tomekkaz
-
Liczba zawartości
59 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O tomekkaz
- Urodziny 20.05.1977
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
NYSA
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
tomekkaz obserwuje zawartość → Czlonkowie grupy dajcie znac o sobie
-
to chyba o mojego chodzi (jeśli widziałeś kombi) Pozdrawiam
-
NYSA się kłania, pozdrawiam.
-
dziękuję wszystkim . Dzisiaj zamontowałem kierownice i fotel , następnie podłączyłem akumulator i.... wszystko OK . nic nie strzeliło i nie pokazuje żadnych błędów. Jeszcze napisze , że naprawiałem ogrzewanie w fotelu ( plecy grzały a pod tyłkiem zimno) Wszyscy co zajmowali się tematem pisali ,że łatwo i prosto!!!! Mnie mało szlag nie trafił!!!! Mata była do pokrowca PRZYSZYTA . i DO TEGO PRZYKLEJONA PUNKTOWO ( skóra ) żeby tego było mało to pokrowiec od srodka jest na stelażu z drutu ,który trzeba odginać na kowadle!!!!. Niech tych konstruktorów szczyści!!! Ale jakoś dałem radę . Nie grzało dlatego bo kabelek się odłamał, Lutowanie i grzeje ,aż miło Pozdrawiam.
-
właśnie wymontowałem z auta fotel kierowcy i kierownice ( obie rzeczy z poduszkami powietrznymi ) . w fotelu (skóra) rozerwałem boczek , a w kierownicy zmieniam obszycie na nowe. Teraz się zastanawiam jak to z powrotem zamontuje , to czy kontrolka z poduszek będzie się świecić ? Przed wyjęciem odłączyłem i wyciągłem akumulator z auta. Ma ktoś doswiadczenia w tym temacie? Pozdrawiam.
-
tu Masz wkręty razem z gniazdami . Te czarne plastikowe są do osłony pod silnik ale tylko do mocowania do nadkoli (na samym dole) Tymi srebrnymi mocujesz osłonę pod silnik i pod skrzynie . Tych plastikowych potrzeba Ci 4 komplety a tych metalowych chyba 10 kompletów lub więcej . Zakup w ASO i na ALL... koszt wszystkiego około 60 zł Pozdrawiam.
-
Pepe32 , niestety byłem w wojsku i wiem że potrafią oni zakłucać wszelkie radary . Ale też wiem jak takie użądzenie wyglądają , jakiej są wielkości i ile energii potrzebują do działania. Tak poza tym są bardzo niebezpieczne dla zdrowia. W temacie postu chodziło o "domowe" sposoby oszukania fotoradaru. Użądzenie twojego kumpla jak się domyślasz ,żeby spełniało swą funkcję powinno chodzić cały czas w czasie jazdy ( nobo nie wiadomo gdzie ten foto stoi) Jak pisałeś rozładowuje on baterie z telefonu w ciągu chwili , a dziadki z rozrusznikiem mrą jak muchy na chodnikach gdy jedzie fura twojego kolegi. To jest tak jak byś z armaty strzelał do komara ( fotoradar się zepsuł , skąd to wiesz ,policja cię o tym informuje?! ) Powiem tak, jeżeli ma coś takiego twój koleś to szkoda mi go , jaja ma już ugotowane na twardo. A zresztą po co się rozdrabniać, wojsko ma na radary coś lepszego niż zagłuszacze tj. pociski HARM . Za jednym zamachem rozwalasz fotoradar i patrol drogówki który by chciał Cię zatrzymać Pozdrawiam.
-
pepe 32 buja sobie w obłokach , tak poza tym taki magnetron to bardzo niebezpieczny sprzęt , dlatego np. mikrofalówki są szczelnie obudowane. Przy uzyciu wynalazku twojego kumpla (o ile takowy istnieje) można by sobie jajka ugotować , skoro ma takie niebezpieczne właściwości. Tak poza tym uważam ,że właśnie program Pogromcy Mitów jest bardzo wiarygodny , bo w prosty sposób wszystkie takie bzdury sprawdzają.
-
z tego co piszecie to basis jest najuboższą wersją paska? Na wklejce mam taki napis , ale u mnie w pasku mam chyba wszystko z tamtego roku? Tj. klimatronik pełny komputer małą navi, skórzane podgrzewane fotele , radio gamma rds , zmieniarka na 6 cd , tempomat , elektr szyber dach , 4 airbagi , 4 szyby elektr , drewienko , podgrzewane spryskiwacze i lusterka , niebieskie podświetlenie , 8 głośników , 3 ramienną kierownice , alusy orginalne. 110 km. O co tu biega?! Oprucz tego znalazłem z tyłu (kombi) po stronie kierowcy w miejscu gdzie jest zwijacz pasów ( pod tapicerką ) jakiś głośnik , nie wiem do czego. To moja wklejka.
-
Hary ma racje , te preparaty to podpucha , widziałem taki test na tvn turbo , w każdych warunkach okazywał sie lipny . Co do foto z fleszem to jak najbardziej są w naszej milicji, tylko flesz włącza sie w odpowiednich warunkach pogodowych ( tak jak w aparatach foto ) Jest jedna różnica błysk jest koloru czerwonego! Co do fotoradarów to w Nysie jest taki wypaśny sprzęt , że można ustawić taki parametr że rozpoznaje osobówkę lub ciężarowe, i osobne prędkości dla tych aut, przy których cyka zdjecia. Pozdrawiam.
-
Wentylator klimatyzacji - na zimnym silniku załącza się od razu drugi bieg
tomekkaz odpowiedział pimpusm → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Prosta sprawa, wentylator dostaje drugiego biegu , bo na pierwszym nie daje rady, zwłaszcza przy tych temperaturach, Gdy załączasz przycisk EKON to WYŁĄCZASZ klime i automatycznie WYŁĄCZA SIĘ wentylator klimy. Tak ma być, normalny objaw. -
no niestety 1900zł dla mnie to dużo kaski (miałem kupić nowego laptopa) ale lato ma być podobno gorące ,a mam skórzaną tapicerkę. Ten człowiek ma zakład w nysie (musze znaleźć wizytówkę) a co do płukanie układu ,to twierdził , że to zrobił. KŁAMAŁ!!! Syf ze starego kompresora załatwił nowy który ja kupiłem ,a on mi założył. Poza tym to czynnik chłodzący wpuszczał do układu prosto z butli (na chybił trafił) . Niestety nie dał mi faktury , a ja potem miałem ważniejsze sprawy na głowie. I lato już się skończyło. Ta cena może jest duża ale mam pisemną gwarancje na elementy i robociznę. Dzisiaj w Nysie było 27*C a w aucie dosłownie marzłem. (testuje ile się da) . Za dwa tygodnie mam do nich podjechać na profilaktyczną kontrole. Pozdrawiam.
-
nie wiem jak to jest w twoim aucie , to są zdjęcia z mojego auta. Musisz jednak znaleźć tą dyszke i obejrzeć ją . Pooglądaj komore silnika z każdej strony może znajdziesz. Nic ci więcej nie mogę pomóc , Jak znajdziesz to będziesz pewien (ta dyszka służy też właśnie jako filtr)
-
u mnie właśnie w tym miejscu znajduje się ta dysza , rocznik mojego paska to 11.1998r. co do innych pytań to powiem tylko tyle jeśli opiłki są na tej dyszy tznaczy że są w całym układzie . Czynnki przemieszcza się w obie strony (jak wyłączysz klime ) i cofa się zpowrotem do sprężarki. ta dyszka czarna jest przełamana przezemnie chciałem sprawdzić i syf był nawet wewnątrz. SAM SIĘ ZA TO NIE BIERZ!!!! Po zatarciu klimy MUSISZ płukać układ To jest konieczne. Ja w tamtym roku dałem debilowi!!!! (Renomowany zakład) klime do zrobienia i ten cep nie wypłukał układu , założył moją regenerowaną sprężarke i wszystko ch...j strzelił!!! dzisiaj odebrałem auto z dobrego zakładu (Z Opola) i aż palce wykręca tak chłodzi koszt 1900zł. I gwarancja na części i robote. Jak wszystko będzie OK to wrzuce nazwę firmy do działi POLECAM. A tego cepa z Nysy co mi to wszystko popsuł do Odradzam. fotka gdzie śą te zaworki. Pozdrawiam.
-
nie sprawdzisz bez rozszczelnienia układu i utracie czynnika. Syfy ze sprężarki zbierają się na dyszy dławiącej . Na fotkacz masz nową dysze i dysze po katastrofie klimy. A na ostatniej masz gdzie ta dysza jest umiejscowiona (niebieska strzałka) pozdrawiam.
-
niestety , tylko profesjonalne płukanie układu może tutaj pomóc , koszt około 400 zł. jezeli tego nie zrobisz to momentalnie zniszczysz nową sprezarke, i czeka cię ta sama robota ( koszty X 2 ) Zresztą nikt nie da ci gwarancji na nową sprężarke jesli nie wypłukasz układu i nie wymienisz osuszacza i dyszy dławiącej. Przerabiałem ten temat w tamtym roku. Na płukaniu nie ma co oszczędzać i sam tego nie zrobisz. Do "naszego" passata koszt osuszacza i dyszy to około 130zł i 12zł. w intercars opole. Pozdrawiam.