Skocz do zawartości

tomekkaz

  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomekkaz

  • Urodziny 20.05.1977

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    NYSA

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. to chyba o mojego chodzi (jeśli widziałeś kombi) Pozdrawiam
  2. dziękuję wszystkim . Dzisiaj zamontowałem kierownice i fotel , następnie podłączyłem akumulator i.... wszystko OK . nic nie strzeliło i nie pokazuje żadnych błędów. Jeszcze napisze , że naprawiałem ogrzewanie w fotelu ( plecy grzały a pod tyłkiem zimno) Wszyscy co zajmowali się tematem pisali ,że łatwo i prosto!!!! Mnie mało szlag nie trafił!!!! Mata była do pokrowca PRZYSZYTA . i DO TEGO PRZYKLEJONA PUNKTOWO ( skóra ) żeby tego było mało to pokrowiec od srodka jest na stelażu z drutu ,który trzeba odginać na kowadle!!!!. Niech tych konstruktorów szczyści!!! Ale jakoś dałem radę . Nie grzało dlatego bo kabelek się odłamał, Lutowanie i grzeje ,aż miło Pozdrawiam.
  3. właśnie wymontowałem z auta fotel kierowcy i kierownice ( obie rzeczy z poduszkami powietrznymi ) . w fotelu (skóra) rozerwałem boczek , a w kierownicy zmieniam obszycie na nowe. Teraz się zastanawiam jak to z powrotem zamontuje , to czy kontrolka z poduszek będzie się świecić ? Przed wyjęciem odłączyłem i wyciągłem akumulator z auta. Ma ktoś doswiadczenia w tym temacie? Pozdrawiam.
  4. tomekkaz

    Osłona silnika

    tu Masz wkręty razem z gniazdami . Te czarne plastikowe są do osłony pod silnik ale tylko do mocowania do nadkoli (na samym dole) Tymi srebrnymi mocujesz osłonę pod silnik i pod skrzynie . Tych plastikowych potrzeba Ci 4 komplety a tych metalowych chyba 10 kompletów lub więcej . Zakup w ASO i na ALL... koszt wszystkiego około 60 zł Pozdrawiam.
  5. Pepe32 , niestety byłem w wojsku i wiem że potrafią oni zakłucać wszelkie radary . Ale też wiem jak takie użądzenie wyglądają , jakiej są wielkości i ile energii potrzebują do działania. Tak poza tym są bardzo niebezpieczne dla zdrowia. W temacie postu chodziło o "domowe" sposoby oszukania fotoradaru. Użądzenie twojego kumpla jak się domyślasz ,żeby spełniało swą funkcję powinno chodzić cały czas w czasie jazdy ( nobo nie wiadomo gdzie ten foto stoi) Jak pisałeś rozładowuje on baterie z telefonu w ciągu chwili , a dziadki z rozrusznikiem mrą jak muchy na chodnikach gdy jedzie fura twojego kolegi. To jest tak jak byś z armaty strzelał do komara ( fotoradar się zepsuł , skąd to wiesz ,policja cię o tym informuje?! ) Powiem tak, jeżeli ma coś takiego twój koleś to szkoda mi go , jaja ma już ugotowane na twardo. A zresztą po co się rozdrabniać, wojsko ma na radary coś lepszego niż zagłuszacze tj. pociski HARM . Za jednym zamachem rozwalasz fotoradar i patrol drogówki który by chciał Cię zatrzymać Pozdrawiam.
  6. pepe 32 buja sobie w obłokach , tak poza tym taki magnetron to bardzo niebezpieczny sprzęt , dlatego np. mikrofalówki są szczelnie obudowane. Przy uzyciu wynalazku twojego kumpla (o ile takowy istnieje) można by sobie jajka ugotować , skoro ma takie niebezpieczne właściwości. Tak poza tym uważam ,że właśnie program Pogromcy Mitów jest bardzo wiarygodny , bo w prosty sposób wszystkie takie bzdury sprawdzają.
  7. z tego co piszecie to basis jest najuboższą wersją paska? Na wklejce mam taki napis , ale u mnie w pasku mam chyba wszystko z tamtego roku? Tj. klimatronik pełny komputer małą navi, skórzane podgrzewane fotele , radio gamma rds , zmieniarka na 6 cd , tempomat , elektr szyber dach , 4 airbagi , 4 szyby elektr , drewienko , podgrzewane spryskiwacze i lusterka , niebieskie podświetlenie , 8 głośników , 3 ramienną kierownice , alusy orginalne. 110 km. O co tu biega?! Oprucz tego znalazłem z tyłu (kombi) po stronie kierowcy w miejscu gdzie jest zwijacz pasów ( pod tapicerką ) jakiś głośnik , nie wiem do czego. To moja wklejka.
  8. Hary ma racje , te preparaty to podpucha , widziałem taki test na tvn turbo , w każdych warunkach okazywał sie lipny . Co do foto z fleszem to jak najbardziej są w naszej milicji, tylko flesz włącza sie w odpowiednich warunkach pogodowych ( tak jak w aparatach foto ) Jest jedna różnica błysk jest koloru czerwonego! Co do fotoradarów to w Nysie jest taki wypaśny sprzęt , że można ustawić taki parametr że rozpoznaje osobówkę lub ciężarowe, i osobne prędkości dla tych aut, przy których cyka zdjecia. Pozdrawiam.
  9. Prosta sprawa, wentylator dostaje drugiego biegu , bo na pierwszym nie daje rady, zwłaszcza przy tych temperaturach, Gdy załączasz przycisk EKON to WYŁĄCZASZ klime i automatycznie WYŁĄCZA SIĘ wentylator klimy. Tak ma być, normalny objaw.
  10. no niestety 1900zł dla mnie to dużo kaski (miałem kupić nowego laptopa) ale lato ma być podobno gorące ,a mam skórzaną tapicerkę. Ten człowiek ma zakład w nysie (musze znaleźć wizytówkę) a co do płukanie układu ,to twierdził , że to zrobił. KŁAMAŁ!!! Syf ze starego kompresora załatwił nowy który ja kupiłem ,a on mi założył. Poza tym to czynnik chłodzący wpuszczał do układu prosto z butli (na chybił trafił) . Niestety nie dał mi faktury , a ja potem miałem ważniejsze sprawy na głowie. I lato już się skończyło. Ta cena może jest duża ale mam pisemną gwarancje na elementy i robociznę. Dzisiaj w Nysie było 27*C a w aucie dosłownie marzłem. (testuje ile się da) . Za dwa tygodnie mam do nich podjechać na profilaktyczną kontrole. Pozdrawiam.
  11. nie wiem jak to jest w twoim aucie , to są zdjęcia z mojego auta. Musisz jednak znaleźć tą dyszke i obejrzeć ją . Pooglądaj komore silnika z każdej strony może znajdziesz. Nic ci więcej nie mogę pomóc , Jak znajdziesz to będziesz pewien (ta dyszka służy też właśnie jako filtr)
  12. u mnie właśnie w tym miejscu znajduje się ta dysza , rocznik mojego paska to 11.1998r. co do innych pytań to powiem tylko tyle jeśli opiłki są na tej dyszy tznaczy że są w całym układzie . Czynnki przemieszcza się w obie strony (jak wyłączysz klime ) i cofa się zpowrotem do sprężarki. ta dyszka czarna jest przełamana przezemnie chciałem sprawdzić i syf był nawet wewnątrz. SAM SIĘ ZA TO NIE BIERZ!!!! Po zatarciu klimy MUSISZ płukać układ To jest konieczne. Ja w tamtym roku dałem debilowi!!!! (Renomowany zakład) klime do zrobienia i ten cep nie wypłukał układu , założył moją regenerowaną sprężarke i wszystko ch...j strzelił!!! dzisiaj odebrałem auto z dobrego zakładu (Z Opola) i aż palce wykręca tak chłodzi koszt 1900zł. I gwarancja na części i robote. Jak wszystko będzie OK to wrzuce nazwę firmy do działi POLECAM. A tego cepa z Nysy co mi to wszystko popsuł do Odradzam. fotka gdzie śą te zaworki. Pozdrawiam.
  13. nie sprawdzisz bez rozszczelnienia układu i utracie czynnika. Syfy ze sprężarki zbierają się na dyszy dławiącej . Na fotkacz masz nową dysze i dysze po katastrofie klimy. A na ostatniej masz gdzie ta dysza jest umiejscowiona (niebieska strzałka) pozdrawiam.
  14. niestety , tylko profesjonalne płukanie układu może tutaj pomóc , koszt około 400 zł. jezeli tego nie zrobisz to momentalnie zniszczysz nową sprezarke, i czeka cię ta sama robota ( koszty X 2 ) Zresztą nikt nie da ci gwarancji na nową sprężarke jesli nie wypłukasz układu i nie wymienisz osuszacza i dyszy dławiącej. Przerabiałem ten temat w tamtym roku. Na płukaniu nie ma co oszczędzać i sam tego nie zrobisz. Do "naszego" passata koszt osuszacza i dyszy to około 130zł i 12zł. w intercars opole. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności