@BERGER@
-
Liczba zawartości
45 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O @BERGER@
- Urodziny 04.04.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdańsk
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
-
Rok produkcji
1998
-
@BERGER@ obserwuje zawartość → lampy clear - ocena + foty po zakupie, Głośny start w benzynie 1.8 + klekot, Nie równo odlana tarcza ? Pulsowanie przy dohamowaniu ! i oraz 7 innych
-
Wyciek oleju, okolice miski olejowej.
@BERGER@ odpowiedział RobertW → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, Prośba o sugestie gdzie szukać. Po odpaleniu auta cieknie olej po krawędzi miski olejowej - cieniutka stróżka myślę że mniej niż 1 mm średnicy, ale jest ciągła. Po nagrzaniu do ok 60st C wyciek ustaje w tym czasie powstaje plama o średnicy 20cm, tracę ok 0,2 l oleju na 10 odpaleń z zimnego silnika. Na zdjęciu zaznaczyłem tor wycieku na czerwono, widać że leci z góry. Olej motul 5w40. Prośba o wskazówki bardziej doświadczonych osób. Na co zwrócić uwagę przy szukaniu ? Ktoś miał ten problem ? Pozdrawiam, Łukasz -
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
@BERGER@ odpowiedział Konrados → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Mi ciekło ze sparciałego oringu pod tym czujnikiem, sprawdź go ! -
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
@BERGER@ odpowiedział Konrados → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ten z twojego linka to raczej jest ori, ja kupiłem w aso identyczny, więc jeśli zdjęcie nie jest fake to musi być ori. Nie chce mi się wierzyć, żeby chinole podrabiali rzecz za 45 zł..... -
Głośny start w benzynie 1.8 + klekot
@BERGER@ odpowiedział akutom82 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
może nagraj i zamieść na youtube - chętnie posłucham co mnie czeka -
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
@BERGER@ odpowiedział Konrados → na temat → Silnik, skrzynia biegów
dzikus66 tego właśnie wstawiłem i działa bardzo ładnie od 3 tygodni -
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
@BERGER@ odpowiedział Konrados → na temat → Silnik, skrzynia biegów
dev14 na pewno mówisz dobrze, ale.... przy temp. 6 st C vag (temp na silnik) pokazał mi -1,5 st C a termometr (taki zwykły na okno) wskazał 6,5 dokładnie temp. podawana na licznik i na ecu była +- 3st C (na rozgrzanym, na zimnym zapomniałem sprawdzić) wymieniłem termostat na org z ASO i dalej dokładnie to samo stary czujnik temp. był rozszczelniony (góra obracała się w metalowym dole) test z wężami.... no cóż miałem 75st C i wąż robił się ciepły bo na prawdę było już 90st C -
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
@BERGER@ odpowiedział Konrados → na temat → Silnik, skrzynia biegów
dzikus66 zrób prosty test, weż termometr pokojowy połóż na zimny silnik (po nocy) i porównaj temp na termometrze i na vagu, mi przekłamywało o 8 st C, ale po rogrzaniu było już 12-15st, dobrze radzę bo też się złapałem i wymieniłem termostat.... a był uwalony czujnik temp. co do wskaźnika to vag oszukuje, u mnie 90 st pokazuje przy realnej temp silnika 80-110 st -
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
@BERGER@ odpowiedział Konrados → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam, Wymieniłem termostat na oryginalny vwag 050 121 113C i temp. na kompie jak była 78 st tak jest 78st. Przed odpaleniem vag pokazuje temp zgodną z temp. otoczenia (+- 1,5 st C). Auto ma reduktor Genius MB 1200 wpięty, ale rok temu temp była w normie. Ktoś coś podpowie ? -
otwórz maskę, odpal zimny silnik i nagraj video, potem na youtube wrzuć. wklej też błędy z kompa. bez tego pozostaje tylko jasnowidz albo wróżbita Maciej przed odpaleniem podłącz vaga i porównaj temp płynu chłodzącego z temp otoczenia, czy są takie same, może czujnik temp uwalony jakie świece i przewody zostały zakupione ?
-
Spadające (falujące) obroty - benzyna
@BERGER@ odpowiedział MrWho → na temat → Silnik, skrzynia biegów
wyciągnij go normalnie, tylko z czuciem bo łatwo porwać otoczkę jeśli się zapiekł na króccu BTW to wężyk od regulatora ciśnienia paliwa ile przejechałeś od wymiany aku ? może się tylko wartości wyuczone w ecu zresetowały i wystarczy trochę pojeździć aby się na nowo "ecu nauczyło" -
Spadające (falujące) obroty - benzyna
@BERGER@ odpowiedział MrWho → na temat → Silnik, skrzynia biegów
To są węże układu chłodzenia. To jest wąż podciśnieniowy. Zlej płyn chłodniczy i demontuj przepustnicę, Jak połamiesz org opaski to załóż te cybanty - dadzą radę. -
Wspomaganie kierownicy w B5 3BG
@BERGER@ odpowiedział Sierko2 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam, Pytanie o wąż powrotny wspomagania (ten który łączy zbiorniczek wyrównawczy z rurą chłodzącą): Czy ktoś wie czy ten wąż ma taką samą średnicę na obu końcach ? Pytam bo muszę wymienić a dedykowana część jest stosunkowo droga i myślę o zwykłym wężu olejoodpornym... -
Jak dla mnie tylko lutowanie, jeśli nie masz lutownicy to wymień cały element : http://allegro.pl/oryg-mikrostyk-klapy-bagaznika-passat-b5-nowy-fv-i3651852367.html.
-
Dokładnie taki sam wlutowałem. Pasuje idealnie i pięknie działa
-
Od lipca jeżdzę na dębica navigator 2, na ciśnieniu 2.2, 195/65 R15 Plusy: 1. Cichutkie ! 2. Trakcja taka sama. 3. Cena. Minusy: 1. Auto pływa od 150 km/h (lato, 25st) Jeżdzę głównie w Gdańsku i jak dla mnie te oponki są super. Zima przedemną. Jeśli ktoś robi trasy albo mieszka w lesie to bym przemyślał ten zakup