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rosengart

  • Urodziny 11.01.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Reda

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. Ja kupiłem tylną w vw za 38zł
  2. Kupiłem oryginalne wycieraczki w vw. Przednie z czujnikiem zużycia za 139zł, a tylna 38zł.
  3. Ja zrobiłem skan z mojej oryginalnej niemieckiej książki serwisowej. Jeśli są chętni to mogę zamieścić cały plan serwisowania tzn. od początku.
  4. Wyjąłem baterie z obu pilotów odczekałem minutę, włożyłem ponownie i pomogło. Wszystko wróciło do nowrmy. Co to mogło być?
  5. Dzisiaj zamknąłem samochód pod supermarketem i gdy wróciłem nie mogłem go otworzyć, zero reakcji, na pilocie nie paliła się nawet lampka. Gdy podwieziono mi z domu drugi pilocik to ten otwierał i zamykał samochód dopiero po kilku do kilkunastu wciśnięciach, przy czym zawsze paliła się lampka na pilociku. Baterie wymieniałem kilka miesięcy temu naraz w onu pilotach i używam każdy codziennie. Co mogło się stać?
  6. Ja kupiłem paska w Niemczech w VW. Tam powiedzieli, że Volkswagen jest jeden na całym świecie i jeśli pójdę do VW w Polsce to muszą mi dać polską instrukcję. W Polsce powiedzieli, że Niemcy mogą sobie gadać co chcą, a instrukcję to mi mogą sprzedać. Więc z gwarancją robią tak samo
  7. Byłem dzisiaj u mechenika. Sprawdził na vag-u i wszystko ok. Kazał trochę przegonić i przestanie dymić.
  8. Tylko zastanawia mnie fakt, że zaczął tak kopcić od momentu wymiany pompowtryskiwacza. Czy ma to jakiś związek, czy to tylko przypadek?
  9. Czy jest to możlliwe przy takim przebiegu?
  10. Mam od niedawna paska 2.0 TDI 140KM BKP z 2005 roku. Samochód kupiony w salonie VW z udokumentowanym rzebiegiem 78tys. km obecnie ma 95 tys. Musiałem wymienić pompowtryskiwacz przy 93 tys. km, bo zepsuła się cewka sterująca pompowtryskiwacza i od tego czasu, gdy go porządnie przycisnę to z tyłu wyleci chmura czarnego dymu. Gdy odbierałem samochód od mechanika po wymianie pompowtryskiwacza to mówił, że z silnikiem wszystko ok i, że na vag-u nie ma żadnych błędów. Co może być przyczyną takiego dymienia? Nie jest chyba normą, że styłu pojawia się chura czarnego dymu? Poza tym przyspieszenie normalne, spalanie też, równo i cicho pracuje.
  11. U mnie pokazało błąd - "brak zasilenia pompowtryskiwaczy" i padł drugi pompowtrysk (zwarcie cewki).
  12. Miałem też taki obiaw, z tym że miałem na liczniku ok. 70km/h i potem już nie zapaliłem silnika. Powód był kosztowny. Padł pompowtrysk i kosztowało mnie 2100,00zł. U ciebie może jest coś innego, ja nie chcę ciebie straszyć, ale tak było u mnie.
  13. Witam! Miałem podobny problem z pompowtryskiem ale, spalanie było w normie tylko rozgrzany silnik się telepał, tak jakby chodził na trzech garach.Test VAG-iem też pokazywał za dużą dawkę paliwa czwartego pompowtrysku. Po długich poszukiwaniach okazało się że, był to zabrudzony czujnik położenia wałka rozrządu. Nie wiem jak on się fachowo nazywa (chyba czujnik Halla). Były tam drobne opiłki metalu. Czujnik ten znajduje się pod pokrywą plastikową paska rozrządu. Wystarczyło dmuchnąć sprężonum powietrzem i po bólu. Może mój problem był inny ale warto spróbować.
  14. Znalazłem przyczynę. Mechanik, a raczej elektryk samochodowy przedmuchał i lekko przesunął czujnik przy wałku rozrządu (chyba czujnik halla), były tam opiłki i drobne brudy. Silnik pracuje teraz równiutko i szybciej odpala. Dobrze, że nie wymieniłem pompowtryskiwacza bo mogłem kupić nówkę za 1600 zł. Kasa w kieszeni i wszystko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności